Nastala chyba při přehrávání videa.
  • major.warren
    *****

    Naprosto fascinující kriminální thriller. Roman Polanski je můj velice oblíbený režisér a musím se přiznat, že v TOP 10 ho sice nemám, ale za to jsem od něj nikdy neviděl špatný film. Nejraději mám sice Bitter Moon, ovšem můj debut jeho tvorby byl Frantic. Tento film byl excelentní. Perfektní scénář, nádherné ponuré kamerové záběry a fantastická hudba Ennia Morriconeho, ze které šel chvílemi mráz po zádech. Tento film je především o lásce k druhému člověku i když se to možná vlastně vůbec nezdá. Příběh o pátrání po ženě s pomocí mladé dívky, to je to Polanski/Brach/Towne. Harrison Ford vždy plně připravený jít do akce, byl jako vždy vynikající. Podle mě jde o jednu z jeho nejlepších rolí. Postavě doktora Walkera dal opravdu hodně. Emmanuelle Seigner byla fascinující mladá dáma a její postava Michelle byla skvělá. Ostatní herci včetně mrzouna Yvese Réniera byli též výborní. Musím pochválit střih, zvuk i výpravu a celkovou temnou vizualitu, která z filmu dělá opravdový krimi thriller. Tento film ovšem nejvíce stojí na perfektním scénáři a příběhu. Zpočátku byl příběh velmi složitý a zamotaný, ale postupně se z něho vymotáme, stejně jako v Chinatown. Roman Polanski je režisér, ke kterému mám úctu a opravdu si ho cením a toto je důkaz toho, že je perfektní režisér. Škoda, že film nenominovali na Oscary. Dal bych mu Oscara za hudbu a herečku pro Emmanuelle Seignerovou. Film byl natočen v typickém Polanského stylu. Hodně kriminality, zapeklitého děje a akčních a provokativních scén. Samozřejmě hodně napětí:-). Kdo říká, že jde o průměrný thriller, mílí se. 48 hodin v Paříži je dle mě klasické dílo thrilleru. Má všechny náležitosti a režijně je excelentní. Rozjezd a střed jsou lehce pomalejší, ale zase to krásně synchronizuje s příběhem. Nejlepší scéna je podle mě v baru kde Walker s Michelle tancují. Finální scéna byla velmi smutná, ovšem rozuzlení samotné se velice povedlo. Chytré, osobité, geniální. U mě to nejlepší hodnocení.(27.4.2017)

  • nascendi
    ***

    Tri slabé hviezdičky pre film, ktorý som už kedysi videl a nezaujal ma ani vtedy, ani teraz. Nie je to množstvom názvov, pod ktorými sa premieta, ale krkolomným málo uveriteľným príbehom a správaním sa osôb. Pričom rozbehnuté to je celkom dobre, ale neskôr som cítil rozpaky scenáristu v tom, ako pokračovať a ako to ukončiť. Harrison Ford nemohol takýto film utiahnuť sám a ostatní mu príliš nepomohli. Aj keď som nebol vyslovene naštvaný, trochu som ľutoval, že som dal prednosť tomuto filmu pred spánkom.(30.7.2017)

  • mzss1
    ****

    Film mi neskutečně sedl. Takový zvláštní, tajemný a dost napínavý film jsem dlouho neviděl. Ford hraje svoji roli opravdu dobře. Film není o velké akci a přestřelek, je to dost dobrý thriller, kde divák nemůže dobře předvídat co se bude dít. Rovněž mě nadchla hudba, kterou složil Ennio Morricone. Takže pro mě příjemné překvapení a tudíž hodnotím 85% = ****(22.9.2012)

  • gudaulin
    ***

    Polanski stojí v žebříčku mých oblíbených režisérů hodně vysoko a jeho filmu jsem ještě nikdy potřebu dát méně než 3*, ale když si promítnu jeho filmografii, musím přiznat, že 48 hodin v Paříži považuju nikoliv snad nutně za vůbec nejslabší, ale pro mě osobně za nejméně zajímavý snímek z jeho tvůrčí dílny. Problém není v režii, i když zde atmosféru v pravém slova smyslu nenacházím a Polanského virtuóznost spatřuji jen v pár záběrech ze střech domů, ale pořád jde o velmi slušné a v každém případě nadstandardní řemeslo. Problém mám ale se scénářem, který mi přijde tak nějak rutinní, nepřekvapující a řekněme nedotažený. Polanksi scénárista zkrátka nedosahuje úrovně Polanského coby režiséra. Na filmu je nejzajímavější profesionální výkon Harrisona Forda, který je v tomhle druhu thrilleru jako doma a hravě zvládá jak polohu usedlého seriózního měšťáka, tak i chlapa, který skáče po střechách domů a je ochoten riskovat tváří v tvář profesionálním zabijákům. A nesmím zapomenout na půvaby Emmanuelle Seigner, jakkoliv mám pocit, že právě interakce mezi Fordovou postavou a tou její jsou trochu nucené a Polanski chtěl prostě udělat radost své životní partnerce. Celkový dojem: 55 %.(19.1.2015)

  • Vědma
    ****

    Bylo to velice zvláštní, věřím, že někomu to mohlo připadat jako nuda, i já jsem místy usínala, ale průměrné to v žádném případě nebylo. Mělo to v sobě zvláštní druh humoru a pomalou soustředěnost, která se mi moc líbila. Nelíbila se mi jenom ta potrhlá francouzská femme fatale, ta mi lezla na nervy.(25.3.2013)

  • - Režisér Roman Polanski si ve filmu zahrál malou roli taxikáře, který doveze Dr. Walkera (Harrison Ford) z klubu a podá mu sirky. (Čulo)

  • - Kameraman Witold Sobocinski a režisér Roman Polanski sa nechali inšpirovať Občanom Kaneom (1941). Prebrali jeho druh osvetlenia, bohatstvo kompozície a hĺbku obrazu. (classic)

  • - Na nátlak studia byl původní sestřih zkrácen o 15 minut a nafilmován nový závěr. (oje)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace