Reklama

Reklama

Mission: Impossible III

  • USA Mission: Impossible III (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

Ethan Hunt se právě zasnoubil s Julií, ale jejich oslavu naruší žádost tajné služby, aby se Ethan vydal zachránit agentku Lindsey, kterou učil. Po dlouhé době tak vyráží do terénu. V týmu má Luthera, Declana a Zhen. Akce nejprve vypadá úspěšně, ale Lindsey pak v hlavě vybuchne časovaná nálož. Ethanův tým je kritizován, proto se Ethan rozhodne se svým týmem podniknout neschválenou akci, aby si napravili jméno a pomstili Lindsey.  Lindsey unesl Owen Davian, po kterém jde tajná služba už celé roky. Ethan vymyslí plán na únos Daviana ve Vatikánu. Plán je složitý, ale úspěšný. Davian Ethanovi vyhrožuje, že ho zabije před zraky jeho ženy, ale Ethan si myslí, že se nic pokazit nemůže. Když letadlo i se zadrženým přistane v USA, čeká je přesun auty. V tu chvíli na most, po kterém auta jedou, zaútočí ze vzduchu a Davianovi se podaří uniknout. Ethan okamžitě vyrazí pro Julii, Davian se k ní ale dostal první. Davian chce, aby mu Ethan obstaral zařízení, o kterém jsou informace v kufříku, který mu Ethanův tým sebral ve Vatikánu. Ethan má 48 hodin, aby tzv. Zaječí packu získal... (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (889)

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Přinejmenším stejně progresivní jako bourneovská trilogie, o třídu progresivnější než v devadesátých letech zakotvený, na první díl navazující Matrix Reloaded a z Heatu se napájející TDK, nemluvě o over-the-top Transformers nebo stoickými karetními prolukami prolezlý Casino Royal, a vůbec definice akčního filmu pro 21. století. Ačkoliv MI3 vyvolává podobný divácký zážitek jako spousty jiných filmů, zpochybňuje zároveň dosavadní představu diváctví založenou na klasickém modelu zbavené tělesnosti a navrací tento prožitek zpět do dob raného „kina atrakci“, kde je čistá vizualita doplněna o příjemné, fyzické uvědomování vlastních koordinovaných vjemů v architektonickém prostoru; vertikálami v Šanghaji vzbuzujícími pocit výšky, několikanásobnou sítí horizontál ve Vatikánu a narušením kolmosti třetí tvůrčí silou, šikmým pohybem, v Berlíně. ____ Mluví-li se o důmyslnosti MI 3, zmiňuje se nejčastěji serialita a teaser na začátku nebo propojení akce a konverzaček, které jsou neoddělitelně spojeny jako gin a tonik v koktejlu do jedné intenzivní dvouhodinové intelektuální atrakce, unášející bezmocného diváka napříč „nemožnými misemi". Bohatství zjevů, jež MI3 podává divákovi, je nevyčerpatelné, a nelze je už stlačit v racionální jednotu. Na její místo nastupuje rychlost a plnost, neboť i skutečnost se děje rychle a bez mezer. Přitom největší progresivitu celého filmu skýtá otázka, zda mohou mít agenti normální vztahy a zda je možné se navrátit ke kořenu všech amerických filmů, kterým je rovnoměrná dělba filmu mezi lásku a práci, respektive mezi Ethanovu akční partnerku Lindsey a romantickou partnerku Julii. Černoch Luther Toma Cruise varuje, že osobní vztahy a špionáž propojit nelze, a ačkoliv se nám MI 3 snaží namluvit, že i heterosexuální romantická láska má dnes ve filmech své místo, (-spoilery-) v konci tuhle ideu obrací vzhůru nohama a dává Lutherovi za pravdu. Paralela mezi Julií, která vezme na konci bouchačku a pomáhá Ethanovi, se stejnou scénu v Berlíně, kde se ohání pistolí Lindsey, je nepopiratelná. Práce nakonec pohltila lásku: Julia je asimilovaná Ethanovým světem, dokonce se potkává s celým teamem. Co se zdá býti neuvážlivým prozrazováním přísně tajných informací, je ve skutečností předvojem budoucích událostí a dokladem seriality filmu: Ethan vycvičí Julii stejně jako Lindsey, tudíž jí může všechno vyžvanit. MI 4 by klidně mohla začínat únosem Julie, parafrází únosu Lindsey ze trojky. Nejvíce reálná scéna – happy endingový epilog, v němž míří pár za líbánky – je tak nejméně reálnou scénou, neboť pár míří na cvičiště, kde předělají Julii ve špionku. V oxymóron mnohdy přecházející nadsazený realismus MI 3 nám nedovoluje brát podobně oxymoronické eventuální spolčení lásky a práce vůbec vážně. ____ Nakonec je tedy film nucen uznat dnešní svět, v němž heterosexualita vyšla z módy. Co převažuje, jsou za prvé workoholici bez rodiny jako Jason Bourne, v laboratořích a po garážích kutící Sherlock Holmes a Tony Stark, nebo übersexuálové vyhledávající pouze krátkodobé avantýry podobni George Clooneymu v Lítám v tom; za druhé geekové, autisti poznamenaní Aspergerovým syndromem a outsiderské typy mužských identit, soustředěných kolem pop-kultury, fantastických žánrů a digitálních médií jako jsou počítačové hry, internet či informační a komunikační technologie obecně, které charakterizuje rozsáhlé odborné znalosti a upřímné dětské nadšení, na čemž jsou založeny i dominantní produkty Hollywoodu, dětské příběhy – produkty hračkářského průmyslu (Transformers), zábavní atrakce (trilogie Piráti s Karibiku) či literární předlohy (heptalogie o Harry Potterovi) pro vrtošivé děti, věčné adolescenty, jejichž celé bytí spočívá v neustálé výměně jedné hračky za druhou; a za třetí abnormálně blízké homosociální vztahy dvou mužů z bromance vztahovek (I love You Phillip Morris, I Love You Man). Muži jsou příliš dospělí, nedospělí, anebo nezávislí - a pro ženitbu podobně jako banány přezrálí, nevyzrálí, či teprve zrající. ____ Kolem 47. minuty sledujeme, jak se Maggie Q kamsi zahledí, načež v dalším záběru vidíme objekt jejího zájmu, který kamsi odchází, ovšem co je zajímavé, v záběru se octne i Maggie Q, jako kdyby se dívala sama na sebe. A nepřipadá nám to vůbec divné. Jde o jakési porušení osy, asi jako kdybychom snímali při dialogové scéně tváře obou herců z levého profilu, či levého natočení. Proklatě důmyslné. Za druhý je hudba přesně nastřihaná na obraz a na kvadrát zintenzivňuje prožitek z filmu. And be sure to get some popcorn too! () (méně) (více)

imf 

všechny recenze uživatele

Zajímavé, ale nijak převratné. Abrams to zkusil po svém a zřejmě mu to u diváků vyjde, k čemuž nezbývá než gratulovat. Při bližším ohledání však nelze nevidět kompromisy, kterých se dopustil... Ethan se změnil - příliš mluví a když jedná, nemá to už ten velkolepý říz... Abramsovy dialogy a pečlivě budovaný mikrosvět se možná tváří, že mají hloubku, ale co na tom, když klíčovým scénám chybí důraz? Philip Seymour Hoffman se může stavět na hlavu, Cruise může mluvit česky, ale k ničemu ála průnik do Langley v první díle, se Abrams nepřiblíží ani na vzdálenost dvaceti celuloidových kilometrů... výsledek? Odkoukáno, stráveno a vyloučeno... tenhle film ve vás prostě nezůstane. :) ()

Reklama

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Když jsem film viděl poprvé, nelíbil se mi vůbec. Ale napodruhé už Abramsovi jeho vždy realistický styl žeru. On dokáže, aby vypadala realisticky i ta největší hovadina. V tomhle filmu jsou stejné nesmysly jako v předchozích dílech, ale podáno je to tak lišácky, že bych se dušoval, že všechno, co se tu děje, je i možné. Oceňuju to. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Dali jsme do Vaší hlavy nálož. Je Vám to povědomé?" Mám slabost pro Davienovy "vtípky", Ethanovy přístupy do nepřístupných míst i pro krásu dámskýho obsazení tohoto snímku. Navíc tady akce sviští svižněji než soustruhy v učilištích a já jsem se skvěle bavil při "italský" hádce v Římě, věšení padoucha z letadla i při odlákání pozornosti metáním baseballových míčků. Možná bych během té zábavy mohl být více napnutej, ale ono je dost těžký bát se o nesmrtelný agenty typu Jamese Bonda, Ethana Hunta nebo Johnnyho Englishe. ()

Dever 

všechny recenze uživatele

Soundtrack Michael Giacchino: 1. Mission: Impossible Theme*-Composed by Lalo Schifrin (:52) ,2. Factory Rescue (4:14) ,3. Evacuation (2:46) ,4. Helluvacopter Chase (3:12) ,5. Special Agent Lindsey Farris (2:45) ,6. Ethan and Julia (1:23) ,7. “Humpty Dumpty Sat On a Wall” (5:53) ,8. Masking Agent (3:38) ,9. Voice Capture (2:40) ,10. “See You In the Sewer” (1:42) ,11. Davian’s Brought In (2:04) ,12. Bridge Battle (4:10) ,13. Davian Gets the Girl (2:41) ,14. IMF Escape (2:42) ,15. Disguise the Limit (3:21) ,16. Shang Way High (3:37) ,17. The Chutist (1:58) ,18. Hunting for Jules (3:53) ,19. World’s Worst Last 4 Minutes To Live (4:08) ,20. Reparations (3:33) ,21. Schifrin and Variations‡ (3:05) , ()

Galerie (60)

Zajímavosti (44)

  • Natáčanie začalo v júli 2005 v meste Rím, ďalej sa natáčalo v Čine, Nemecku, Taliansku, USA a vo Vatikáne. (Greenpeacak)
  • Když štáb natáčel v Římě, filmaři se nemohli zbavit davů lidí, kteří sledovali natáčení a znamenali tak potenciální riziko pro spoilery. Zřídili tedy falešnou druhou jednotku o ulici dál, najali mladé ženy v bikinách a starší ženy oblečené jako jeptišky a předstírali, že natáčejí scény pro film. Falešná jednotka přitahovala davy, zatímco hlavní jednotka tak zůstala většinou nerušená. (Azurovydrak)
  • Když se nátačelo ve městě Richmond ve státě Virginia, tak bylo všude po městě vylepeno, že na místě probíhá natáčení filmu "Heyday". Štáb se tak vyhnul zbytečné pozornosti obyvatel a turistů. (don corleone)

Související novinky

Star Trek 3 v rukách debutanta?

Star Trek 3 v rukách debutanta?

10.05.2014

Hollywoodská studia zřídkakdy vkládají sto a více milionů dolarů do rukou někoho, kdo ještě nikdy nenatočil celovečerní film. V poslední době ale dostali takovou důvěru třeba Rupert Sanders (Sněhurka… (více)

Abrams nenatočí nové Star Wars digitálně

Abrams nenatočí nové Star Wars digitálně

25.08.2013

Posledním dílem ságy, která byla natočena na klasický 35 mm film, byla Skrytá hrozba. V Klony útočí a Pomstě Sithů už Lucas experimentoval s digitálními kamerami. Tvůrci Epizody VII (a dalších) však… (více)

Brutální Nikita se vrací

Brutální Nikita se vrací

23.02.2010

A tentokrát bude nejen krásná a smrtící, ale bude mít i dobré kung-fu. Maggie Q se sice narodila na Havaji (americkému otci a vietnamské matce), ale jméno si udělala v hongkongských filmech plných… (více)

James T. Kirk nebo Ethan Hunt?

James T. Kirk nebo Ethan Hunt?

12.06.2009

Zdá se, že čtvrtá mise je docela „possible“. Dokonce za účasti Cruise a Abramse. Mission: Impossible 3 se jim povedla a přestože nesplnila komerční očekávání, těch 400 milionů dolarů na celosvětových… (více)

Reklama

Reklama