Režie:
David FincherScénář:
Gillian FlynnKamera:
Jeff CronenwethHrají:
Ben Affleck, Rosamund Pike, Neil Patrick Harris, Tyler Perry, Carrie Coon, Kim Dickens, Patrick Fugit, David Clennon, Lisa Banes, Missi Pyle (více)Obsahy(1)
Amy se ztratila v den pátého výročí svatby s Nickem. Vše naznačuje, že nezmizela dobrovolně. Zoufalý manžel organizuje rozsáhlé pátrací akce a snaží se dělat vše možné pro to, aby se jeho žena našla. Pokud možno živá. Paralelně s tím probíhá policejní vyšetřování, které kromě Amy hledá i člověka, jenž má její zmizení na svědomí. Všechny stopy, nalezené důkazy a svědectví Amyiných blízkých ale ukazují právě na Nicka. Kdo to vlastně je? Trpící oběť zločinu, nebo cynická zrůda, která vodí policii i veřejnost za nos, aby ze sebe sňala podezření? Kdo má pravdu? Jak ji poznat? A co se vlastně stalo s Amy? Na znepokojivé otázky se vrší další a odpovědi zoufale chybějí. Trpí tím především Nick, který se z miláčka médií proměnil ve veřejného nepřítele číslo jedna. Dobře ví, že když se Amy nebo strůjce jejího únosu nenajdou, ponese si cejch až do konce života, který možná stráví za mřížemi. Pokud ovšem nemá Amy skutečně na svědomí. (CinemArt)
(více)Diskuze
Mě to začalo bavit až od toho proslovu Bena Afflecka v altánku.
Musím souhlasit. : ) Začátek je výborný a celá ta první polovina, která připomíná kvalitní mysteriózní thrillery ze staré školy. Já mám problém spíše od poloviny, kdy začíná ta lavina přemrštěných twistů.
na příspěvěk reagoval pan Hnědý
Tak nakonec se mi to docela líbilo, když jsem se prokousal přes ten xmrti nudnej začátek.
na příspěvěk reagoval MontyBrogan
mala mala (krutosť), lebo čo urobila predchádzajúcemu partnerovi... Ale to Affleckova postava netušila (nanajvýš trocha), k nemu bola dobrá až kým on neprestal byť aspoň ako tak dobrý :)) . Ja si myslím že to malo výborný záver v tom zmysle, že si jeden druhého zaslúžili, čučať spolu ako za trest :))
na příspěvěk reagoval MontyBrogan
čůza
Tak úplně normální ta paní nebyla. Jedna věc je bejt naštvanej a druhá bejt masnipulativní vraždící psychopat.
Nightcrawler je rozhodně lepší, jak po herecké, scénáristické a popostavové stránce k tomu si připočti tu vynikající kameru a máš tady film roku
Už mi to síco trocha vyprchalo z hlavy, ale sa mi zdá že tou "psychopatickou, nesnesitelnou a naprosto děsnou p**** " sa stala až po tom čo zistila že jej zahýba s mladučkou playmate cicou a ona mu slúži už len ako živiteľka (jeho ako parazita) a organická "nafukovacia anča"... :) . Bolo ukazané, že sa dovtedy snažila byť milá a "asertívna" (anča..., atď). Počkaj chvíľu niekde ku svojej 40tke a potom znova napíš :)
na příspěvěk reagoval MontyBrogan, yinloveyang, yinloveyang
Nikoho, až na tých skoro všetkých čo ju videli :)) . Ale ten Nightcrawler vyzerá fakt dobre + hodnotenie vysoké, teším sa
na příspěvěk reagoval Yoshitsune
Film o tom, že chlapi (ne všichni samozřejmě, ale myslím, že jich pár, tak několik tisíc bude) jsou prostě líní nejenom aby uklidili po sobě svůj nepořádek, jídlo atd. (protože na to jsem dost líná i já a to často), ale jsou dostatečně i líní na to, aby vzali roha a utíkali na druhou polokouli Země před psychopatickou, nesnesitelnou a naprosto děsnou p****, u které jste to mohli vidět už od první části filmu :) No co tomu více říct. Ale dobrý film, čtyři hvězdy :)
na příspěvěk reagoval Yoshitsune, Mukade
Uživatel yinloveyang smazal svůj příspěvek.
Druhý příspěvek je celkem shrnutí. :) Pozn. Sedm nebylo na Oscara za nejlepší film vůbec nominováno. Jedinou nominaci (neproměněnou) obdrželo za střih.
a tohle musím celé číst ? ty vole neblázni, shrň to do jedné věty, nebuď jako Bluťas
na příspěvěk reagoval Vladajsoucna
A proč třeba Sedm porazilo humpolácké Statečné srdce? :D
Oscary snad nikdy nešlo brát vážně jako kritérium kvality. Vždy triumfovala vyumělkovaná drahá díla dobře marketingově propracovaná a natočená tak, aby oslovila konzervativní akademii. Musí to mít vždycky nějaké jakoby hlubokomyslné téma z US či světové historie- proto vloni zvítězil nad skvělým Vlkem z Wall Street zcela průměrné 12 let v řetězech. S myšlenkou filmu sice nelze nesouhlasit, ale to zpracování...šedivá nuda. Určitý porok nastal snad jen v 70. a zčásti v 80.letech, kdy vítězila i zcela nekonformní díla (včetně těch od Woodyho Allena ve vrcholné formě), ale i zehdy to nebylo zcela pravidlem. Rocky je sice pěkná pohádka, nebyl to rozhodně nákladný snímek, ale šlo o velmi konvenční ztvárnění představ o americkém snu. A to se muselo dědouškům z Akademie líbit, zatímco temný thriller o špinavostech americké politiky Všichni prezidentovi muži už méně. Totéž 79 - vkusné, ale konvenční sentimentální drama o rozpadlé rodině Kramerová... zvítězila nad surrealistickou protiválečnou vizí Apokalypsa. A těch příkladů by bylo bezpočet. Kdo dnes ví, jaký snímek vyhrál Oscara za nej film natočený v legendárním roce 1968? :D
na příspěvěk reagoval Yoshitsune
Tak si pro změnu dáme něco k tématu: http://collider.com/hans-zimmer-trent-reznor-roundtable-interview/ .
na příspěvěk reagoval Yoshitsune
zpracování je na Oscara nebo také zlatého plešouna, jak pro herce, tak pro scénář a i pro tu kameru
na příspěvěk reagoval Vladajsoucna
nějaká zmizelá čůza nikoho nezajímá, tohle je ovšem něco jiného http://www.csfd.cz/film/351777-slidil/
na příspěvěk reagoval Wacoslav1, Vladajsoucna, Mukade