Komentáře uživatelů k filmu (1 521)

  • ScreamJay
    ****

    Bajka o světélkujícím Bournovi a peroxidový mrše Starlingové, která už dávno nečechrá mikádo (!!!) Já nevím, fakt nevím jestli je Elysium jen krátkozraká moralita, která dává prostřednictvím Neilla Blomkampa digitálnímu polotovaru novodobého sci-fi analogově špinavý šmrnc, nebo je to jen syrová předzvěst věcí budoucích. Záleží na tom? Vizuální rukopis District 9 zůstal nezměněný, jako amoled dislej zamazaný od sraček, Neil se prostě té špíny nebojí. Kontrasty fungují, zcivilizovaná pompéznost, nabubřelost sevřená v bídě, aby jedna druhou podtrhly a umocnily. A příběh? Jo, má to díry, je barvoslepý a už od půlky filmu je patrné, k jaké volbě a jakému rozuzlení spěje. Přesto, charaktery ústředních postav mají šťávu, Jodie Foster bych po pár minutách nejradši sám nakopal mandát, Sharlto Copley ja vyloženě archetypální záporák a Matt Damon zas prototyp nejednoznačnýho klaďase, chodící rozpor se skartkabelem u zadku. Sečteno a podtrženo, Elysium, víc než na cokoliv jiného, vsází na energii a filmové nadšenectví, ale taky na emoce, což je (spolu se scénářem) největší kámen úrazu. Protože ze samoúčelný emoce strašně snadno uděláš kýč, který ti u spousty lidí neprojde, jenomže já si naopak říkám, když je surově hodíš jako střep do bláta, můžou dát i mělkýmu ději další (individuální) rozměr. Elitářský know-how, nebo ještě líp, vizuální odkaz z kazem za oddechových [final rate: 75%](30.1.2014)

  • verbal
    **

    Kdo se těšil na další District 9, bude si po závěrečných titulcích otírat pláčem rozmazané oční stíny a přepudrovávat nos. Nejl se v Holyvůdu nakazil akutním patosem a je z toho, byť skvěle natočené, tuctové a neoriginální předvolební video ČSSD, vyteplené jako přízvuk Šarlta Koplyho, ve kterém se Matt Mnemonic bez jakékoliv invence snaží setřít povýšenecký škleb zkorumpované ministryně Miss Fretčí xicht a ve spravedlivém boji o bezplatnou zdravotní péči zachraňuje holčičky s leukémií. Závěru chybělo už jen to, aby si uzdravená předškolačka skákla s maminkou do útulku pro nějakého toho opuštěného labradora se smutnýma očima a obě se vydaly proti zapadajícímu slunci položit kytku k soše Nelsona Mandely.(10.10.2013)

  • Cival
    ***

    Luxusně natočená sračka. Exhibice režírujícího fanboye, který ze sebe lehce sype jednu sci-fi radost za druhou a oslňuje nadupanými scénami i ikonickými záběry které-jste-vždycky-chtěli-vidět. Bohužel tak činí uspěchaně a podle superklišoidního scénáře, jenž nedává smysl. A nemá ani takový tah, ani tak dokonalé mimikry, abyste si toho nestihli všimnout.(20.8.2013)

  • Douglas
    ****

    Za jakých podmínek se kritizované vlastnosti Elisia mohou jevit naopak jako inspirativní ozvláštnění? Podle mého lze film chápat jako určitý průnik dvou tradic: klasické hollywoodské a sovětské montážní školy. Více viz Douglasovy poznámky.(31.8.2013)

  • Gemini
    ****

    Bez dlouhých řečí asi takhle - nejde říct, že by svůj první vysokorozpočtový počin Blomkamp zvoral. Je taky otázka do jaké míry měl volnou ruku při práci - z výsledku ale za sebe říkám, že on a jeho věrný amigo Opaloch vytáhli svým uměním hodně slaboučký scénář ze sr... ehm, ze srandovního levelu na úroveň v rámci žánru snesitelnou a opodstatňující nějaké ty kačky, co vás může stát lístek do kina. Po Districtu 9 je to nicméně zklamání, to bez debat. A to se radši moc nepouštějme do diskuzí o tom, co vlastně (a jestli vůbec) sem Blomkamp tentokrát strčil za poselství - už jsem četl několik výkladů, a žádný mě moc nepřesvědčil. Po technické stránce je to zase vychytané a "obyčejný" svět ukazovaný po většinu filmu by klidně mohl fungovat... no, dobrá, to asi úplně ne, ale kdo obojí viděl, musí uznat, že do absurdní demence nového Total Recallu má Elysium asi tak daleko jako Eman Zeman do nadstranického prezidenta dolních deseti milionů;) Bohužel příběh shazuje celý film o hodně dolů - už zmíněná technická stránka, ale i herecké výkony jsou víc než dobré. Tedy aspoň pokud je co hrát, což u Damona bohužel moc není - zastává opravdu "jen" úlohu toho, kdo to celé fyzicky oddře. Očekávatelně luxusní je Copleyho magor Kruger, ale taky až karikaturně chudiny se štítící ředitel Carlyle Williama Fichtnera. Jodie Foster má bohužel krom sveřepého výrazu na práci jen prezentovat se jako věšák na kostýmky od Armaniho. Vzato kolem a kolem, oprávněná vysoká očekávání jsou zklamávána poměrně značně, ale i tak jsem ochoten se za čas mrknout znovu (samozřejmě minimálně v 1080p:)), což třeba u vjemově ještě vychytanějšího Oblivionu nehrozí. Na červenou zónu má Elysium jen tak tak, takže výsledek je 70%.(7.9.2013)

  • Tosim
    ***

    Kdybych neviděl, nelitoval bych, ale kdo to mohl vědět. První Blokampův film měl sociální téma, ten druhý dejme tomu socialistické a taky to podle toho vypadá. Naprosto nezajímavá historka, kterou už jsme (a v žánru sci-fi to platí dvojnásob) viděli bezpočtukrát a stejně tak se to má s tím společenským tématem, který se snímkem táhne. Skutečně, až na na dost vycizelovanou vizuální stránku (standard?) nevím, co bych o filmu řekl vyloženě výrazně nadprůměrného.(2.1.2014)

  • Matty
    ****

    Modré límečky Paula Schradera křížené s Total Recall Paula Verhoevena. Expozici má Elysium syrovější než lecjaké artové sociální drama. Z bláta do louže, z louže do sraček. Pracuj tvrdě, zemři v bolestech. Stejně ošuntělé prostředí jako v Districtu 9. Bída, špína, žádný řád (represivní aparát o sobě dává vědět teprve tehdy, pokusí-li se někdo proniknout do světa privilegovaných). Jenom si přejete, aby melodramatické flashbacky nezačaly diktovat tón vyprávění a film se nezvrhnul ve stejně otravnou duchovní příručku jako Atlas mraků. Naštěstí ne. Elysium se svým hezčím já – rád bych věřil, že vnuceným studiem – až do konce, kdy teprve přichází non-plus-ultra idealistické vyměknutí, statečně bojuje. Romantická linie bohužel selhává vinou krátkého času, který spolu partneři na plátně stráví, a zřejmě bylo záměrem, že třídní boj nakonec vyznívá jako silnější motivace než láska. Hlavní cíl a nekompromisní deadline jsou stanoveny s béčkovou přímočarostí: hrdina chce tohle a musí pro to nejpozději za X dnů udělat tohle a tohle. Bonusem pro marxisty budiž, že Maxova mise je nepřímo motivována neférovým zdravotním systémem, přehnanými postihy pro ilegální přistěhovalce a nerovnoprávností občanů, kteří již očividně neřeší rasu nebo národnost, ale pouze sociální třídu (krom toho v příběhu sehraje významnou roli vynášení citlivých dat mocných na veřejnost, což nelze nevnímat jako narážku na aféry Wikileaks a Snowden). Pohoršení některých amerických kritiků nad naivní propagandou Elysia, v němž jsou hodní opravdu hodní, zlí vážně zlí a jakákoli morální ambivalence představuje tabu, považuji s ohledem na mnohem záludnější adoraci kapitalismu ve většině hollywoodských blockbusterů, přinejmenším za krátkozraké. Bez ohledu na jeho ideologickou podstatu a bezelstnost, s jakou ji dává na odiv, Elysium je hlavně brutální, dějově našlapanou kyberpunkovou dystopií s takřka hororovou atmosférou (většina scén s monstrózním Copleyem), obtížně předvídatelným vývojem (postavy jednají nevyzpytatelně, občas se prostě něco podělá a v jednu chvíli je pěkně přechcán také star system) a, bohužel, s vrcholně nepřehlednými akčními scénami. Vyjma extrémně zpomalených záběrů, které jsou cool díky tomu, že jimi Blomkamp neplýtvá, jsem kvůli nadbytku střihů měl vážně problém poznat, kdo komu uštědřil ránu. Proměnlivost směru, který vyprávění volí, dělá z Elysia společně se Světovou invazí a Dreddem jeden z nejvideohernějších filmů posledních let. Konec je stanoven, průběh naznačen, konkrétní podoba akce záleží na hráči (který je zde napůl člověkem a napůl strojem) a jeho schopnostech, a nemusí být tudíž nutně tak úhledně nalajnovaný jako ve standardnějších akcích. Studijního materiálu (ať už by se měl týkat ideologie nebo naratologie) by jistě mohlo být více, ale jako zábava na léto rozhodně dobrý. 75%(9.8.2013)

  • Isherwood
    **

    Ten klasický pisatelský evergreen o tom, jak nadějný debutant ze zapadlého koutu naší planety přišel do Hollywoodu, aby ho tam sešrotovali hned dalším filmem, mám chuť zapět si tentokrát taky. Ale on si za to může Blomkamp tak trochu i sám. Tu levičáckou agitku o jednotlivci vzbouřenému proti nemilosrdnému systému bych skousnul i tentokrát, kdybych si nemusel během projekce klást tolik otázek především z oblasti elementární logiky věci – Jak funguje Elysium? Proč jeho obrana funguje tak přihlouplým způsobem? Proč je za jeho obranu ministryně trestána? A X dalších. Kope to především proto, že po akční stránce je to... asi to nejlepší za posledních několik let a Blomkamp v té ústřední řeži přinese záběry a momenty s takovou samozřejmostí, že by za to jiní režiséři prodali svoje matky a přidali by i duše. Vrať se do slumu, Neille. A ty metamorfózní nápady si vezmi s sebou. Jednou budeš důstojným nástupcem Jamese Camerona.(6.3.2014)

  • Malarkey
    ****

    Neill Blomkamp je určitě jedna z nejvýraznějších postav světového filmu. Především pak určitě bude modlou pro sci-fi maniaky, protože, to co tenkrát předvedl s mimozemšťany uprostřed Joburgu, to mě na několik způsobů sejmulo a ještě jsem se z toho pořádně neoklepal ani dnes. Neill prostě do světa filmu vtrhl s hodně slušnou vytrvalostí. O to víc mi udělalo radost, když jsem zjistil, že chystá další sci-fi. Tentokrát už ale s hollywoodskými herci, což slibovalo větší rozpočet a pokud možno, tak epičtější příběh. Na závěr jsem už doufal, že z toho hollywoodští zvířata, pošuci a papaláši neudělají nějakou politickou agitku s tím, co si Neill může dovolit a co si v rámci dobrého amerického blockbusteru dovolit nemůže. Nakonec jsem byl příjemně překvapen. Nebylo to úplně nejhorší, také to ale nebylo úplně dokonalý, jako District 9. Možná právě proto, že to bylo dost podobné. A největší problém jsem měl především s kamerou. U District 9 jsem to bral. Byla to nízkonákladovka, přišla s jedinečným nápadem a celé to mělo takový osobitý náběh polodokumentu, minimálně tedy první půlka. Jenže tenhle film je film, a když je to takový film s takovými nápady, očekávám, že veškeré ty vesmírné lodě, příšery a moderní stroje uvidím čistě. A ne, že se na to všechno budu koukat tak, jako kdybych seděl v kočáře, taženém koni skrz nějakou hrbolatou stezkou někde mezi horami. Byl to problém, byl. Kamaraman Trent Opaloch ale s Neillem spolupracuje a spolupracovat bude, takže nepředpokládám, že se to u jeho filmů v dohledné budoucnosti změní. Alespoň, že se tady opět objevil, až démonický, Sharlto Copley.(18.12.2013)

  • J*A*S*M
    ***

    Jeden z mých TOP 10 nejočekávanějších letošních filmů dopadl rozpačitě. Neill Blomkamp zůstává pozoruhodným režijním talentem, z něhož je cítit až fanouškovský zápal pro inteligentní science fiction, stejně jako v případě Districtu 9 ale filmu podtrhává nohy scénář, tentokrát bohužel ještě silněji. V Elysiu se mísí spousta věcí, které jsou výborné, s věcmi, které mají do výbornosti daleko, výsledkem jsou tak nutně rozpaky. Nejprve co se mi nelíbilo. 1) Tupé černobílé levičáctví. Po většinu stopáže není tak markantní, takže bych ho ještě zkousl, ale v závěru, kdy je divákům s naprosto vážnou tváří předkládán prostoduchý happyend, jsem se s filmem s konečnou platností rozešel. Komukoli s půlkou mozku, tedy komukoli, kdo je schopen vyvodit důsledky levicových idejí, musí dojít, že to fungovat nebude. Pár lékařských lodí (i kdyby jich bylo mnohonásobně víc, než nám bylo ukázáno - dejme tomu 1000) vybavených medikójemi bude pokojně cestovat od slumu ke slumu za účelem vyléčit přelidněnou Zemi, lidé budou pokojně stát ve frontách a trpělivě čekat ... to určitě. A kdybych naopak přijal předpoklad, že "zdroje tu jsou", tedy že zdravotnických lodí byl dostatek, zasloužil by si film snad ještě nižší hodnocení, protože hyperbolizování všech bohatých do role sviní, kteří chudáky na Zemi utlačovali jen tak, pro radost ... to by byla od Blomkampa hodně přestřelená manipulace, kterou bych nebyl ochotný akceptovat. 2) Děravost scénáře, nedomyšlenost, spoléhání na náhody. Veškeré aktivity onoho Spiderova "odboje" (=zločineckého gangu) jsou totálně divné. Kde berou kódy, kde berou lodě? Proč s nimi obrana Elysia něco neudělá a radši je po jedné odstřeluje, až když jsou na cestě? Proč nemá Elysium vybudovanou nějakou moderní vyspělou obranu, ale využívá k sestřelení lodí vyšinutého agenta, který je ručně (!!!) sestřeluje ze Země (???). Kriminálník se svým noťasem dokáže se správnými kódy přepsat celý systém? Kriminálník dokáže po jedné sekundě pohledu na dlouhatananánský kód vyvodit, že drží v rukou poklad i co všechno onen poklad dokáže? Všude na Zemi je chudoba a choroby, zničené domy, ale při leteckých pohledech se zdá, že všude fungují světla (=elektrika)? Medi-kóje nevyléčí bodnou ránu do krku, ale granátem odstřelenou půlku palice ano? Anebo on po tom ustřelení kebule neumřel? Really?! 3) Patos, patos, hloupý patos. I tu levicovost bych snesl, kdyby nebyla prokládána zpomalenými sluníčkovými záběry na hrdinovo dětství. A moudrá pohádka o hrochovi a surikatě z úst roztomilé holčičiky umírající na leukémii? Bože, proč?! :-D ______ A co se mi naopak velmi líbilo. 1) Skvostná sci-fi výprava. Úžasný design Elysia. Dole na Zemi naopak vše vypadá velice skutečně, opotřebovaně, špinavě. Svět, ve kterém se příběh odehrává, je zrealizován na výbornou. 2) Agent Krueger v podání Sharlta Copleyho. Úžasně zahraný magor. 3) Určité momenty ve scénáři. Spoiler alert! Například chvíle, kdy se Krueger rozhodne převzít nad Elysiem kontrolu. Jsem přesvědčen o tom, že kdyby se film zabýval výhradně pokusem Delacourtové o státní převrat a Kruegerovým následným armádním pučem a zradou, byl by o několik tříd lepším. Na tu pohádku o chuďasovi, který všechny zachrání, se prostě měli od základu vykašlat :-)(30.8.2013)

  • Djkoma
    ****

    Akční rozklepaná jízda, která se okatě snaží vyhnout nejčastějším klišé a ukazuje, jak Blomkamp zbožňuje Sharltona Copleyho. Statické záběry na trikovou krásu předčili nejen svým ozvučením časté nepřehlednou akci. Bohužel. Jo a čekal jsem, že v roce 2159 už bude lepší monitor a televize, než loňský LCD model... Možný spoiler: hlavně zachraňme nemocné! Nemysleme na přelidněný svět! Nemysleme na sociální standardy!(2.9.2013)

  • Enšpígl
    **

    Docela jsem se těšil na akční scény, jenže kameran je udělal ve stejným duchu jako barman připravuje nápoj pro Jamese Bonda. Matt nám tam sice většinu filmu rajtuje s LCD televizí na hlavě, což je jisto jistě žůžo, ale ještě větší žůžo by to bylo, kdyby to nebylo jen na efekt. Stejně jako ty kovový kraviny co měl na sobě, to měl pro boj s těma plechovkama nebo aby se nerozpad nebo aby si člověk zavzpomínal na Terminátora ? Jako joo, když mě ve dvacetý minutě bodnou nebo střelej do jater, seru na to a dalších 85 minut rubu gorily o metr vyšší hlava nehlava, ale stejně jako Vinnetou cítil, že umře, tak i já cítil určitou snahu něco nám sdělit , třeba, že máme mít stejný práva jako mocipáni aneb jak si Jodie Foster dala nejarogantnější píču posledních deseti let s takovou gracií, že snad byla na stáži u našich politiků. Co mě chybělo asi nejvíc byla větší gradace děje. Je sice fajn, že film je sprostej jak dlaždic a čurákama se to tam heží jak na swingers párty, ale bez emocí prostě hvězdiček není.(28.8.2013)

  • T2
    *****

    Rozpočet $115miliónovTržby USA $93,050,117Tržby Celosvetovo $286,192,091Tržby za predaj Blu-ray v USA $18,084,979 //počet predaných kusov 706,552Tržby za predaj DVD v USA $15,967,006 //počet predaných kusov 796,351║ Tak tomuto sa povie plnokrvné sci-fi! Za ten rozpočet máte pocit že sa pozeráte na raz tak drahý film než bola investícia, príbeh civilne podaní, strhujúci, vizuálne ohromujúci, trikovo dokonalý, herecky bez chyby k tomu záporák(Sharlto Copley) na pohľadanie. A Neill Blomkamp je fakt talent to sa musí nechať, túžobne by som ho bral na doplnenie ságy Votrelci či nejaké to pokračovanie Prometheusa. Tak troška mrzí že práve u sci-fi filmov tento rok absentovala možnosť 3D efektu(Nevedomí, Po zániku Zeme), ktorá by sa práve k takémuto žánru hodila a viac divákovi zpestrila dojem tak ako napríklad u spomínaného Prometheusa. /videl v kine 2x: 100%/(8.8.2013)

  • Marigold
    ****

    Socialistický blockbuster? Proč ne. Škoda, že v jádru jediná deviace od klasického Hollywoodu je ta, že všechno je tu naopak. Ti, co chrání status quo jsou hnusní, ti, co se plíží ve špíně a ponížení jsou milí a obětaví lidé. Damon jako Ježíš z periferie neexceluje, ale to po něm ani nikdo nechtěl. Týpek prožraný radiací a prošpikovaný rezatými noži působí tuctově, anti-heroicky a po většinu času kope především sám za sebe, i když na konci pochopí, nač je surikatě hroch. Pohádka se tím hezky uzavře k mé spokojenosti. Podruhé škoda, že rozdíl mezi Bayem a Blomkampem spočívá především v tom, že tu přehrávají týpci jako vystřižení z brazilských sociálních dramat a někteří záporáci mají zjevný politický referent (Jodie Foster tam tu Maggie nacpala skutečně hodně na sílu). V jádru je tak Elysium vlastně dost tupoučké, ale (pro mě) sympaticky "pravdoláskařské". Problém je pro mě tam, kde mnozí vidí excelentní režii. Vidím tam skvostný art / sound design a řadu dílčích pěkných záběrů, které mají ale neobyčejný stylový ropztyl. S trochou nadsázky je to jako mix Města Bohů, Elitní jednotky a čehosi, co bych nazval "Paul Greengrass imituje Paula W. S. Andersona". Některé prvky jsou nedůsledně používané (videoherní záběr "přes rameno" včetně doprovodného blur efektu), navíc neustále přeskoky mezi různými styly jsou na rozdíl od D9 kostrbaté. Kinetické hrátky a úsečné střihy občas ústí v nepřehlednost. Přijde mi že to, co musel Blomkamp ve své prvotině řešit maximálně efektivně a jednoduše tady mohl až zbytečně "načechrávat". Elysium pak ale bohužel ztrácí tah i semknutou atmosféru. Paradoxně čím blíže konci, tím větší zábava, protože jsem tu nesourodost dokázal vstřebat. Podobně jako s Vyměřeným časem: sympatické, ale strašně nedotažené. P.S. Copley kope v tomhle filmu o dvě ligy výš než ostatní... sociopat století. [70%](21.8.2013)

  • Adrian
    ***

    So vstupom do Ackovej blokbaster ligy zial Neil vymakol. Pricom prva polovica filmu to este celkom zdarne maskuje, pretoze sme na mieste, kde sa reziser pohybuje s istotou. Po vzore D9 presvedcivo buduje spinavu scifi v slumoch futuristickeho LA, industrialny puch sa vali z platna a kyberpunkove motivy, zabalane v ocakavanom B-ckovom pribehu, inteligenciu divaka neurazaju. Ovsem s presunom deja majoritne na Elysium sa domcek zacina rucat, praskliny odkryvaju chabe motivy (pripadne tie zaujimavejsie uplne vysumia do prazdna), nelogickosti a prekvapivo aj oku nelahodiaci strih. Celkovo zaverecna 20 minutovka mi pride velmi uponahlana, alebo razantne prestrihana. Situaciu uz nezachrani ani demonicky dokonaly Sharlto a uz vobec nie prehravajuca Jodie Foster s ustnou mimikou pripominajucu cloveka s plnou pusou zuvaciek so Signal Whitening efektom. Nevyraznost Damona je tazke kritizovat, kedze mam dojem, ze tato charakterova nevlastnost je ucelova a plne vedoma vzhladom na zranitelnost jeho postavy. Vo vysledku je Elysium dychavycnostou postihnuty mladsi surodenec dravostou natlakovaneho D9. 6-7/10.(8.8.2013)

  • Radek99
    **

    Režisérův předešlý District 9 klesnuvší ke dnu tuctovosti. Zásadní vadou je tupý scénář, psaný bez rafinovanosti, momentu překvapení, v podstatě čehokoliv, co by stálo za vidění. Tuctový, primitivně přímý, byť efektně natočený blockbuster. Forma, která absolutně vytěsňuje obsah.(25.11.2013)

  • DaViD´82
    **

    Rozklepaná (a jak!) kamera a zběsilý (a jak!) střih ruku v ruce spolehlivě zabíjejí akci; stupidně a prvoplánovitě tlačené socialistické cítění by zase zabilo děj... Kdyby nějaký byl. Prostě děs běs. A aby to nebylo málo, tak to působí, že chybí polovina stopáže. A zrovna jako naschvál ta, ve které se Neill "točím filmy jako když Pejsek s Kočičkou dělají dort" Blomkamp věnuje příběhu, postavám, elementární vnitřní logice či propojení na sebe (ne)navazujících scén.(28.8.2013)

  • Superpero
    ***

    Nikdo neumí udělat ty špinavý ghetta, tak jako Blomkamp. Bohužel, ač je to skvěle vypiplaný, moc mě to nebavilo. Nejlepší byla asi bitka s robotickou ochrankou Williama Fichtnera. Srovnání s Districtem 9 se prostě nelze vyhnout a ten byl o dvě třídy výše. Ani ten Sharlto Copley mě tu nenadchnul.(8.12.2013)

  • Dever
    *****

    // Distribútor: TriStar // Počet premietajúcich kín v USA: 3,284 // Otvárací Víkend USA: $29,807,393 //(17.8.2013)

  • Bluntman
    ****

    Druhý celovečerní film Neilla Blomkampa je rozhodně ambicióznější než debutový DISTRICT 9, ale v porovnání s ním nedosahuje takové míry originality a pozbývá jeho soudržnosti. Nedochází ke spojení různých tradic, modů (např. dokumentárního filmu - observačního, persvazivního) a podvracených žánrových konvencí (zejména cyberpunku, romance a akčního buddy thrilleru) do podoby, která nemá v kinematografii obdoby. ELYSIUM představuje klasicky hollywoodsky odvyprávěný snímek, který spadá do produkčního cyklu levicových dystopických sci-fi (VYMĚŘENÝ ČAS, TOTAL RECALL, HUNGER GAMES). Ta zesilují některé konvence (paralelismus, kontrast, deadline) a zeslabují jiné (utvoření heterosexuálního páru, postavy jsou spíše typy, jejich jednání není vždy jasně motivované) pro umocnění svého společensko-kritického vyznění. O kladech a záporech nesoudržného vyprávění, rozpadlé významové roviny a opojném stylu v krátkosti zde (poslední příspěvek).(2.9.2013)

  • LIVINGDEAD
    **

    Čekal jsem více......ale hollywoodských efektů bylo jako šafránů. Spíše než sci-fi, film působí jako drama. Matt Damon mne ničim nazaujal a kdyby tam nebyla blonďatá domina Jodie Foster, tak by to stálo za starou bačkoru. Jít na to do kina, tak si ustřelím palici!(7.10.2013)

<< předchozí 1 2 3 4 20 39 58 77
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace