Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Radyo
    ****

    Nezvyklá biografie asi nejhoršího režiséra všech dob, Edwarda Wooda, Jr. Zřejmě oprávněně označovaného za nejhoršího, protože jen ukázky z natáčení jeho "děl" v tomto filmu mi opravdu utkvěly nadlouho v paměti ("dokonalý" zápas Lugosiho s chobotnicí, UFO zavěšené na provázku). Přesto bych se rád s jeho filmy seznámil na vlastní oči. Co ale na Edovi bylo naprosto odzbrojující, to bylo jeho nadšení. Naprostý nedostatek talentu mu vůbec nevadil a s ohromným entuziasmem se znovu a znovu vrhal do toho kolotoče, který se kolem natáčení každého filmu roztočí. Za to jeho nadšení by si zasloužil být uveden do filmové síně slávy. :)(3.8.2002)

  • Renton
    ****

    Scénář: Scott Alexander, Larry Karaszewski .. Edward D. Wood, Jr. by byl jen další zajímavá postava ze snímků Tima Burtona, jenže tady jde o biografii člověka, který už více než čtvrtstoletí drží ve filmovém řemesle (ne)záviděni hodný titul "Nejhorší režisér všech dob". Naproti tomu se hodí dodat, že Tim Burton je filmový mág a ani v tomto případě rozhodně nezklamal! Ed Wood byl podivín, ale v Hollywoodu přesto nezapadl. Postrádal talent, ale vše vyvažoval přehnanou, odzbrojující snahou a neutuchající radostí nad vlastní prací. Johnny Depp dává jeho postavě nezaměnitelné kouzlo a on sám jednoduše exceluje. To stejné, navíc dvakrát podtržené, lze říct k výkonu Martina Landaua v roli zestárlé hvězdy. Působivá dobová stylizace, atmosféra, dokumentární pohled na neotřelý tvůrčí postup a hudba Howarda Shore jen umocňují kvalitní zážitek.(6.4.2006)

  • kinej
    *****

    Jednoznačně to nejlepší od Tima Burtona. Film o dojemné lásce k filmu. Johny Depp zde opravdu září, ale největší hvězdou tohoto filmu je samozřejmě Martin Landau, jeho Lugosi je geniální. Celý příběh je také skvělý, je protkán úžasnými zápletkami a fakticky ujetými postavami. Wood si ale opravdu uměl vybrat společnost. Tento film patří mezi top 200 zcela zaslouženě.(14.11.2004)

  • hellstruck
    **

    Nepředstavitelné spojení Johnnyho Deppa a S.J. Parker se stalo skutečným(pro mne teprve v roce 2012)a přestože pod velením Burtona, tak to dopadlo všelijak. Možná, že byl Ed Wood opravdu nejhorším filmovým režisérem, ale ten můj nejoblíbenější jej vylíčil jako dobráka od kosti a přestože to není tak špatné, vůbec mi to nesedlo. S Burtonovým stylem to nemá moc společného, humor je na bodě mrazu a celé to působí lacině. Staré černobílé filmy až na výjimky nemusím a tak pravděpodobně v tom tkví ten (můj) problém Včetně toho, že pro mne "Ed Wood" představuje vleklou nudu v hlavní roli s Johhnym,který do toho nedal srdce. Na druhou stranu pěkná atmosféra filmu (taková správně béčková) a skvělí Martin Landau a Parker. Přesto.. Ed Wood je možná do roku 1994 pro někoho nejlepším Burtonovým filmem, ale celkově zatím tím nejhorším (pro mě určitě).(14.8.2012)

  • Kryšpín
    *****

    Musel jsem vidět život "nejhoršího režiséra ", jak se říká. Ale mě to fascinovalo. Ed Wood, naprostej blázen do filmů si chtěl realizovat svoje sny. Vůbec mu nevadilo, že to je na nic. Jemu to tak nepřišlo, prostě vyjádřil to co chtěl a dal tomu všechno. Scháněl si prostředky, jak chtěl a když mu to vyšlo tak natáčel. Scény, které Ed Wooda natáčel a byly tam chyby, přišli ostatním nepovedené, ale on ne a ne. Prostě to bylo perfektní. Doufám, že mě taková kariéra nečeká i když by to po smrti nemuselo být špatné, dostat titul druhý nejhorší režisér. Ale aspoň tento film může sloužit jako ostrašující příklad pro začínající režiséry.(12.6.2004)

  • - Monológ Criswella (Jeffrey Jones) na začiatku filmu parafrázuje repliky postavy zo snímky Plan 9 from Outer Space (1959). (classic)

  • - Johnny Depp koupil po smrti Bely Lugosiho jeho dům v Las Vegas, v němž si nechal zbudovat upíří místnost, kde nechybí ani upírské masky, kápě, tesáky, špičáky, plakáty slavných upírských filmů a také vzácná kopie románu „Drákula“. Dům jej stál okolo 2,3 milionů amerických dolarů a přezdívá se mu hrad. (Timy68)

  • - Skutečný Conrad Brooks, jehož postavu hraje Brent Hinkley, ztvárňuje ve filmu barmana. V baru je Orson Welles (Vincent D'Onofrio), který mluví o nechuti pracovat s Charltonem Hestonem jako Mexičanem. Naráží na film Dotek zla (1958). Ve skutečnosti to bylo naopak a Heston trval na tom, aby režie byla svěřena Wellesovi. (don corleone)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace