Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Shit
    *****

    No teda kurva to byla gigantická řežba. Než se člověk vůbec vzpamatuje, že film začíná, tak už má za sebou pár mrtvol. V první chvíly mi sice moc neseděla kamera, kdy byl obraz každých 10 vteřin jinak barevnej a neskutečně zběsilej střih, kde se mezi normální scény nastříhaly takový psycho ukázky , až to vypadalo skoro jako nějakej dokument, což si myslim, že to takhle Oliver Stone trošku chtěl, já bych to sice přece jen nechal jako normální příběh, ale nakonec jsem si na to docela zvyknul, i když to nebylo úplně ideální, takhle to bylo zhruba do 3/4 filmu, kdy se stihla pěkná řádka brutálních vražd a trochu volnější průběh ve vězení, jenže pak začaly úplně neskutečný jatka, možná sem taky šílenec, ale já Woodymu a Juliette fakt přál aby utekli. Ve filmu je sice docela velký množství herců, ale moc dlouho se tam většinou neohřejou. Nejviditelnější jsou samozřejmě Harrlesson a Lewis a jsou taky naporsto nejlepší, fakt úžasný, pak jsou tady ještě skvělý Tommy Lee Jones a Tom Sizemore, ale na Harrlessona s Lewis prostě nikdo nemá. Drsnější příběh jsem už dlouho neviděl, jestli jsem vůbec drsnější někdy viděl(28.7.2006)

  • Wacoslav1
    *****

    Marna slava ale Stone tu vsechno dokonale rozseknul Americkou kulturu Americkej zpusob zivota i media ti vsichni dostali co proto kdysi sem hltal hlavne ty masakry ale casem mi doslo ze film je hlavne precizni satirou s nejakou tou vrazdou k tomu a poukazuje ze media maji takovy vliv ze udelaji hvezdu i z masovyho vraha lehce absurdni a provokativni ale kazdopadne brilantne natoceno se skvelymi herci z kterych ovsem u mne scela suverene vede Tommy Lee Jones a jeho nezapomenutelny hlasky ty kriple ten uz je davno mrtvej! uz je ti na hovno!!!!!(17.7.2012)

  • Matty
    ***

    Neuvěřitelná videoklipová slátanina, nebo do detailu promyšlená satira? Dobrý, anebo špatný film? Takové normální zabijáky lze těžko někam jednoznačně zařadit. Snaží se tvářit jako brutální moralita na téma medializace násilí, i když ho sami medializují. Zmatené prostřihy na různé morbidní výjevy mají nejspíš upomínat na Mechanický pomeranč, ale Kubrickův film nás nechal udělat si vlastní názor, zatímco film „amerického černého svědomí“ podsunuje předžvýkané myšlenky. Navíc neuvěřitelně zjednodušené. Má to taky něco z Tarantina (i když kdo ví, kolika úpravami jeho scénář prošel) a vězeňská vzpoura je natočená vcelku věrohodně, avšak, chtěl-li Stone tímto dílem skutečně něco sdělit světu, musel by se vyvarovat až trapné povrchnosti. Dát si pár šlehů z trávy a zhlédnout večerní zprávy, to vyjde přibližně na stejno. 60% Zajímavé komentáře: zputnik, Superpero, JohnnyD, Triple H, plagjoklas(1.8.2005)

  • Aluska88
    ****

    Roztržité, zmatené, zběsilé a roztodivné. Totální chaos ve všem. Především první polovinu. Na tento styl zpracování jsem si po celý film nemohla přivyknout, a když už se tak začalo dít, film se přehoupl do druhé, lehce ustálenější, přesto však zcela pořád šílené části. Celý snímek, zvláště, již výše zmiňovaná, jeho první polovina, je prokládán bizarními a potrhlými výjevy, které v podstatě úspěšně zastiňují nijak zvláště originální obsahovou stránku. Ve spojení s tradičně osobitou a originální kamerou Roberta Richardsona vytvářejí ze zdánlivě obyčejného příběhu vskutku působivou a bláznivou jízdu. Dva hlavní maniaky skvěle ztvárnili Woody Harrelson a sympatická kočanda Juliette Lewis. Napadlo mne, jak by film vyzněl, pokud by zůstala zachována hlavní dějová linie, ale byl by zpracován poněkud klidněji a rozvážněji. Nejspíš není příliš na místě klást si tuto otázku k filmu, k němuž stvořil scénář šílenec Tarantino a mluvit přitom o klidu:) Můj zájem však vzbudila informace v zajímavostech, kde se uvádí, že scénář byl přepsán na základě rozhodnutí produkce. Jaký by byl výsledek, pokud by se režijních otěží chopil sám Quentin? A jaký by byl v případě, kdyby se jich chopil Quentin se svým nezměněným scénářem v ruce? Líbilo se mi to. A docela dost. Ale...(15.8.2010)

  • Lima
    ****

    Jako notorický idealista mám pořád pocit, že za zločinem by měl následovat trest a proto mi vůbec nesedí diskutabilní konec s Mallory s Mickeyem. Jasně, je to satira, ale vidět to nějaký psychopat, může si celkové vyznění snímku vysvětlit jinak (což se prý tak i párkrát ve skutečnosti stalo). Ovšem film je po formální stránce naprosto brilantní, úvodním sitcomem počínaje a animovanými vložkami konče a pod 4* u téhle režijní a kamerové laskomině nepůjdu.(1.9.2002)

  • - Oliver Stone vysvětlil odmítnutí Michaela Madsena do role Mickeyho (Woody Harrelson) po telefonu se slovy: „Když obsadím tebe, vydělám 2,5 milionu amerických dolarů, přičemž rozpočet je 20 milionů. Když obsadím Harrelsona, rozpočet bude 30 a mých z toho bude 5 milionů dolarů. To taky udělám.“ (Kinofil)

  • - V roku 1998 uznal Najvyšší súd štátu Georgia vinnými z vraždy Ronnieho Jacka Beasleyho a Angelu Crosbyovú. Obaja zhodne vypovedali, že k únosu a vražde troch mužov ich inšpirovali Takí normálni zabijaci. Priznali sa, že občas používali mená Mickey a Mallory. Beasley sa navyše zveril, že film videl 19 alebo 20 krát. Obžaloba snímku premietla porote a dvojica bola následne odsúdená. (slavo_held)

  • - Ve velké Británii byl nasazen film do videopůjčoven stejný týden, kdy Thomas Hamilton ze skotského Dunblane postřílel 16 dětí a učitele v místní základní škole a sám se na místě zabil. Nezvykle brutální řádění bylo přičítáno na účet právě tohoto filmu, Warner Brothers ho nechali z anglických půjčoven a obchodů stáhnout. Když měl film premiéru v televizi o pět let později, byl jedním z mála, který byl uvedený na televizní obrazovce bez předchozího vydání na tehdy VHS. (don corleone)