Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Djkoma
    *****

    Singerova elegance a cit spojený s akční megalomanií Ratnera. Jsou tam okamžiky, kterým bych se na papíře smál a ťukal si na čelo, ale při sledování těch pohyblivých obrázků mě to ani zdaleka nenapadlo. Kdo by řekl, že byla studená válka tak nehorázně hot & sexy. PS: James McAvoy měl ale těžkou pozici proti neustále "magnetickému" Fassbenderovi... PPS: Matthew, kvalitu si zvládl, teďka jen vytáhnout dost dolarů z kapes diváků...(2.6.2011)

  • Cervenak
    *****

    Po X2 najlepšia x-menovka. Epické, spletité, akčné, sexy, so slušnými trikmi (teda až na ten ohavný pád ponorky), skvostnými cameami, emóciami i podväzkami. Vaughn je pán režisér. Scény, ktoré sa najviac vryjú do pamäti, sa vryjú vďaka jeho réžii - hlavne westernová epizódka z argentínskeho baru, v ktorej je všetko, od emócií cez humor až po zábavné násilie. Herci bez výhrady, Fassbender ale ťažko vládne - a to som s ním videl filmy, v ktorých bol slabým článkom. UPDATE: Po druhom zhliadnutí pocit dokonalého komerčného remesla, dvíham na plnú pálku.(2.6.2011)

  • brit84
    ****

    No panečku, už jsem začínal ztrácet naději, že ještě někdy uvidím film na motivy komiksu, kterej mě nepřestane nudit od první rvačky. Jistě, i zde je patrná přehnanost soubojů a chování. Na druhou stranu uvěřím radši tomu, že mezi námi mohou být lide s mutací, než tomu, že někde ve vesmíru žije Thor s jeho bráchou a na zemi je Kapitán Amerika zrozený z vědeckéhe experimentu...(14.8.2012)

  • robbiee
    ****

    [imdb: 8.3/10] | me: Veľmi slušná ľahká porcia XMENov v dobrom tempe, ktorá sa vracia tam kde to celé začalo. Technicky veľmi vyspelý film, ktorý okrem príbehu ponúka aj dostatočnú dávku výborných efektov. Na škodu, je však scenáristická voľba mutantov, ktorá by sa určite zaobišla bez motýlej toothfairy vypľúvajúcej ohnivé explozívne guľôčky, smiešneho čertovského výzoru teleportera (už len kopýtka a rôžky mu chýbali) a vrieskajucého (ginger) x-boya vydávajúceho ultrazvuk s hlúpym využitím. V niektorých prípadoch proste mutanti s ich schopnosťami pôsobia cool v dokonalej symbióze na čo sa výborne pozerá, ale naopak pri istých (napr. hore spomenutých) typoch sa musí človek až zasmiať nad absurditou kombinácii x-schopností, ktoré celkovo vyzerajú parodicky a detinsky. Ak si odmyslím čertovsky smiešných mutantov, veľmi zábavnú angličtinu+ruštinu Kevina Bacona a isté maličké nelogické prešľapy a vsadím na veľmi vhodný výber ústredného dua (Magneto a Proffesor X), svižné tempo, bohovské cameo Hugha Jackmana a výborné efekty môžem povedať, že sa jedná o nadpriemerne slušný prequel, ktorý otvoril bránu k ďalším možným dielom. [3 a trištvrte *](6.6.2011)

  • Shadwell
    *****

    Začal bych vtipem: Víte, který X-Man má nejlepší schopnosti? Matthew Vaughn - umí točit skvělé filmy. ____ Velkým filozofickým tématem je čas. Podle svatého Augustina dokonce žádná definice času neexistuje a ve skutečnosti nevíme, co přesně čas je. Čas je velice zajímavý i z hlediska kinematografie, protože když se na všechny filmy, co kdy byly natočeny, podíváme skrze čas, zjistíme, že existují vlastně jen tři druhy filmů: (i) první skupina, do které patří First Class, nějakým způsobem kombinuje minulost s budoucností. First Class například jedinečným způsobem spojuje někdejší studenoválečné rozbroje s nedalekou budoucností genového inženýrství. Ten film si možná hraje na to, že se odehrává v nějakém konkrétním období, ale spíš dává dohromady minulost s budoucností, čemuž nasvědčují i karikatury politiků a vojáků na jedné straně vedle zcela plastických mutantů na straně druhé. Jsou to dva odlišné světy, dvě množiny, které někdo akorát splácl dohromady. Do stejného ranku patří většina scí-fek: nelze si nevšimnout, že většina velkých sci-fi filmů je zároveň neuvěřitelně nostalgická, třeba Gattaca, Počátek, Brazil nebo Blade Runner, což jsou všechno filmy, které nějakým způsobem propojují minulý noir s budoucí sci-fi. (ii) Nesmírně zajímavá je z hlediska času také druhá skupina filmů, která je opakem skupiny první. Sem patří konzervativní a „čisté“ pozdní snímky Eastwooda či Petera Weira nebo třeba Costnerův western Krajina střelců. Na ten se dá nahlížet dvojím způsobem: buďto jako na film, který zaspal dobu, protože přijít v době postmoderních žánrových her s něčím tak nostalgickým a zastaralým značí, že tvůrci jsou těžce mimo současné trendy, ovšem nabízí se tu ještě druhý pohled, který v tomto filmu vidí naopak ohlášení věcí příštích, kdy postmodernu nahradí něco klasičtějšího a filmy jako tento budou opět v kurzu. Nakonec na těchto sinusových cyklech je založen celý náš svět: pravice střídá levici, léto zimu, expanze kompresi, pokles růst, střídmost (renesance, klasicismus, realismus) živelnost (středověk, baroko, romantismus) atp. Proto je vždycky otázka, jestli u filmů jako Krajina střelců zaujmeme postoj „tento film patří do minulosti“, anebo „tento film ohlašuje budoucnost.“ Filmař, který točí v době složitých narativů lineární filmy, tak může být nazván konzervativcem i průkopníkem. Oboje varianty jsou možné (byť samozřejmě převažuje spíše první pohled, který takového filmaře posílá do starého železa). Lekce z předešlých řádek je, že neexistují filmy odehrávající se jednoduše v minulosti, současnosti, či budoucnosti. Věc je složitější. (iii) Třetí skupina, ta nejméně zajímavá, zahrnuje filmy, které se odehrávají v současnosti a jsou poplatné i jejím normám. Nemusí být vyloženě špatné, ale z hlediska času jsou jen málo zajímavé. Nejsou ani kombinací minulosti s budoucností jako první skupina filmů (aneb dualitou k jednotě), ani nerozlišitelným kmitáním mezi minulostí a budoucností (aneb jednotou k dualitě) jako ta druhá.(8.9.2011)

  • - Budova, která byla použita jako vila Charlese Xaviera (James McAvoy) a útočiště pro mutanty, se objevila i v seriálu Hex (od r. 2004), kde si zahrál Michael Fassbender padlého anděla Azazela. (AlexisGraham)

  • - Digitálne modely Washingtonu a Moskvy boli vytvorené na základe fotografií skutočného mesta. Ruský pochod s vozidlami a vojenskou technikou na Červenom námestí vytvoril štáb na základe videí z roku 1962. Repliky námorných lodí boli vytvorené na základe skutočných amerických a ruských flotíl, aj keď pár z nich bolo v prevádzke až od roku 1962. (Greenpeacak)

  • - Ve scéně, kdy se Erik (Michael Fassbender) snaží poprvé a neúspěšně otočit radarem, zčervená a rozcuhá se. V následujícím záběru má však vlasy opět v pořádku a není ani červený. (KucC)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace