Reklama

Reklama

Haló, tady Indie

(seriál)
  • USA Outsourced
TV spot
USA, (2010–2011), 7 h 44 min (Minutáž: 21–23 min)

Tvůrci:

Robert Borden

Kamera:

Greg Gardiner

Hudba:

Transcenders

Hrají:

Ben Rappaport, Anisha Nagarajan, Diedrich Bader, Parvesh Cheena, Pippa Black, Rebecca Hazlewood, Rizwan Manji, Sacha Dhawan, Thushari Jayasekera, Guru Singh (více)
(další profese)

Epizody(22)

Obsahy(1)

Todd Dempsy je mladý manažer, který pracuje ve společnosti prodávající žertovné předměty. Jednoho dne ráno přijde jako obvykle do práce, kde překvapivě najde jen liduprázdnou vyklizenou místnost. Celé call centrum, kterému šéfoval, bylo po náhlém rozhodnutí přesunuto do Indie. Mladý manažer má jen jednu možnost - odstěhovat se do Indie a vést call centrum tam. Ocitá se tak před nelehkým úkolem - jeho práce je přesunuta do zcela jiné země na druhém konci světa, kde musí pracovat s novými lidmi, kteří vyznávají jinou kulturu, a pro které jsou americké zvyky a prodávání nesmyslných žertovných předmětů nepochopitelné. (Zbyisek)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (101)

anais 

všechny recenze uživatele

Hodně milý seriál, který udělá radost hlavně lidem, co byli v Indii. Na první pohled to vypadá jako "stereotypní zobrazování Indů", ale v Indii už jsem dvakrát byl, a drtivou většinu seriálových vtipů, které v Outsourced zazní jsem prožil na vlastní kůži. Outsourced onu stereotypizaci vyvažuje dokonalou (bohužel vedlejší) postavou Američana Charlieho, jehož láska ke zbraním působí často ještě absurdněji, než z reality odkoukané charaktery Indů z callcentra. ()

Ká$aM.D 

všechny recenze uživatele

Naprosto dokonalý sitkom, který se kvalitou dá srovnávat s populární Teorií velkého třesku a přitom úplně z jiného prostředí. Velmi originální zasazení tohoto seriálu do indické kultury, která je pro typického američana nepochopitelná a to dává vzniku velmi vtipného seriálu se sympatickými představiteli hlavních rolí. Jen mě trošku mrzí, že od poloviny první série šla kvalita dolů a schází vtip, který sitkom provázel od prvního tak do desátého dílu. ()

Reklama

kenkaku 

všechny recenze uživatele

Vzhledem k tomu že už pár let spolupracuji s "offshore" kolegy v Bangalore mám na outsourcing a migraci pracovních sil do Indie svůj specifický názor. Když se tak zamyslím tak asi právě proto mě seriál upoutal a začal ho sledovat (díky bohu v originále, ne to co s ním předvedl dabing).... no a asi právě a pouze proto mě seriál naprosto dostal a bavil. Mezi nejvtipnější věci na celém seriálu patří to co totálně český dabing zabije - části kde si berou na paškál indický přízvuk (který je hodně specifický) a staví na něm humor (výslovnost Todd vs Toad je jeden příklad za všechny) nebo humorné situace, které vychází z různých specifik Angličtiny (opět příklad: Ind a Indián se v Angličtině vyslovují stejně). To vše zabalené do střetu kultur a mé osobní zkušenosti s mentalitou "Indiánů" nemůže dát ve výsledku méně než 5 hvězdiček. ()

divak84 

všechny recenze uživatele

je to nuda, vtipné to není (aspon ne pro aspon trošičku naročneho diváka který se chce zasmat něčemu co opravdu k smíchu je), předvídatelne, klišovite (super holka nikoho neoslovuje ale noveho noumu samozřejmě od první minuty miluje) atd atd atd. nulová invence a přitom svěží a nový nápad s call centrem se dal vytunit daleko lepe ()

mcleod 

všechny recenze uživatele

Nadprůměrný pilotní díl, kde si tvůrci dělají srandu z konzumní americké společnosti a arogance kapitálu. Kdo říká, že nepůjdu a nezaložím si vlastní firmu? - Nedlužíš asi tak 40 tisíc na studentských půjčkách? Od druhého dílu ale už jde o těžký podprůměr. Střet dvou kultur není natolik dobré téma, aby se na něm dal vystavět dobrý seriál. Větší část sitcomu tak je nezáživná či vyloženě trapná. Navíc, protože toto téma nezahrnuje dostatečnou zásobu vtipů, nebo alespoň takových vtipů, které by američané pochopili, dochází k situaci pouhého přesunutí klasických (a často dost vyčpělých) sitcomových situací do indického prostředí. ()

Galerie (549)

Zajímavosti (1)

  • Nenatáčelo se v Indii, ale ve studiích Radford City v Los Angeles (L.petr)

Reklama

Reklama