Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Dever
    *****

    Soundtrack Elliot Goldenthal: 1. Ten Million Slaves - Otis Taylor [4:08] ,2. Chicago Shake - The Bruce Fowler Big Band [3:08] ,3. Drive To Bohemia [1:10] ,4. Love Me Or Leave Me - Billie Holiday [3:20] ,5. Billie's Arrest [2:19] ,6. Am I Blue? - Billie Holiday [2:50] ,7. Love In The Dunes [1:48] ,8. Bye Bye Blackbird - Diana Krall [3:44] ,9. Phone Call To Billie [1:42] ,10. Nasty Letter - Otis Taylor [5:04] ,11. Plane To Chicago [3:22] ,12. Guide Me O Thou Great Jehovah - Indian Bottom Association Old Regular Baptists [1:35] ,13. Gold Coast Restaurant [2:04] ,14. The Man I Love - Billie Holiday [3:05] ,15. JD Dies [3:54] ,16. Dark Was The Night, Cold Was The Ground - Blind Willie Johnson [3:19],(14.6.2011)

  • Blizzard
    ***

    Public Enemies jsou krásným příkladem toho, že i kombinace kvalitního režiséra - Mann a výborných herců Depp + Bale, může dopadnout špatně a nepomohlo tomu ani velké plátno v Thermalu, ani ta festivalová atmosféra. Na úvod malé srovnání Dillinger vs. Depp. Film má vydařený start a slušný konec, ale ten prostředek je za trest. Nuda, nuda, nuda. Honička v lese se mi sice líbila, ale tu zas sráží vykradená hudba. Tím dalším kamenem úrazu je ta proklatá digitální kamera, tohle jsme si nezasloužili. Je zajímavé, že v městských interiérech či exteriérech Mannových předchozích filmů mi tolik nevadila, ale zde jsem opravdu trpěl. Nejen, že se to sem nehodí, ale ještě některé scény vypadají jako laciná TV inscenace za pár korun, prostě hnus. Kdyby to mělo look např. jako Road to Perdition, chrochtal bych pravděpodobně blahem a šel bych s hodnocením o něco výše. Za takovou vizuální stránku ale mohu akorát přidat další hřebíček do gangsterské rakve a ocenit PE jen třemi hvězdami. Dobová atmosféra a kostýmy jsou jinak na úrovni, ale Bale se mi tu moc nelíbil, zato Deppovi sedne snad všechno. Nakonec tedy to jediné, co se tentokrát Mannovi povedlo, bylo mé znudění a uspání v sále a to projekce začala už ve 22:30. (6/10) [MFFKV 2009](7.7.2009)

  • Arachneuss
    ****

    Kde jen začít? Tak třeba kamerou. Digitál mi opravdu sednul, sice v nočních scénách trochu zlobí, ale jakmile dojde na akci, nemá Mannova technika konkurenci. Vše je snímáno s až perfekcionistickou přesností, ať už se jedná o bouřlivou salvu Tommy Gunu, "rychlou" jízdu aut či noční dav obklopený světlicemi. Největší slabinu vidím v opravdu silně přepálené stopáži, 140 minut je v tomto případě velmi dlouhá doba. Herecky je film nadprůměrný, i tak se nejedná o Oscarové výkony. Johny Depp vykazuje minimalistické hraní, sem tam nějaký úšklebek a fórek. Jeho nemesis Christian Bale se tváří stále stejně jako v posledních dvou letech, David Wenham / Channing Tatum dostali pro sebe až ostudně málo prostoru a nejlepší z celého obsazení je ve finále Marion Cotillard. Co je tedy největší plus celého film ? Atmosféra jako z Mafie. Akce s desítkami Tomíků, gangsteři v černých kabátek zběsile ujíždějíc autem, naprosto stylové vykrádání banek, hodně vydařené útěky z vězení. Pokud se někdy nějaký film přiblížil kvalitám tohoto českého skvostu, tak je to právě tento.(2.7.2009)

  • kitano
    *****

    Ak je nejaký film , vďaka ktorému by sme mali byť radi že sa Depp dostal medzi hercov vyhľadávaných áćkovými režisérmi, tak je to práve tento. Michael Mann natočil gangsterku z klasického obdobia, ktorá posobí ako balzam na dušu pre všetkých, ktorým toto prostredie tak ako mne na plátne veľmi chýba. Nablýskane veterény, samopaly Tompson, bankové lúpeže, nahánačky, prestrelky. Možno sa snímok nesie až v príliš odľahčenom štýle a nasleduje klasické žánrové formulky, no to vám vynahradí záver filmu, ktorý obsahuje jedny z najposobivejších scén za posledné roky. (9/10)(27.3.2010)

  • B!shop
    ***

    Mel jsem cekat, ze film od Manna proste neni pro me, takze stejne jako u vetsiny jeho dalsich kousku jsem se vcelku nudil. Ale tentokrat za to nemuze ani tak Mann, i kdyz nejakou napinavou scenu aby tu clovek pohledal a to je pri faktu, ze tu jsou docela casto honicky, prestrelky a loupeze docela problem. Tentokrat nejvetsi problem je hyper vymrdana kamera. Ta nejenze zabira vse silene zblizka, takze je to desne neprehledny a blbe se na to kouka, ale zaroven pusobi neskutecne lacine, jak kdybych koukal na film natocenej u nas. Tresnickou na dortu pak jsou zmrseny zvuky, kdyz to porovnam z minulym Miami Vice, tak je to tady jak od nejakyho amatera. O hudbe ani nemluvim, tri fajn pisnicky, jinak k nicemu nebo chybejici hudba, kde by bejt mela. Ty tri hvezdicky jsou tak za docela povedeny kulisy a kostymy a hlavne za Deppa, kterej film svym charismatem tahne kupredu. Bale a Cotillard jsou sice fajn, ale maj fakt dost malicky role.(21.7.2009)

  • - Dialog mezi Dillingerovým (Johnny Depp) právníkem Louise Piquettem (Peter Gerety), soudcem Williamem Murrayem (John Lister), státním zástupcem Robertem Estillem (Alan Wilder) a sherriffem Lilian Holley (Lili Taylor) o odstranění Dillingerových pout jsou slovo od slova identické se skutečným dialogem. (Maulincio)

  • - Při přestřelce v lese drží detektiv (Christian Bale) Thompsona jen jednou rukou. Ve skutečnosti jsou potřeba obě ruce, protože Thompson má velkou zpětnou razanci. (Mandalorian)

  • - Scéna kdy je zabit John Dillinger se natáčela na místě skutečného zabití Johna Dillingera. (Witta)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace