Nastala chyba při přehrávání videa.
  • zette
    ****

    Pro me prijemne prekvapeni, at uz nametem, zajimavou rezii, vyberem lokaci, kde se pribeh odehrava, pestrym zastupem postav, tak celkovym vyznenim, ze osmnactileta mladez, ktera opousti ruzne detske domovy, diagnosticke ustavy to maji v realnem zivote slozitejsi, jak trestanci opoustejici vezeni. Neznami herci nebyli uplne nejhorsi a i kdyz by se dalo filmu dost veci vytknout, tak pozitiva jasne prevladaji.(23.12.2017)

  • SNCIS
    *

    Plusy a mínusy - Plusy: Soundtrack se skládá z Rytmusových pecek, zazní i Keď Jazdíme My. Poté zahlédneme několikrát Dominiku Morávkovou - Zeleníkovou úplně nahou. Příběh není úplně hloupý, je však blbě natočený. Mínusy: Zbytečně dlouhé, depresivní a ve finále film o ničem: Neboť konec to zabil. - 10%.(11.11.2017)

  • sidonka
    ***

    I když si spoustu lidí myslí, že o děti z dětských domovů je dbáno tak,aby se v dospělosti dokázali zařadit do normálního života a po propuštění z chráněného prostředí se většina z nich o sebe uměla postarat, že je připravena na život venku a neocitá se na ulici, v pasti dluhů, neřešitelných situací, které vedou k asociálnímu jednání jako je například prostituce, opak je pravdou. Statistiky mluví jasně. Přečtěte si jakoukoli studii o bezdomovectví či profesionální, erudovaný rozbor sociologů o tom, s jakými životními vyhlídkami většina bezprizorních polodětí končí a jaké mají možnosti nebo spíše nemožnosti (pokud se náhodou miniaturní hrstky šťastlivců neujme nějaká neziskovka) a možná budete mít jasno. Pokud někdo z diváků jako reakci na shlédnutý film řekne, že je příběh přemrštěný a takhle přece lidé v 21.století nežijí, pravděpodobně je to hýčkaný jedinec, který neví nic o reálném, tvrdém životě k těm, kteří měli v životní loterii hodně velkou smůlu. Ano, někdo si myslí že by to zvládnul lépe a kdo chce, může si najít slušnou práci, bydlení a normálně žít. Pokud ovšem takové dítě není nadprůměrně schopný jedinec, s velkou pravděpodobností ve všech těchto oblastech i při snaze selže. A selhal by i ten mudrc, který žije v jiné dimenzi. - Film není obhajobou svobodně zvolené prostituce. Přesto film nepopírá, že někdy je tato profese ještě nejlepší cestou z pekla, jak se v mládí může atraktivní žena v bezvýchodné situaci bez zázemí zajistit a díky finanční podpoře se zařadit do obyčejného života, najít si byt, vdát se za slušňáka... Ale to pochopí jen ten, co pracuje se sociálně vyloučenými nebo někoho takového osobně zná. P.S. Víte kolik je lidí, kteří chodí do obyčejného zaměstnání, ale mají tak nízký plat, že nemají ani na bydlení (komerční nájem je u nás ve městě včetně ostatních poplatků za bydlení už skoro stejný jako nájem v Městském bytě, vyloženě sociální byty takřka nejsou ani pro zdravotně postižené občany s dětmi) a tak žije mezi bezdomovci někde v odstaveném vagónu na nádraží a svoje tajemství před obyčejnými lidmi úzkostlivě tají? Kolik z nich se myje a holí ráno v placených veřejných sprchách, aby v práci nikdo nepoznal, kde strávil noc? Kolik z nich neholduje alkoholu ani nebere návykové látky? A přesto to do zařazení do společnosti pořád ještě nestačí? - Dobře, že se alespoň podobné filmy točí, i když je nepohodlné jim uvěřit. Zvlášť neuvěřitelné se to zdá tomu, kdo má byt v osobním vlastnictví zdarma zděděný po babičce nebo mu rodiče umožnili vystudovat vysokou školu a podporují ho doposud. Já ve svém okolí neznám jediného normálního člověka, který by začal v osmnácti letech samostatně fungovat bez jakékoli podpory buď od rodiny nebo od životního partnera. Pracují, do toho studují, snaží se, ale citové a finanční zázemí a předávání životních zkušeností, aby byl mladý člověk schopný v tom dospělém světě fungovat, jsou přesto ještě v těchto letech nezbytnou potřebou.(9.11.2017)

  • Autogram
    ***

    Zvláštny experiment, štúdia jednej nešťastnej existencie, od pekného decáku do nepeknej dospelosti. Neznalý pomerov môže získať dojem, že Praha je mesto slizkých predavačov hotdogov a taxikárov, čo za pekný úsmev vybavia v Prahe „pekný“ byt. Prvá polovica filmu je obyčajná, tá druhá rozhodne nie. Rozmýšľal som, kto si má vychutnať tie hororové scény a neprišiel som na to, skôr ich beriem ako výstrahu pre mladé dievčatá. O to viac som bol zmätený zo záverečného vyznenia happy-endu, a či to vlastne bol happy-end. Film rozhodne nenudí a napriek výhradám vďaka nejednoznačnosti a naliehavosti odkazu nemôžem ísť pod tri hviezdy. –––– A ty čo sa na mňa lepíš? Vypadni!(10.11.2017)

  • slunicko2
    ***

    Největší předností filmu je jeho autentičnost. 1) Postavám věřím každé slovo, každé gesto. Citlivě je zvolené prostředí, režie, kamera i střih. 2) Dynamické úvodní tempo ovšem nevydrželo. 3) 37letá majitelka krkolomného jména Lucia Klein Svoboda (matka) svůj scénáristický, režijní, výtvarnický a produkční celovečerní debut zvládla velmi dobře. 4) Výborná je 26letá Dominika Morávková-Zeleníková (Martina, která odchází z dětského domova). 5) Dále mě zaujali 23letý Tibor Kotliar (Martinina láska z dětského domova Roman), 46letý Martin Finger (Julo) a 34letý Jan Plouhar (Tondy).(12.3.2018)

  • - V bývalém Československu vznikla dříve stejnojmenná televizní hra Pírko (1973). (M.B)

  • - Scény z erotického nočného klubu sa natáčali v pražskom podniku Darling Cabaret. (Johnny.ARN)

  • - Scény z tmavého zakouřeného pajzlu se natáčely v pražské metalové putyce přezdívané „Epesní ráj prasat“ na Sokolovské ulici. Při natáčení se celý štáb (kromě techniků) štítil úplně všeho. Ne nadarmo má hospoda své heslo „Špína, zápach, alkohol“. (Borg)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace