Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Cappuccino
    ****

    Nie že by Zabijáci nemali slabé chvíľky, to určite nemôžem tvrdiť, ale bavili sme sa teda sakramentsky dobre. Navyše charizma Woodyho Harrelsona v kombinácii s komediálnym talentom Roberta Downeyho Jr.? Tak to je skrátka parádička! Nebyť nudnejšej strednej časti filmu, mohol by som dozaista uvažovať aj nad plným počtom. [MFF Cinematik 2012, PN] (10.9.2012)

  • Webb
    **

    Oliver Stone chtěl natočit kontroverzní téma o vztahu médií a násilí, místo toho vznikla tato scénáristická povrchní slátanina. [4/10] (Alcor, Ixtlan, J D, Regency, Warner Bros.) (Čb./Technicolor /// Produkce: Jane Hamsher, Don Murphy, Clayton Townsend /// Scénář: David Veloz, Richard Rutowski, Oliver Stone podle povídky Quentina Tarantina /// Kamera: Robert Richardson /// Hudba: Zack De La Rocha, Peter Gabriel, Tom Hajdu, Brent Lewis, Andy Milburn, Trent Reznor, Eric Avery Weiss, Leonard Cohen, Dr. Dre, Bob Montgomery, Patti Smith /// MFF v Benátkách: Oliver Stone (Zvláštní cena poroty), Juliette Lewis (Pasinettiho cena - herečka)) [1001 FILMŮ, KTERÉ MUSÍTE VIDĚT, NEŽ UMŘETE](24.4.2010)

  • kingik
    ***

    Hlavní vinu na tom, že tenhle snímek působí rozpačitě, nese režisér Oliver Stone. Jeho paranoidní režie, která filmu hodně ubírá na síle a působivosti, nebyla nejšťastnější volbou. Málo ujetý je ale i Woody Harrelson oproti Juliette Lewis, která ho výrazně přehrává. Scénář je výborný a v rukou jiného, ujetějšího režiséra, se mohlo jednat o pozoruhodné dílo. Celou dobu spolu scénář a režie soupeří o to, kdo bude mít nakonec navrch. Těžko říct, co si z toho nakonec odnese divák. Výsledkem je zmatený film, který neví, zda chce být černočernou pohádkou o oslavě násilí, nebo hluboce moralizující sondou do současných médií.(19.2.2009)

  • pan Hnědý
    ***

    Vážím si Stoneho PLATOONU, ale tohle mi nesedlo (ani po druhém zhlédnutí). Úvodní titulky i záběry noir jsou skvělé. Všechny ostatní složky jsou nekorunovaná vykrádačská slátanina bez většího významu. Nikam nesměřující přílišné násilí (nemá takový význam jako u Tarantina). Špatný odraz road-movie Pravdivé romance zběsilého střihu. Prázdný děj, žádné emoce, napětí ani vzpomínkové záběry. Tommy Lee Jones nejlepší na place. Olivere, alespoň, kdybys ten scénář Tarantinovi ukradl, a ani jeho vyhlášený námět ti nepomůže. V tomhle žánru je Tarantino nedostižný a daleko, daleko lepší.(3.3.2013)

  • Boogeyman
    ****

    Jako mládě jsem z toho byl nadšenej, protože Mickey a Mallory byli neskutečně cool bad motherfuckers, kteří do toho prostě šli. Jako lehce pseudointelektuálního puboše mě to pohoršovalo, protože hrdinové vraždí nevinné lidi a přitom to vypadají ještě rajcovně. No a jako dospělák oceňuji odvážnou satiru, odvážnou především v tom, že je pro mnoho lidí neviditelná.(11.2.2006)

  • - Když Steve Buscemi a Eli Roth dostali nabídku hrát v tomto filmu, pohrozil jim Quentin Tarantino, že pokud ji přijmou, už si v jeho filmech nezahrají. (Terva)

  • - Studio se muselo soudit s pozůstalými obětí, které zabil pár po požití LSD, údajně opět inspirován tímto filmem. Studio soud vyhrálo. (don corleone)

  • - Veľkým inšpiračným zdrojom Olivera Stonea bol film Arthura Penna Bonnie a Clyde (1967). Obe snímky nespájajú len prvky žánrov lovestory a roadmovie, či téma sociálnej kritiky. Oliver Stone sa inšpiroval záverečnou scénou smrti, pri ktorej boli použité viaceré kamery snímajúce akciu z rôznych uhlov a rôznou rýchlosťou. Toto ojedinelé striedanie rýchlych a pomalých záberov je typickým výrazovým prvkom Takých normálnych zabijakov. (rudeboy)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace