Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Okara
    ****

    Traffic jsem sledoval pod vlivem Sicaria s natěšeností na Torovo charizma. Ten ale zahodil masku mlčenlivýho zabijáka, v Sodeberghově mozaice příběhů hraje naopak roli Emily Blunt a tak trochu vyděšeně s naivitou zabředává do drogový břečky. Zatímco Sicario sází na jednoduchou linku s drtivou brutalitou, Traffic situaci na hranicích skládá z několika rovin. Samy o sobě jsou chytlavý i tíživý, ale mosty mezi nimi subjektivně nejsou dostatečně nosný natolik, aby film diváka smetl jako Villeneuveho nástupce. Pokud tvůrci nechtěli šokovat syrovostí, chybí mi tam nějaký znepokojivější vyznění, než zprofanovaný "drogy jsou všude, nejde s tím nic dělat". Na druhou stranu se na to i díky hereckýmu osazenstvu hezky kouká a bez stínu Sicariouše bych přemejšlel i nad pětihvězdím. 80 %(7.9.2016)

  • predators
    ****

    Film natočený na jistě ožehavé téma z prostředí drog a vším s nimi spojeným. Prostředí hranic států Mexika a USA dotváří atmosféru vyprahlého jihu, kde je "jedinou" obživou obchod s drogami. Naštěstí se najdou tací, kteří jsou odhodláni proti tomuto nešvaru bojovat všemi prostředky. A právě toto se podařilo zachytit, řekl bych až dokumentárním způsobem. Vyprávění některých částí děje mi přišlo trochu zdlouhavé a pomalu jsem se začínal nudit. Jenže pak bác, a přšla rána v podobě nějakého nečekaného zvratu a já byl opět nadšený. Takže by možná neuškodilo film zkrátit, ale na druhou stranu by se nedostalo tolik prostoru na takové množství postav, které své role hrají opravdu věrohodně. Takže, být přívržencem filmů tohoto žánru, neváhal bych s absolutoriem, ale z důvodů popsaných výše "jen" 80%(24.8.2008)

  • viperblade
    ***

    Nebýt první hodiny, která je podle mého NAPROSTO zbytečná a nudná, mohlo být mé hodnocení vyšší. Vyzdvihnout bych chtěl zejména Douglase, Zeta Jones a Del Tora. Bez nich by se mé hodnocení pohybovalo okolo 1 *. Opravdu nezáživný film. Navíc ta kamera a způsob, jakým bylo nasnímáno Mexiko, (nebo kde to vlastně bylo), mě nehorázně srala.(4.10.2008)

  • Satan
    ****

    Pseudodokument, jemuž výrazně dominuje vytříbená forma obrazu stylizovaná do pestrobarevných filtrů modré a žluté. Soderberghovo opus magnum vypadá vedle jeho dalších počinů jako vytržené z kontextu a leč je obsah zranitelný a v celku působí spíše rozpačitým dojmem, v detailech je vidět jeho síla a nejedna scéna se vám vryje do paměti. Škoda jen těch pár nezajímavých dějových linek a střihových hrátek (vůbec bych se nedivil, kdyby původní verze sahala na 4 hodiny čistého času).(10.7.2005)

  • tron
    *****

    Na tomto háklivom (a dlhom) filme oceňujem, že nikoho nesúdi, iba rozpráva - to je dôležité. Tiež sa mi páčili scény, kedy niektoré postavy mozaikového predstavenia okolo seba prejdú na ulici, pričom sa ale nepoznajú. Kvalitu podtrhuje silné herecké obsadenie (Del Toro prevažne), hustá atmosféra a pekný koniec na ihrisku. Kino Považan 2002(9.11.2004)