Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dragon94
    **

    Úplný průšvih to není. Některé záběry jsou přímo parádní. To je asi tak všechno co k plusům mám. Soundtrack je standartní. Herecké výkony víceméně nijaké. Každá scéna filmu by se měla tak o polovinu zkrátit. Celý děj filmu v podstatě probíhal podle jednoho schématu: Někdo někam čumí, někdo přijde řeknou pár frází, někdo odejde, nekdo někam čumí, konec scény a zase od začátku. Film je zkrátka příliš dlouhý na to jak málo toho řekne. Myslím si, že udělat půl hodinový sestřih by bohatě stačilo. Celý pocit "dlouhosti" ještě umocňuje fakt, že film, hlavně v první polovině, nesmyslně skáče z jedné časové linie do druhé, aniž by to dávalo smysl. Dokonce se i autorům některé tyhle dějové linie totálně vytratili viz. chalupa. Celkově to však nebyl úplný průšvih, ale bylo to nehorázně nudné a nezáživné. 2* 40%(7.11.2017)

  • Radek99
    ***

    Prvně musím předznamenat, že Miladu Horákovou považuji za jednu z největších hrdinek této země a její životní osud je sám o sobě tak dramatický a nosný, že jeho zfilmováním se nelze dobrat k výsledku, v němž by takový snímek byl nudný a nezajímavý...a ejhle, k mému velkému překvapení to jde! Milada je prostě, a trhá mi to srdce, průměrný až špatný film. První chybou určitě bylo, že projekt je pojat coby autorský - a při vší úctě k panu Mrnkovi, sám na všechno prostě nemá a nestačí. Jako debutant si v roli režiséra, scenáristy a producenta ukousl tedy obrovské sousto. Scenáristicky pojal drama o Miladě Horákové coby drama sentimentální, postavené na rodinných vztazích, ovšem ve výsledku to připomínalo selanku seriálu První republika. Místy plkání o ničem a vycpávky prázdného sentimentu. S emocemi jsem se potkal až v samém závěru a přitom tenhle film mě měl sevřít hned od začátku a úplně vyždímat. Už jen fakt, že v kině na konci skoro nikdo nebrečel... Proč nepostavit do centra příběhu zmanipulovaný komunistický monstrproces, když se to přímo nabízelo? Zobrazit jeho pozadí, celou tu Potěmkinovu vesnici, ten zrůdný mustr, nitky, které vedly do Moskvy k obdobným monstrprocesům a čistkám v SSSR 30. let? Stejně tak nechápu, proč tvůrci záměrně vynechávají veškeré explicitní násilí? To bylo jejich záměrem natočit rovnou soft verzi příběhu coby výukové video pro školní potřeby? StBáci pak vypadají jako celkem neškodné figurky, dokonce ani z nacistů nejde strach, Milada se po několikaměsíčních výsleších na Gestapu a pobytu v Terezíně vrací domu jako by nic. Nepoučený divák může lehko získat dojem, že v Terezíně byli na vězně vcelku milí a komunističtí vyšetřovatelé nenechali Horákovou akorát vyspat... A třeba scéna úmrtí Jana Masaryka? Nudněji to snad už ani natočit nešlo! Další velkou bolestí filmu je formální stránka - tak příšerné postsynchrony aby divák pohledal! To byl dabing někde na úrovni televize Nova. Ani herecké výkony nejsou přesvědčivé, možná ale nebylo co hrát. Ayelet Zurerová absolutně bez výrazu a bez života, v podstatě pořád jen chodí a prázdně deklamuje, Robert Gant v roli jejího manžela naprosto bezvýrazný, taková Vica Kerekes se tam zatoulala asi jen omylem...stejně jako Hrubešová, Chýlková, Přeučil...a třeba Aňa Geislerová v roli prokurátorky Polednové-Brožové? Tohle měl být ,,fanatický" projev?! To spíš jakoby vypadla z TV Barrandov... Navíc zcela nevhodně zvolená hudba, která podporuje sentimentální vyznění. Zmatená kompozice - leitmotiv jízdy autem a záběr na dceru paní Horákové už se mi pak vysloveně protivil. Abych alespoň něco pochválil, kamera pana Štrby je velmi povedená, i mizanscéna celkem věrohodná, výprava pěkná... Suma sumárum opravdu obrovsky promarněná příležitost - a v podstatě stačilo překopat koncept a jít po rozměru (antické) tragédie. Myslím, že Miladu by líp natočil třeba Robert Sedláček jako jeden z dílů Českého století...jelikož už tématicky hodně podobný díl Zabíjení soudruha bylo tak stokrát působivější. Takhle nudný a rozvláčný životopisný film si paní doktorka Horáková opravdu nezasloužila!(6.11.2017)

  • Enšpígl
    **

    Pani doktorka Horáková si jistě svůj film zaslouží, ale film a ne střih na sebe nenavazujících scén a naprosto zmatených záberů kameru. Trošku podezírám tvůrce, že s daného tématu chtěli jen vytěžit. Doufám, že si osudu pani Horákové všimnou naši přátelé v Polsku a natočí film o pani doktorce Horákové, který bude skutečnou filmovou poctou této hrdince, protože naši filmaři to zjevně neumí. No a k dnešním komunistům a jejich voličům. Jste na sebe hrdý ? Fakt ? Vy (Vy, protože, jste přece komunisti, že jo) jste popravili úplně zbytečně nevinnou ženu ? Nic to s vámi členové KSČM a jejich voliči nedělá ? Co vy komouši jste zač, to mě hlava nebere.(2.8.2018)

  • ..Lucas..
    ***

    Pro mě rozhodně ne takový průser, jak čtu v některých recenzích. Jen mi Milada přišla taková útržkovitá, skákala z jednoho období do druhého a vlastně mi chybělo něco, co by to všechno pospojovalo. Konec byl sice smutný, ale u takovéhoto filmu bych očekával mnohem více emocí. Moc se mi líbila Taťjana Medvecká na začátku, Ayelet svou roli taky zvládla dobře. Průměr a menší zklamání.(31.1.2018)

  • Miseet
    **

    Tento film má hned několik nedostatků. Nejhorší ze všeho byl ten otřesný dabing. Všechno mi přijde natočeno hrozně ledabyle, veškeré důležité události nejsou snad ve filmu ani nijak vyzdvihnuty, a celé to působí utahaně, pomale a nudně. Když už se někdo pustí do politického tématu a ještě k tomu se věnuje takové osobnosti jako byla Milada Horáková, mělo by to mít jinou úroveň.(18.12.2018)

  • - Posledná klapka padla 7. mája v Prahe. Natáčalo sa 31 dní, pričom film sa pripravoval až 10 rokov. (classic)

  • - Jana Kánska (dcéra Milady Horákové) tvorcom sprístupnila doteraz nezverejnené podklady a materiály, osobné dopisy, rodinné fotografie, pamäte svojho otca. Režisér David Mrnka spolupracoval aj s historikmi. (classic)

  • - Jiří Vyorálek si zopakoval roli Klementa Gottwalda, kterou hrál už v seriálu České století (od r. 2013). (Kaufman)