• Renton
    ***

    Scénář: Laura Harkcom, Christopher Leone, Paul Workman .. Jeden klíč vládne všem předmětům. Kde já už jsem tuto formulaci jen slyšel...;o) Námět minisérie Lost Room si rozhodně nese punc dobrého nápadu, místy až originality, ale rozpracování zas až tak výtečné není. Potenciál hodně dusí, mimo celkové televizní lacinosti, komorní a jednoduché rozvedení příběhu, kdy je hlavním motorem záchrana dcery. Tohle chtělo nějaký globálnější dopad, protože těch pár dialogů o zhmotněném Bohu se takhle rozmělňuje do ztracena. Hodně věcí je jen nastíněných, přesto je děj místy utahaný což je vážně škoda, protože mnoho otázek zůstane nezodpovězených a tím zůstává prostor pro dílčí nelogičností. Ani předměty nejsou využity s nějakou pestrostí (vyjma klíče samotného), většina jen účelně slouží příběhu směřujícího k záchraně dívenky. Herecké obsazení je slušné i když mi zrovna Peter Krause nesedl jako největší sympaťák a má své slabé chvilky. Mohlo to být výborné, takhle je to jen dobré. 70%.(8.5.2007)

  • GrungeChild
    **

    Téměř pětihvězdičkový námět, který si dovedu představit v daleko povedenější produkci, ať už filmové či seriálové. Ústřední premisa je klíčem k divákově pozornosti po celých šest dílů, přes to, že všechno ostatní selhává na celé čáře. Vážně, nevím, co tento počin dělá v tak vysokých číslech, kdo ho sem dostal a proč, ale veškeré aspekty zpracování, v čele s hereckými výkony, jsou jeden velký "džouk". Hned z počátku na sebe story o "tajemném pokoji" nabalí takových nesmyslů a zaprášených klišé, že jsem byl na pochybách, zda se nejedná o cílenou, zvrácenou touhu tvůrců (a stále jsem). Dialogy, které můžete doslova (doslova!) číst postavám ze rtů dříve, než je pronesou (v prvních dvou dílech jsem se trefil asi pětkrát). "Vnitřní" myšlenkové pochody tu všichni pronáší nahlas, až to občas vede k celkem sebeparodickým scénám. Namířím na tebe stříkačku, neřekneš co chci - namířím jí na tebe ještě víc, a jestli ani pak neřekneš, namířím jí na tebe úplně nejvíc, tomu už každý podlehne. Několikrát, a v situacích, kde se to skutečně nehodí. Evidentní logické díry, které absolutně nemám ve zvyku pitvat, ale tady to prostě praští do nosu (hřeben). Hlavní aktér je naprosté herecké poleno, které sice čte scénář sexy drsným hláskem, ale celý seriál (snad až na poslední scénu) má jeden a ten samý přiblblý úsměv, ať se děje cokoli. Romantická "vložka" je takový roztomilý fail sám o sobě. Nechci tu moc SPOILERovat, ale to, že se k závěru vlastně skoro nic nedozvíme, je v našem případě vyloženě dobře. Doufám, že točit "tajemno" ve stylu nepovedených osmdesátko/devadesátkových televizních horůrků (Kingovky) nepřichází zase do módy, protože málo co pro mě naplňuje představu o kinematografické depresi tak dokonale. Námětem silné 4* (pokud ho někde nevykradli), zpracováním za 1*, ale kvůli zpackanému závěru zaokrouhluji dolu.(1.9.2014)

  • novoten
    ****

    Klíč, oko, hřeben, jízdenka a spousta jiných předmětů, které vám změní život, spousta neřádů, kteří by je chtěli pro sebe a uprostřed toho jeden velesympatický detektiv, který se nedopatřením stává hlavním hybatelem děje. A že s ním tahle cesta opravdu stojí za to. Oněch čtyři a půl hodinky totiž ubíhá velmi svižně, děj se zastavuje jen čistě sporadicky a z nutnosti vysvětlovaček a všechno peláší vstříc neodvratitelnému finiši. Peláší tak rychle, že je nakonec i ta dlouhá stopáž zoufale nedostatečná. Když jsem se totiž i dvacet minut před koncem dozvídal stále nové informace o světě předmětů, bylo mi jasné, že se všechno prostě vysvětlit nestihne. A že je to v tomhle případě obzvlášť škoda. Při nepatrné úpravě z toho mohl vzniknout vskutku geniální regulérní seriál. Takhle mi zůstává příběh připomínající úvodní knihu nějaké mohutné epické ságy. 85%(30.8.2008)

  • uzzi
    *****

    Super miniserie. Znamenitý důkaz toho, že vynikající nápad a scénář s přesnou režií, můžou stvořit skvělý a atmosférou nabitý kousek, bez potřeby vyhodit milióny na výpravu. Celé to hodně připomíná Kinga, což předurčuje děj plný zvláštních osob, předmětů a již zmiňované atmosféry. Celá série drží slušné tempo a je jen málo okamžiků kdy nejste přikovaní k ději. Je velkým štěstím, že vzniklo pouze minisérie, vzledem k nosnému tématu, by nějakých dvanáct a víc dílů znamenalo nudu a rozpliznutí děje (i když vzhledem ke schopnosti tvůrců si úplně jist nejsem). Takže Pokoj č. 10 je skvělou volbou a jedním z nej. překvapení posledního roku. Tohle rozhodně ANO(24.4.2007)

  • H34D
    ****

    The Lost Room má díky nápaditému námětu o tajuplné místnosti č. 10 a mystických předmětech velice slušný rozjezd, avšak vysoká očekávání brzy dostanou menší ťafku za uši, když zjistíme, že celý seriál se točí pouze o vysvobození dcerky hlavního hrdiny z onoho "ztraceného pokoje". Neustálé opakování vět typu "I just need to bring my daughter back" se po chvíli stane otravným klišé, originální a zajímavý seriál jako je The Lost Room by si zaslužil trochu rozvětvenější příběhovou linii. Čtyři hvězdy však nakonec dám, přeci jen šlo o dobrou zábavu s originálními prvky i pár vtipnými momenty (použití karty) v ucházející atmosféře. 7/10(3.6.2008)

  • - V první epizodě, kdy Miller opouští svou dceru na psychologické klinice, zazní rozhlasem volání po dr. Sonny Guptovi. Tato postava byla použita i v Kingdom Hospital Stephena Kinga. (TomikZlesa)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace