poster

Mamon (TV seriál)

  • Norsko

    Mamon

Krimi / Thriller

Česko, 2015, 5 h 25 min (Minutáž: 6x60 min)

Kamera:

Martin Štrba

Hrají:

Matěj Hádek, Eva Leimbergerová, Gabriela Míčová, Michal Dlouhý, Tereza Hofová, Daniel Tůma, Igor Bareš, Ondřej Malý, Dušan Sitek, Pavlína Štorková, Pavel Gajdoš, Jan Novotný, Vladimír Krátký, Kateřina Burianová-Rajmontová, Petra Jungmanová, Igor Ondříček, Martin Sitta, Petr Motloch, Jiří Vyorálek, Petr Halberstadt, Ondřej Kraus, Přemysl Bureš, Lukáš Melník, Jakub Korber, Stanislav Gerstner, Diana Toniková, Jonáš Zbořil, Tomáš Kyselka, Tereza Vilišová, Vendula Hlásková, Justin Svoboda, Monika A. Fingerová, Jitka Sluková, Jiří Beremov, Markéta Hurychová, Diana Tomanová, Arnošt Hanf, Rudolf Mareš, Marek Balho, Barbora Bobková, František Kovár, Ivan Kalina, Tereza Lášková, Viktor Muselík, Tereza Gübelová, Nela Štefanová, Marek Dobeš, Matěj Jehlík, Josef Jehlík, Veronika Lapková, Daniel Červ, Lucie Domesová, Martin Janouš, Romana Navarová, Tomáš Hurda, Jiří Mareš, Martina Pavelková, Miloš Vorel, Michal Plecitý, Radek Kašpar, Klára Coufalová, Pavel Oškrkaný, Ondřej Biravský, Michal Lurie, Jiří Šimek, Jakub Koudela, Jiří Oberfalzer, Jakub Hajner, Martin Bačkovský, Amáta Skalová, Michal Zimula, Lukáš Typlt, Hana Malaníková, Michal Čeliš, James Tratas
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • marvan
    ***

    Na české poměry zázrak, seriál, u kterého člověk nepropadá pocitům trapnosti nad tím, jak si parta českých amatérů hraje na profíky. Bohužel to stačí jen na to, aby si HBO pohlídalo Michálka, takže režijně nuda, ale alespoň to neuráží, herecké výkony opět převážně divadelně přepálené. Holt české herecké selebrity si chtějí vydělat nějakou korunu navíc a tak místo toho abychom měli dobré divadelní herce a dobré televizní herce, máme tyhle obojživelníky, kteří nedokáží pochopit, že když mám kameru až u ksichtu, tak není třeba pateticky burácet a ksichtit pro lepší pochopení v zadních řadách. A pokud se někteří herci naopak snaží hrát uměřenějším televizním stylem, ukazuje se, že to u nás moc herců zatím neumí.(26.1.2016)

  • berny2468
    *****

    HBO točit seriály prostě umí. A Mamon není výjimkou. Má to skvělé téma a jeho zpracování je velmi kvalitní. Je zde také skvělé herecké obsazení, které sice není složeno z ,,hvězd", ale funguje. Povedla se i hudba. Jediné co mi seriál trochu kazí je fakt, že je to natočeno podle norského seriálu. Norský seriál jsem neviděl a asi si ho nikdy ani nepustím, ale tenhle seriál doporučuji...85%.(29.12.2015)

  • Fr
    **

    „CO ZATÍM MÁME? FINANČNÍ ČÁSTKY, DATA, ÚČTY, DŮKAZY, ŽE TI NAHOŘE BEROU PENÍZE A ŽE CELÁ PRIVATIZACE JE CINKLÁ … VE HŘE JE POLITICKÁ ZODPOVĚDNOST…“ /// Pomalý. Až moc. A na to, kolik je tady informací, dost dlouhý. Kecy vo cinklý privatizaci a odhalení tunelu, kterej by nejedna Blanka záviděla (prej teda…). Pak sem fláknou vobraz Abraháma a slibujou, že se to rozjede, páč má začít fungovat přímá úměra: čím víc víš, tím větší máš mít strach. Casting je zajímavej a všech několik herců dělá, co umí. Jen ten příběh ne a ne naskočit. Scénář se snaží bejt drsnej, ale bude to stačit? No nebude! Navíc ta jedna akční scéna, je i na český poměry špatná. Pak to dlouze vysvětlující finále… Dramaticky roztahaný – možná by z toho byl svižnější celovečerák, ale nevím, jestli by to někoho bavilo. Milé HBO, to i ČT vytáhla silnějšíkalibr! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Neznám! 2.) Sháním správce majetku. Kolem fotra začíná bejt dusno... 3.) Nechybím u žádnýho tunelu. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(14.2.2016)

  • TaxiDriver
    ***

    Branding funguje. Stačí štempl HBO, natáčet na Alexu v pěkných interiérech, grading v UPP a lidi mají pocit světovosti. Přitom v jistých případech jako je třeba střihová skladba je to horší než původní tvorba ČT. Auto parkuje v garáži, auto projede kolem postavy vždy minimálně na deset střihů. Střih přes osu v konverzaci u dvou lidí mám za přežitý, ale v tomhle případě mě to bouchne do očí vždycky, a že by se s tím systemačtěji pracovalo v kontextu dezorientované Hádkovy postavy se zrovna říct taky nedá. Už dlouho jsem neviděl tak podivně motivovaný střih, např. scéna Hofová vs Leimbergová na lodi, si svým pojetím o delší setrvání záběru vyloženě říká, aby lepe vyznělo sebemenší herecké gesto či řeč těla herce, ale místo toho je to celé rozzáběrované ve fádním záběr-protizáber. To je ta světovost, jo? Za severskými inpiracemi je to hodně daleko, ať už v režii (Michálek je out už pár let), kameře (nelogická absence establishing shotu , master shotu), přitom takový Broen je třeba na práci s prostředím vyloženě postavený, za to Štrba používá naprosto nekoncepční wtf gopro záběry. Really? Redlum sype ne moc dobrý repliky, herci až na pár vyjímek (Hofová, Motloch) to moc nedávaj. Nejsem hnidopich, ale nenapadlo by mě, že v roce 2015 uvidím ve filmu ještě tágo v záběru? To je to tak těžký v UPP vyretušovat? To ohromný množsví peněz na tom není ani náhodou vidět, za každou scénou jde hrozně cítit ten deštostroj, za každou scénou v autě ta autoplošina, nemluvě o strašně natočený a nakličovaný bouračce v druhém díle. Každopádně v čem mám jasno po třech dílech jako jediný je, kdo je Mamon. Je jím Vratislav Šlajer.(3.11.2015)

  • movieband
    *****

    "Neexistujou žádný špinavý nebo čistý peníze. Co to vůbec kurva je? Jsou jenom peníze. Tečka." Těžko Mamonu uvěřit dvě věci. První věc je, že se těžko věří, že Mamon má na svědomí stejný režisér, co točil prapodivného Pohádkáře. Druhá věc, které se těžko věří je to, že na české poměry se jedná o brilantní a perfektní kousek. Šest dílů bohatě stačí k tomu, aby se divák mohl pokochat perfektní technickou stránkou filmu a hlavně vytříbeným dějem, ve kterém se mrtvolami, zvraty a výborně sepsanou zápletkou nešetří. Je mi fuk, že se jedná o převzaté dílo. Teda asi do pátého dílu mi to fuk nebylo. Ale poslední dvě epizody mě přesvědčily o tom, že tenhle fakt se dá relativně lehce přehlédnout. Proč? Mamon se dá totiž brát jako pokus,.. experiment. Experiment české filmové produkce a v podstatě důkaz toho, že když se schopnému filmaři i v našich luzích a hájích dostane kvalitní scénář, dokáže z toho vyboxovat maximum. A přesně to se Michálkovi podařilo. Mamon je rozhodně hodně kvalitní, napínavou a brilantní detektivní jízdou. Teď už jen doufat, že se i u nás zrodí stejně kvalitní, nepřevzatý námět. Podrobnější komentář se připravuje. 95%(18.2.2016)

  • - Realizaci tohoto mysteriozního thrilleru - vycházejícího z úspěšného norského formátu Mammon a naplánovaného na 73 natáčecích dnů - zaštítila produkční společnost Bionaut. (Zdroj: HBO)

  • - Ve scéně, kdy dojde k únosu Michala Vlčka (Daniel Tůma) chybí únosci na injekční stříkačce jehla. Po střihu na krk už na stříkačce je. (Brooks_xx)

  • - Filmovalo se také v Újezdu nad Lesy. [Zdroj: Filmovamista.cz] (M.B)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace