Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Žralok
    ****

    Film podle skutečné události z dob nejslavnějšího gangstera v historii. Al Caponeho. 14.2. 1929 gang Al Caponeho zmasakroval členy nepřátelské rodiny. Tento film popisuje události které masakru předcházely. Samotný masakru. I události které následovaly. Herci kteří ztvárňují oběti jsou po smrti ve stejných pozicích jako byly nalezeny jejich předobrazy.(3.5.2013)

  • Thomassi
    ****

    Výborná gangsterka z doby, kdy byla sláva těchto lidí největší. Konec 20. let minulého století. V Chicagu soupeří dva gangy o nadvladu nad nelegálním obchodem alkoholu. Jedním z nich je Al Capone, druhý je Bugs Morano. Na Valentýna vše vyvrcholí masakrem Moranových mužů. Naprosto nechápu tak nízké hodnocení. Vždyť ten film má v sobě vše, co gangsterka má mít. A co víc. Je tady více akce než u jiných projektů podobného typu. Navíc celý film mě udržoval v té správné atmosféře 20. let - věrohodné prostředí, dobová hudba, chlast, thompsony. Co víc si přát. A Jason Robards v roli Al Capona byl charismatický a dokonale tvárnil tuto postavu. Pro mě je to za plné čtyři hvězdy.(28.12.2010)

  • pepua
    ***

    Akce této gangsterce rozhodně nechybí, ale chyběl mi zde hlavní hrdina. Vždy nově se objevivší důležitější postavu divákovi krátce představí vypravěč a celý film je pak prakticky pouze popisem války dvou gangů, uvítal bych vykreslení charakteru alespoň dvou, tří hlavních postav.(13.11.2008)

  • LiVentura
    ***

    Kterak se to tehdy vlastně seběhlo a co to všechny stálo.(16.2.2015)

  • Matty
    ****

    Název filmu a pověst režiséra vytváří očekávání druhořadé akce pro drive-in kina, ve skutečnosti je Masakr na svatého Valentýna zřejmě nejambicióznějším projektem Rogera Cormana. Natočený pro velké studio, se známými herci a, soudě z bohatosti výpravy, také se slušným rozpočtem (který ale Corman, uvyklý guerillovějším podmínkám natáčení, nevyčerpal). Atraktivní komponenty Masakru nezačínají produkčními hodnotami a nekončí otevřenějším zobrazením násilí, které dnes oslní málokoho. Nádherně přímočará, na průběh více než na výsledek soustředěná gangsterka vyniká „živějším“ zapojením kamery, důrazem na faktografickou přesnost a sebe-vědomím vyprávění. Tvorbu Cormanova žáka Martina Scorseseho tak film předjímá jak po stránce obsahové, tak formální. 75%(7.6.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace