Oblíbení herci (10)
Filmy, které jsem s ním viděl: Noční můra v Elm Street, Střihoruký Edward, Ed Wood, Ospalá díra, Devátá brána, Z pekla, Tenkrát v Mexiku, Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly, Tajemné okno, Libertin, Hledání Země - Nezemě, Mrtvá nevěsta Tima Burtona, Karlík a továrna na čokoládu, Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže, Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street, Piráti z Karibiku: Na konci světa, Veřejní nepřátelé, Imaginárium Dr. Parnasse, Alenka v říši divů
Filmy, které jsem s ním viděl: Deset důvodů, proč tě nenávidím, Patriot, Příběh rytíře, Zkrocená hora, Kletba Bratří Grimmů, Temný rytíř, Imaginárium Dr. Parnasse
Filmy, které jsem s ním viděl: Robin Hood: Král zbojníků, Harry Potter a Kámen mudrců, Harry Potter a Tajemná komnata, Láska nebeská, Harry Potter a vězeň z Azkabanu, Stopařův průvodce po Galaxii, Harry Potter a Ohnivý pohár, Parfém: Příběh vraha, Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street, Harry Potter a Fénixův řád, Harry Potter a Princ dvojí krve, Harry Potter a Relikvie smrti - část 1, Alenka v říši divů, Harry Potter a Relikvie smrti - část 2
Filmy, které jsem s ním viděl: Harry Potter a Ohnivý pohár, Harry Potter a Fénixův řád, Bad Mother's Handbook, The, Stmívání, How to Be, Twilight sága: Nový měsíc, Twilight sága: Zatmění, Nezapomeň na mě, Voda pro slony, Miláček, Pohřbené duše, Cosmopolis, Twilight sága: Rozbřesk 1, Twilight sága: Rozbřesk 2
Filmy, které jsem s ním viděl: Děkujeme, že kouříte, Temný rytíř, Temný rytíř povstal, Králičí nora, Světová invaze, Koření života
Filmy, které jsem s ním viděl: Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje, Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder, Dobyvatelé ztracené archy, Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediho, Indiana Jones a Chrám zkázy, Indiana Jones a Poslední křížová výprava, Vysoká hra patriotů, Uprchlík, Šest dní, sedm nocí, Detektivové z Hollywoodu, Firewall, Indiana Jones a Království křišťálové lebky
Filmy, které jsem s ním viděl: Deset důvodů, proč tě nenávidím, 500 dní se Summer, Počátek, Temný rytíř povstal, 50/50
Filmy, které jsem s ním viděl: Spider-Man, Spider-Man 2, Spider-Man 3, 127 hodin, Princ a pruďas, Zrození planety opic
Filmy, které jsem s ním viděl: Království ohně, P.S. Miluji Tě, Ctihodný občan, Fantom opery
Channing Tatum
Nejlepší filmy:
Osm hrozných (2015)
Coach Carter (2005)
Bullet Train (2022)