poster

Bejvalka ze záhrobí

  • USA

    Burying the Ex

  • Slovensko

    Burying the Ex

Komedie / Horor

USA, 2014, 88 min

Režie:

Joe Dante

Scénář:

Alan Trezza

Kamera:

Jonathan Hall

Hudba:

Joseph LoDuca

Producenti:

Kyle Tekiela

Střih:

Marshall Harvey

Scénografie:

Freddy Waff

Kostýmy:

Lynette Meyer
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • KosiR_ksr
    ***

    Námět, který nabízí potenciál pro zábavnou podívanou s nápaditými vtípky. Bohužel tento potenciál nebyl využit natolik, jak by si zasloužil a vznikla tak spíše průměrná zombie komedie, která se stěží vyrovná o rok dříve natočenému Warm Bodies, staré dobré Ruce zabiják a vůbec nemůže konkurovat peggově Soumraku mrtvých. Pokud jste některý ze zmíněných snímků neviděli, pak bych doporučil spíš některý z nich. Pokud jste je již viděli a máte chuť na podobně laděný, oddychový film, pak zkuste tento. 60%(30.1.2016)

  • D.Moore
    **

    Dovedl bych si představit, že na základě tohoto nápadu vznikne krátká filmová povídka nebo naopak černohumorný sitcomový seriál, ale na plnohodnotný film toho bylo opravdu málo. Joe Dante se do něj snažil propašovat tolik lásky ke klasickým hororům, kolik mohl, jenže s tím plytkým současným scénářem se to dohromady prostě nesneslo. Pár světlých momentů tenhle film sice má, ale dlouho na ně vzpomínat nebudu.(21.7.2018)

  • Goldbeater
    ****

    Na horor je to příliš komické, na komedii to zas má hodně suchý humor. Úplně chápu, že řada diváků si s tímto snímkem nebude rozumět. Já sám čekal spíše málo, ale nakonec jsem se opravdu velmi dobře bavil. Alan Trezza není kdovíjaký scenárista, je ovšem očividně veliký žánrový fanda a ve spojení s Joe Dantem vytvořili zábavnou poctu hororovým filmům. Nejenže se celým snímkem nesou všemožné popkulturní odkazy, ale téměř v každé scéně můžeme vidět někde na stěně viset filmový plakát či běžet v televizi černobílý horor. Anton Yelchin jako podpantoflák baví, na Alexandru Daddario se dobře kouká a nebyl by to film Joa Danteho bez béčkového veterána Dicka Millera. Dokonale mi to připomnělo 80. léta.(19.9.2018)

  • Lacike
    **

    Ten typ filmu u ktoreho mate pocit, ze mali tvorcovia skvely napad, ale uz ho nedokazali poriadne spracovat. Este uvod celkom funguje, ale akonahle sa expriatelka vyhrabe z hrobu, tak nasleduje nasleduje jedna trapna scena za druhou. Skoro to vyzera akokeby sa improvizovalo bez poriadneho scenara. Nikam to poriadne negraduje a nic zaujimave sa tam nedeje. Do konca som to dokazal dopozerat len vdaka sympatakovi Yelchinovi, ale aj tak je to strata casu. Od rezisera Danteho som ocakaval ovela viac. 3/10(22.7.2015)

  • kingik
    *****

    Max a Evelyn si slíbili lásku až za hrob. A tak se i stalo. Maxova partnerka vstala z mrtvých. Nyní je nebývale nadržená, silná, s občasnou chutí na lidské maso. A nebýt mrtvolného vzhledu i zápachu, byla by i sexy jako dřív. Max z jejího návratu ale není šťastný, je dočista zoufalý. A myslí jen na to, jak se jí zbavit. Ale Evelyn chce tvrdošíjně pokračovat v jejich vztahu. Za života to byla panovačná veganská kravka, se kterou Max plánoval svůj první rozchod, než jí to stačil oznámit, porazil ji autobus. Tradiční návody z literatury a klasických hororů nezabírají. Max tedy bude muset najít se svým nevlastním bratrem metodu, jak se "krásky" ze záhrobí jednou provždy zbavit. Kromě toho, už jeho city patří jiné, sličné majitelce mléčného baru Olivii, která je podle něj tou pravou. Tenhle hororově komediální kousek by se rozhodně neztratil v osmdesátých letech. Však jej také natočil tvůrce, který to nejlepší natočil v osmé dekádě minulého století. Snímek nezapře, že ho natočil Joe Dante. Ten potvrdil svoji hravost a nijak originálnímu námětu vtiskl stylový punc hororových komedií, kterými se proslavil. Přidal i spoustu odkazů na hororové klasiky, jelikož nejsem jejich vyznavačem, tolik jsem z nich nadšený nebyl. Film je snímán stylem, který odkazuje na klasická hororová díla. I krámek se strašidelným zbožím, ve kterém Max pracuje, v podstatě symbolizuje tuhle éru. Všechno z větší části vypadá úmyslně staromilsky. Je jasné, že osmdesátá léta má režisér dokonale zažité a má je silně v oblibě. Ale v tak starém filmu by nehráli Anton Yelchin, Ashley Green a Alexandra Daddario, určitě i technické zázemí by bylo nesrovnatelně horší, ale dost možná bychom narazili na Dicka Millera, režisérova "dvorního" herce, kterého nezapomněl obsadit ani tentokrát, když mu věnoval malou roličku policisty. Drastickým scénám ale režisér neholduje. Jen sotva pětina z nich má nějaký drastičtější náběh nebo průběh. Většinou se jede na komediální vlně, hláškuje se a blbne se. Ústřední herecký trojlístek hodně baví. Yelchin je správný zmatkář, Greene je solidní zombie čubka, detail much kroužících kolem ní byl originální a Daddarijce to je bijce za práva hereček, které chtějí svými dudy kojit diváky. Dante nasadil dobré tempo vyprávění a obstarožní námět natočil svěžím způsobem a s humorem sobě vlastním. 100%(24.10.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace