Reklama

Reklama

VOD (1)

Již mnoho desetiletí panuje ve vesnici Daggerhorn nelehké příměří s tamním vlkodlakem, kterému při každém úplňku místní lidé nabízejí zvířecí oběť. Obě strany dohodu dodržují, ale přesto ve vesnici panuje všudypřítomný strach. Dcera místního dřevorubce Valerie je zamilovaná do samotáře Petera, avšak její rodiče dohodli sňatek se zámožným Henrym. Milenci nechtějí ztratit jeden druhého, proto se rozhodnou pro útěk. Když se to chystají udělat, dojde k útoku vlkodlaka. Obětí je Valeriina starší sestra. Vesničané touží po pomstě, a tak povolají známého lovce vlkodlaků Solomona. Od něj se dozvídají, že nebezpečné zvíře žije celou dobu mezi nimi a může to být kdokoliv. Pátrání po jeho lidské identitě vrhá temný stín podezření na několik Valeriiných blízkých. Ona postupně zjišťuje, že má s nestvůrou zvláštní spojení, které je táhne k sobě. Vlkodlak k ní promlouvá a Valerie se mu musí vzdát, nebo každý, koho miluje, bude zabit. (TV Nova)

(více)

Videa (9)

Trailer 1

Recenze (671)

Allien.9 

všechny recenze uživatele

Mno. Po přečtení zdejších komentářů jsem k filmu přistupovala s Krucifixem v ruce, neboť jsem očekávala další dávku "Stmívání". Milostný trojúhelník (lze-li to tak vůbec nazvat), nicméně tak daleko nezašel a dilema (lze-li to tak vůbec nazvat) mezi kovářem a dřevorubcem, tak bylo spíše doplňkovou záležitostí - já osobně bych brala kováře.;-) Vizuální stránka "Karkulky" je ucházející, nad spoře oděnými vesničany mi nicméně, vzhledem k tomu, že se příběh odehrává v zasněženém lese, zůstával rozum stát. Škoda finálního rozuzlení, určitě se dal vymyslet lepší adept na "vlka". ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

V jednu chvíli jsem si myslel, že ten digitální vlk Karkulku vojede a film tak nabere zcela jiný rozměr, leč vlk zůstal jen u keců, což pro mnoho samců typické, tedy kecat můžou jen lidi a digitální vlci, ale i tak je to typický. Nejsilnější část filmu se odehrává když se tam producíruje Gary Oldman a nastoluje ve vesnici nahnědlý zákony, samozřejmě ve jménu boha, jak jinak. Pokud Gary Oldman byl v karavanu a svačil, tak film stál za hovno, především proto,že žádná z postav nedisponoje ani půlkou charismatu jako on. No a digitální vlk byl spíš legrační než strašidelnej, občas se zjevil nebo zmizel jak Rumburak a nebo tam skákal jak křovák utíkající před hadem. ()

Reklama

Shakers 

všechny recenze uživatele

Prišlo mi to podobne ako Tvajlajt, len s trošku lepšími hercami (Seyfried, Oldman). Musím sa priznať, že ma príbeh celkom zaujal, zo začiatku si to držalo celkom dobru a záhadnú atmosféru, ale potom ako príde na rad mizerná akcia sa to všetko prepadáva do šedého priemeru aj mizernými efektami, navyše som mal pocit, ako keby niekto prostrednú časť vystrihol a už bol zrazu koniec. Škoda, zaujímavý nápad, ale strašne slabo zrežírované. P.S.: aj vás zaujíma ako sa DiCaprio dostal k produkcii takéhoto filmu ? 60% - 3* ()

flanker.27 

všechny recenze uživatele

Vlk babičku sežral, s Karkulkou maličkou, hajnej ho přitom přistih, praštil ho paličkou... Ne, tak jednoduchý to není, kancelář pro uvádění pohádkových omylů na pravou míru opět zaúřadovala. Kdepak takto maskulinní pojetí. Již není udržitelná ženská naivita zračící se ve vyzrazení tajného plánu na zásobení babičky naslouchajícímu vlkovi, který následně provede vojenskou operaci variující slavný klamný manévr z Trojské války, v jehož důsledku jsou dvě ženské protagonistky sežrány a musí být zachráněny myslivcem mužského rodu. Toto nemohlo být, to odporuje nejnovějším poznatkům výzkumného ústavu gender studies. Tak se dozvídáme, že zmíněná Karkulka je ve skutečnosti dcerou vlkodlaka. Film je tak velmi aktuální, bo se vyslovuje k problémům mnoha současných žen a dívek, jejichž otcové trpí sadomasochistickou derivací oidipovského komplexu. Další výzkum nám odhaluje, že ne maskulinní myslivec, ale dva chaláni silně femininního vzeření jsou tím správným mužským elementem, který poltí srdce mladých dam ve dví. Z těchto zjištění nám již jasně vystupuje prapůvodní věrná podoba příběhu o vývoji ženy v mužském světě a nikoli pod pozdějšími šovinisticko sexistickými deformacemi, v nichž je žena viděna co oběť a muž co zachránce. Naopak, žena je tu hybatelem a základním kamenem příběhu. Gratulujeme, jde o další vysoce cenný krok na trnité cestě za osvobozením žen ze spáru mýtu vytvořeného mužem... Nevýslovně pitomé, špatně napsané a podřadně natočené. Ale pro Amandu mám slabost, tak ten jeden bod uroním. ()

M.a.t.t. 

všechny recenze uživatele

Červená Karkulka trochu inak je minimálne na papieri zaujímavý námet ale v realite to dopadlo horšie. Čo totiž nekazí scenár bez problémov ničí Catherine Hardwicke bezkrvnou réžiou v dialógových a v akčných scénach. Ako tak za to pritom stoja akurát len úvodne minúty do príchodu Garyho Oldmana a skvelo obsadená Amanda Seyfried. S výnimkou toho ide len o silne neatmosferickú prechádzku nevyužitým potenciálom, v ktorej najviac zamrzí práve účasť Garyho Oldmana. Len Amanda samotná skrátka dobrý film nespraví. ()

Galerie (63)

Zajímavosti (15)

  • Ačkoli je filmová vesnička se svými obyvateli malá a chudá, je namísto tradičních výplní oken, jimiž byly tenké vysušené zvířecí kůže, použito sklo, tehdy ve středověku nedostupné a velmi nákladné zboží, které si mohli dovolit jen ti nejbohatší. (Conspi)
  • S výjimkou Valerie (Amanda Seyfried) hrají všechny postavy v Daggerhornu buďto herci s hnědýma očima, nebo nosí hnědé kontaktní čočky. Nejpozoruhodnějším příkladem je Julie Christie (babička Valerie), která je známá svýma jasně modrýma očima. (PVi)
  • Do role Heryho tvůrci před akvizicí Maxe Ironse uvažovali nad obsazením Sama Claflina. Absolvoval dokonce i zkoušky před kamerou ve společnosti Amandy Seyfried. (Conspi)

Související novinky

Twilightovitá Saoirse Ronan?

Twilightovitá Saoirse Ronan?

05.05.2011

Twilight sága spěje k závěru a je načase něčím navázat. Pokusy typu Červená Karkulka a Beastly pohořely, možná ale pomůže jméno samotné „matky“ Stmívání Stephenie Meyerové. I její román The Host je… (více)

Reklama

Reklama