• Brouk
    ***

    No to jsem zase pobavil pohledem do socialistického pravěku... Zindulka jako pošťák, Jitka Zelenohorská jako košická exmanželka Ládi Potměšila. Ten měl naprosto úžasnou vlasovou kreaci (ještě tak čouhající hřeben v kapse... hahaha), Julie Jurištová jako umělkyně. Zvláštní kriminálka, pro mě to bylo zajímavé i jako archiv. Jednou nám to bude Čáslavský ve svých pamětech pouštět, jak se lid v půlce 80.let bavil, oblékal a jak se dalo dát na šikmou plochu a vyhrát v Matesu.... :-)(25.8.2005)

  • igi B.
    *

    Hm, hamany hamany duc čili velká rána z malýho Brniska... Soudruzí esenbé tůrujou žiguláče, bonzák Vodvárka se vodvařil a jeden žasne, jaké vodvary dnes ještě vypouští nočnímu stádu naše >veřejnostádní< tévé. I když vlastně při vší té dodnes fungující tvůrčí a programové prostoduchosti a myšlenkové impotenci, že... . . . Takže jedna malá hvězdička za ty normalizačně ošuntělý lidodemo brněnský reálie, několikero interiérů tehdejších >trendy< lokálů a ne/jmenovaných hotelů coby doupat neřesti (udavač recepční ani nepřekvapí, co to bylo za žumpu starší soudruzi pamatují), pár štěků pomístních zasloužilých úmělců vedle pražské čudlárny (hehe, tak domorodci a pamětníci si samozřejmě vcelku přijdou na své kouzlo nechtěného) a jinak škoda rány, která zase padla vedle, že... °-/ - - - - - (Poprvé viděno s velkým odstupem 11.12.2011 na >raněné jebničce< , hodnocení 71., komentář zde jako čtvrtý - 11.12.2011)(11.12.2011)

  • macetoma
    **

    Spadla moucha do komína, to Vám byla rána...kladně lze v hodnotit dobové reálie - hotely, bary, hráčská doupata, bufety - sorela jak vyšitá. Také způsob ukradení poštovního vozu byl hodně originální - škoda té Škody...Docela mne překvapilo - nebo spíš už jsem zapomněl - všichni někde pracovali a ve všech hotelech, barech, bufetech a hráčských doupatech bylo plno lidí, kteří se výborně bavili. Dávám 2 hvězdy za výše uvedené.(12.12.2011)

  • rakovnik
    ***

    Příběh zločinu (zločinů) byl dost komplikovaný a krminalistům hrály do karet opravdu velké náhody, ani při pozorném sledování filmu jsem příliš nepřicházel na to, na co detektivové. Vše působilo z dnešního pohledu až úsměvným dojmem, ať již přepadení začátku či zatýkání hlavního pachatele na konci. Zajímavý je skanzen automobilů, oblečení, vzhledu postav, prázdné ulice i dálnice, soudruzi...vše je natočeno takovým naivním stylem, příběh skáče od jedné postavy ke druhé bez velkých souvislostí, jako by to byla další epizoda z Pitavalu.(14.2.2013)

  • Rosalinda
    ***

    Nebylo to vůbec špatné. Vcelku zajímavý příběh s dobrou hudbou v pozadí. Ale nemohla jsem odbourat to prostředí. Vidět sklenice/půllitry s kolečkama, slyšet vytáčení toho šedivého telefonu, kdy celý hovor stál korunu a téměř nikdo jiný telefon nevlastnil atd., atd... Páni, dětství!!! A obraz doby, který mi v současných poměrech přijde jak z pravěku.(11.12.2011)

  • - Mimo toho, že ve filmu se každou chvilku nad herci mihne mikrofon či jeho stín, je zajímavé, že na černobílé fotografii, kterou si prohlíží kapitán Tománek, má podezřelý Kadlečík (Ladislav Potměšil) stejný kostým, jako poté ve scéně zadržení v nádražní restauraci, kde byl při natáčení vyfotografován u stolu. (Ganglion)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace