Komentáře uživatelů k filmu (1 043)

  • juta
    ****

    Divergence jako film se celkem vyvedl. Bohužel mi připomínala formát Hunger Games, které jsou ve srovnání o něco lepší. Opět tu je ale zajimavá myšlenka, ale pořád jsem měl pocit, jakoby byly některé věci použity již v jiných filmech, přesto šlo o příjemnou podívanou a na pokračování se budu zase těšit.(6.9.2014)

  • verbal
    **

    A je to tady, apokalypsa se blíží! Obstarožní grafomanské krávy zformovaly svými furtdokolovými, trapnými postapo braky pro tupé, ohyzdné pipky s rovnátky novou degeneraci tupých, ohyzdných grafomanských pipek s rovnátky, které začínají publikovat své vlastní furtdokolové, trapné postapo braky pro tupé, ohyzdné pipky s rovnátky, jímž jejich dobře naložený papá zatím necvaknul publikování jejich vlastních furtdokolových, trapných postapo braků pro …. Tak trochu tojflkrajs, že? Jak z toho ven? Jistě, divergence by byla cestou, to by ovšem nesměla opět ustřelit směrem k prdeli tisíckrát omletých, komerčně diktovaných pubertálních přetlaků typu „jsem krásná, uvědomělá, přechytřelá a ve čtrnácti hustě dospělá, tak si zachráním svět a sbalím některého z těch nagelovaných teploušů“, u nichž se jen mění žluklými jebáky poseté pozadí z Hangrgej na Dárce, z Dárce na Hostitele a z Hostitele na Divergenci. I ta zcela limituje premenstruační fantazie otylých školaček, jež jsou pak akorát tak schopny blaženě se vzbudit s mastnými fleky na kalhotkách s Medvídkerm Pú někde uprostřed Tumor-oulendu. Takže pro zastavení této evidentní kulturní degenerace nezbývá, než svým antikoncepčním selháním zakazovat Assbuky a mlátit je tak dlouho, dokud prostě nezačnou číst nějakou kvalitní literaturu. Abych zase nebyl až tolik příkrý, byl to ze všech těch výše uvedených řídkých průjmů zatím ten nejméně hnisavý a místy i nepatrně zábavný, nicméně i tak další pokračování této slaboduché a exantémově infekční kdoví-kolikáti-logie jako Impotence, Demence, Inkontinence a dokonce i Napálila jsem to hlavou do kredence s gustem vynechám.(30.6.2015)

  • Lima
    **

    Vyjma posledních cca dvacet minut ne tak úplně blbá dystopie. Je tu ale z literární předlohy silně cítit ženský element, takže to má místama takového ducha periodik typu ´Bravo Girl´, či co dnešní mladé dívky sledují (fakt netuším). Dokud se jenom testuje, má to originální atmosféru, jak se ale v závěru začne střílet a pokoušet se o akční podívanou, veze se to na vlně filmů , které se výborně parodují v komediích. Konec tu prostě pečlivě budovanou – a celkem zajímavou - atmosféru totálně zabil. Nabízí se srovnání s jinými současnými populárními ságami od ženských autorek. S ´Twilight ´ hnojem je tohle nesouměřitelné, ale třeba ´Hunger Games´, které sice těží z bezostyšného vykrádání jiných dystopických děl, zejména pak filmového ´Battle Royalu´, mě bavily o trochu více a neměl jsem u nich chuť třískat hlavou o zeď, jako u přitroublého závěru Divergence.(2.8.2014)

  • Matty
    **

    Kdyby Hvězdná pěchota byla myšlena vážně, bude vypadat podobně jako Burgerova prosluněná dystopie. Ústřední idea je přitom sympatická, a kdybych byl teenager vypořádávající se s pocitem, že mi nikdo nerozumí a nikam nepatřím, neměl bych problém se v příběhu najít. Námět šikovně využívá duševních pochodů dospívajících, kteří se cítí být společnosti tlačeni do úzce vymezených škatulek. Selhání ve zkoušce dospělosti zde oproti reálnému světu není důvodem k zoufalosti, ale naopak příležitostí, jak vykročit z cesty nalajnované rodiči a následovat své srdce. ___ Jenomže čeho Tris dosahuje svým útěkem před nařízenou rolí? Hlavní a narativem nezpochybňovanou formou sebevyjádření se pro ni stává násilí. Respekt si získává riskantním jednáním a tvrdostí, nikoli rozvahou nebo důvtipem. Ačkoli si frakci zvolila dobrovolně, sama sebou být nemůže – před ostatními se musí přetvařovat, aby je přesvědčila, že mezi ně patří (velký test v přetvářce pak bude muset podstoupit v Rezistenci). Samotná militarizace mládeže není kódována negativně, to je teprve její zneužití jinou frakcí, příznačně Sečtělými. Zbraně jsou v hodnotovém žebříčku filmu nadřazené knihám, což by mohlo být chápáno jako varování před radikalizací nejen americké společnosti – kdyby ve filmu byla přítomna nějaká ironie a odstup od postav. ___ Film mlží ohledně toho, kdo nebo co představuje hrozbu, před kým nebo čím mají Neohrožení město chránit. Očividně neprobíhá žádná válka, které má být zamezeno. Potřeba silné defenzívy vyznívá jako paranoidní ideologický konstrukt jako z dob studené války. ___ Největší paradox tkví v tom, že Tris její zrada důvěry rodičů dovede zpátky tam, kde film začal. Její rebelie nevede k revoluci, ale k potřebě obnovit dřívější pořádek. Samotný koncept sociálního inženýrství, které vytěsňuje lidskou přirozenost ve prospěch předvídatelné a tudíž snáze manipulovatelné společnosti, zpochybněn není. Zkažení jsou jen jednotlivci jako Jeanine. Starý (rodičovský) systém je automaticky chápán jako správný, čímž Divergence nechtíc „nastavuje zrcadlo“ teenagerům snícím ve virtuálním prostoru o tom, že jdou proti proudu, zatímco ve skutečnosti se ztráty dosavadních jistot děsí a dávají za pravdu statu quo. ___ Pojetí života jako videohry je obsaženo minimálně ve volbě frakcí (jako v RPG), v zapojení oblíbeného herního módu CTF nebo v tom, že většinu filmu tvoří výcvik s drobnými šarvátkami, nikoli ostrá akce s vážnými konflikty (což z velké části platí i pro Rezistenci, kde jsou namísto smrtelných používány jen uspávají náboje a kde se nejokázalejší akční scény odehrají pouze v mysli hlavní hrdinky). Zatímco v prostoru svých snů se protagonistka dokáže ubránit všem živlům (země, ptáci, oheň, voda a – největší hrozba pro každou neposkvrněnou dívku – muž), když neškodný pseudo-rebelský trénink skončí, musí Tris zachránit její matka – v reálném světě si dívka sama neporadí (v Rezistenci ji pro změnu opakovaně zachraňují její mužští parťáci). ___ Kromě toho, že je filmová verze knižního bestselleru svým vyzněním stejně zmatená jako člověk poprvé konfrontován s problémy dospělosti, zásadně selhává dramaturgicky. Na 140 minut je děje pomálu. Postavy ke svým cílům směřuji buď zbytečně složitou oklikou, nebo využijí nepřesvědčivé zkratky. Napětí více než poloviny filmu vyplývá jen z očekávání, kdy se Trisina nezařaditelnost provalí – žádný vážnější konflikt není v dohledu. Od skrznaskrz knižní expozice je patrná doslovnost scénáře, který postavy neinvenčně nechává říkat, kdo jaký je, co cítí, co a proč chce udělat. Celý film se odehrává v podivně umrtveném světě a velmi nedůsledně promyšleném světě. K tomu si přidejte špatné CGI a další zápornou postavu mocné ženy (stejně jako v Elysiu, Hunger Games nebo Snowpiercerovi), tmářsky stigmatizující ženskou snahu dostat se na vedoucí pozice. Tematicky by to chtělo dystopii pro dospívající, která je sama dospělá a od dospění neodrazuje. Stylisticky něco alespoň náznakově revolučního. 50% Zajímavé komentáře: Eodeon, k212, maddy, erased, Anderton, Kali4, Triple H, noriaki, MorningStar(21.3.2015)

  • Malarkey
    ****

    Očekával jsem cokoliv, ale osobitou variaci na postapokaliptický svět teda fakt ne. A udělalo mi to radost. Ten příběh mě fakt bavil a mám takový tušení, že na druhý díl určitě dorazím do kina. Sice mi ten příběh ze začátku připomínal příchod žáčků do Bradavic a jejich rozřazení do jednotlivých vrstev. Pak pro změnu trošku Hunger Games. Ale ve výsledku si to pořád udrželo svůj vlastní svět, který má na to, aby se dál rozvíjel a já jsem na to do dalšího příběhu dost zvědavý. Stejně tak mi udělal radost i Junkie XL, který připravil dobrý elektronický soundtrack i když ne úplně z jeho pera. Také se mi ale líbilo i to, že tvůrcům vyšla taktika nabídnout neokoukané tváře. No, prostě to u mě prošlo a teď je otázka, jak na tom budou další díly.(15.8.2014)

  • J*A*S*M
    *

    Svět tohoto filmu nedává smysl ani na té nejelementárnější úrovni. Proč by mělo trvalý klid a mír zajistit rozdělení společnosti do pěti oddělených frakcí? Systém, který odděluje děti od rodičů, vytváří stovky "bezkastovních" vyvrhelů, a přitom se zdá, že všichni tak nějak tiše souhlasí s tím, že to funguje? A pokud to teda funguje, každý je tam, kam patří, je klid a mír ... tak k čemu taková společnost potřebuje kastu právníků? A policejní kastu? Anebo naopak, to těch pět úzce profilovaných kast zastává všechna potřebná povolání? Kolik tam vůbec žije lidí, zdá se, že moc ne? A proč to vůbec řeším, když si nad tím svého času pravděpodobně pubertální autorka knižní předlohy taky ani nepovzdechla? A v té konspiraci inteligentních šlo o co přesně? No že se vůbec ptám. Hlavně že je prostor pro to, aby se pubertální kravka (které máme fandit, prestože první rozhodnutí, které ve filmu udělá, se dá shrnout jako "nechci pomáhat lidem, to radši půjdu za těma sexy sportovcema, protože jsou cool) zaláskovala do urostlého hezouna. Tyvole.(1.8.2014)

  • Djkoma
    ***

    Rozhodně slušný film, který s Twillight ságou a dalšími zfilmovanými povídkami z časopisu Bravo a Cosmopolitan nedá srovnávat. Bližší mi přijde srovnání s Hunger games, kde jasně vystane zásadní problém Divernce a to je její nevýraznost. Nevidím jediný důvod, proč film vidět (jednou? dvakrát?) a prvek, který by ho odděloval od ostatních vizí budoucích světů bez špetky hlubšího zamyšlení. Ani hrdinov/postavy nejeví charizma. Film z pohledu tvůrčího týmu je kvalitně odvedenou prací zjednodušenou na základní potřeby filmového diváka. PS: využití zásadní a fantastické hudby od Woodkida Run Boy Run chválím, popravdě klidně tam mohlo být celé album a mohlo by to docela sedět;-).(17.8.2014)

  • Enšpígl
    *

    Ten film je tak dobrej, že půl hodinu po skončení projekce jsem zapoměl jeho název a musel jsem ho najít přes kinopremiéry. Takhle to dopadá, když si beduíni sundaj ručník z palice a rajtujou bez něj s velbloudem na sluníčku po Sahaře a když sluníčko zapadne začnou psát scénař k filmu. Kdžy už jsme u ručníků na palici, tak po skončení by se mě hodil taky jeden studenej na hlavičku, abych se vzpamatoval z toho, čeho jsem byl 139 minut součástí. Abych ocenil dialogy musel mít v hlavě prázdnou pet láhev a ne mozek a pokud jde o příběh ten je originální asi jako den ovce na pastvě. Budu hodnej chlapeček a zkusím i pochvalu, konkrétně kamera, nemyslím ty kýčovity záběry, ale třeba když "neohrožený" obsazovaly "hodný", nebo jak se ta další skupina jmenovala.....už jen ty názvy jednotlivejch frakcí vymejšlel zřejmě lord Voldemort, aby se nám pomstil za tu zpackanou akci v Bradavicích. Pokud jde o herce, tak jedinej kdo tam měl šmak byl Jai Courtney. U tohohle bijáku jde především o to ho přežít a zapomenout.(1.5.2014)

  • T2
    ****

    Rozpočet $85miliónovTržby USA $150,947,895Tržby Celosvetovo $288,747,895Tržby za predaj Blu-ray v USA $23,093,706 //počet predaných kusov 1,184,061Tržby za predaj DVD v USA $25,067,180 //počet predaných kusov 1,576,101║ na moje prekvapenie, na to ako to mohlo byť otrepané(vid nedávne povrchné napodobneniny Twilightu) tak to bolo na druhú stranu znesiteľne podané, v pohode herci, romanca či akcia ladia a neprestreľujú, troška kalkul ohľadne hlavnej herečky s podobnosťou výzoru populárnej Jennifer Lawrence bol nepriehliadnuteľný ale išlo jej to fajn, v pohode ťahala dej /80%/(3.8.2014)

  • Marigold
    **

    Pochopil jsem doufám správně, že to je příběh dvou robotů, kterým se to celé zdá při formátování paměti? Taková Enderova hra pro konzumenty Bravíčka, nebo co to ty děcka teď vlastně čtou, já nevím, ztratil jsem kontakt s trendy podobně jako tenhle film s logikou a smyslem. Nebejt těch pár solidních halucinogenních burgerů, byla to otřesná redukční dieta.(28.4.2014)

  • woody
    **

    Absolutně jsem nepochopil, jak měl ten fikční svět fungovat, což je u dystopie dost podstatný problém. Zlaté Hunger Games.(27.8.2014)

  • Dever
    *****

    // Distribútor: Lionsgate,Summit // Počet premietajúcich kín v USA: 3,936 // Otvárací Víkend v USA: $54,607,747 //(25.7.2014)

  • LIVINGDEAD
    ****

    Skvělé natočeno, já jsem se bavil!(28.7.2014)

  • Fr
    ***

    ,,TVOJE VÝSLEDKY NEJSOU JASNÉ. NENÍ TO NEMOŽNÉ. JEN VELMI VZÁCNÉ. ŘÍKAJÍ TOMU DIVERGENTNÍ. NIKOMU O TOM NESMÍŠ ŘÍCT, ANI SVÝM RODIČŮM....“ /// Tož po Hunger Games (spíš těch prvních) tu máme další holčičí bojovku, která si svoje nekritický publikum rozhodně najde. Trix je totiž spravedlivá a neohrožená děvčica, která dokáže naskočit do rozjetýho vlaku, najít lásku, která ji bude vochraňovat (a ne žádnýho vožralýho pitomce!) a chrabře bojovat proti zničení lidské přirozenosti. Obecenstvo, který je spíš jako já, vobčas zakroutí krkem, ale mám dojem, že člověk adolescentní nebude řešit takový kraviny, jako přestárlej puberťák. Nakonec to nebyla až taková hrůza, ale kdybys to chtěl Neily natočit pro mě, tak by stačilo ubrat cca třetinu stopáže. Dostalo by to šmrnc… a odpustil bych ti i tu nevýraznou Shailene Diann Woodley. Takže přivřu voko a v dalších dílech uvidíme! (nebo spíš né?) /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Stejnojmennou knížku, kterou v roce 2011 napsala Veronica Roth, číst nebudu. 2.) Vždycky jsem tvrdil, že sečtělej člověk je nebezpečnej! 3.) Thx za titule ,,Shipping_morron“ a ,,sightl3ss“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ** NAPĚTÍ *(29.7.2014)

  • novoten
    *****

    Těžko říct, jestli je to tím, že Neil Burger očividně zraje pro režisérskou špičku, ale z velmi vydařené předlohy se mu na každý pád povedlo udělat nejpřekvapivější film roku. V přímém srovnání mi dokonce blednou i první díly žánrově podobných Hunger Games, které se sice mohou opřít o pevnější literární základ, ale v adaptaci jim chybělo větší sepětí a nenápadné vysvětlovačky. Ty umí Divergence dokonale, přerod hlavní hrdinky pointuje do poslední věty a ze Shailene Woodley tak dělá asi nejatraktivnější hollywoodské zboží 20+. Možná za to může sál plný dvanáctiletých dívenek, které si nadšeně skáčou do náruče radostí, že se na tolik očekávanou předpremiéru vážně dostaly, ale atmosféra pěti frakcí mě sežvýkala daleko drtivěji, než jsem mohl čekat. I don't want to be just one thing. (1.5.2014)

  • Viktooorka
    ****

    Tady si nám někdo hrál na pejska a kočičku. Vzal si kousek od Twilightu, přidal Hunger game a dochutil Harry Potterem. Přísad je tam tolik, že každému musí něco chutit :) Děj neskutečně předvídatelný a film nenabízí prakticky nic z čeho bychom se měli posadit na prdel, ale.. Mě osobně stačí sympatická hrdinka a její přerod.. Nejenže herečka měla neskutečně hezký oči a vlasy, tak kupodivu uměla i hrát a pár scén klobouk dolů.. Jai Courtney slizký záporák a Theo James bude asi teď pro pár slečen idol :) A Kate třešnička na dortě :) Děj ubíhal celkem svižně, ale stopáž zbytečně dlouhá, jenže u knižních předloh se tomu asi člověk nevyhne. Trhák to nebude, ale rozhodně to patří k lepším sci-fi filmům, které jsem viděla. A hlavně díky bohu, že si vybrala neohrožené. Asi bych nechtěla koukat jak se v sečtělých učí hrát šachy, pitvá žáby, nebo v mírumilovných pěstuje stromečky a kytičky. Mlácení a střelba to je prostě moje :) Jen si úplně nepamatuji začátek, jak vysvětlovali to ohledně těch frakcí, což mi trošku zamotalo hlavu, v naší době je přeci běžné, že plno lidí má talent na mnoho věcí, ta proč by to nebylo i u nich :) Mě osobně by zajímalo, kde bych skončila já :D(3.5.2014)

  • Eodeon
    **

    všechna zdejší srovnání s Twilight a s Hunger Games jsou samozřejmě namístě a ilustrují velmi zřetelný trend v současné kinematografii. já bych ale ještě rád doplnil drobné srovnání s Hostitelem, jedním z nejhorších áčkových sci-fi loňského roku. stejně jako Divergence a Hunger games se jedná o svérázné postapo, v němž ovšem ani tolik nesejde na nějaké válce několika buněk lidských přeživších proti invazi mimozemských agresorů "kradoucích" lidská těla, což také krásně navazuje na trend trvale přítomný v americké větvi science-fiction už od padesátých let, jako jde především o to, jestli "hrdinka konečně políbí jeho nebo raději toho druhého". mezi celkovou situací partyzánské války a teen (nebo snad dokonce tween) romantickou rovinou filmu žádné napětí vlastně není. on totiž osud invaze svým způsobem opravdu záleží na tom, koho hrdinka filmu právě líbá, jakkoliv šílená ta myšlenka je. /// nenechte se splést, ten v uvozovkách "ženský" vklad v příbězích Stmívání, Hladových her, Hostitele či Divergence mi není nijak protivný. ba naopak, vítám ho. proč, o tom bych spekuloval nerad. snad proto, že sám mám své sentimentální sklony, nebo proto, že mi to v rámci fantastických žánrů připadá jako stále ještě nevyčpělý závan čehosi svěžího a nového. a snad i proto, že rád čtu slash. podstatné je, jak se to implementuje. odstrašující případ skýtá právě příliš okatý patos Hostitele, zatímco u Hunger games si téměř nikdo z diváků nestěžuje či snad nevšímá, že prioritní jsou komplikované romantické vztahy hrdinky před její úlohou spasitelky v dystopické budoucnosti. u Hladových her je zkrátka snazší akceptovat romantiku i fantastiku v jednom balíčku bez ohledu na to, které ingredienci dáváte osobně přednost, zatímco Hostitel sotva koho přesvědčí. Divergence zůstala kdesi na pomezí těch dvou extrémů. považuji jí za výrazně nepřesvědčivou, jelikož 1.) není konceptuálně dotažená a řemeslně zdatná, což souvisí i s druhým důvodem: 2.) s tematickou povrchností. nelze se divit tomu, že fiktivní budoucnost tak, jak si Divergence vykresluje, nemá žádné realistické opodstatnění, protože důvod pro její konkrétní podobu nemá s realismem co dělat. je jím apel na divačky, že jsou výjimečné ve srovnání se svými stádovitými vrstevníky, že jsou schopnější, než by samy byly s to věřit, a že mají plnou kontrolu nad svým osudem, jakkoliv to paradoxně nemůže platit o všech, pokud vůbec o některé z oslovených divaček. /// opět se nenechte mýlit. problém, který s filmem mám, není ani tak ideologický. ať si ty bludy o vlastní jedinečnosti šíří kdo chce a ať jim kdo chce věří. problém je, že tak, jak jsou podané ve filmu, vyznívají nejenže pokrytecky, ale přímo odporně povrchně a do značné míry je ta ideologická masáž diváckého sebevědomí až příliš citelná, tudíž až příliš násilná. s ohledem na to nevidím důvod odpouštět ani poněkud laciné řemeslné provedení, při kterém ta nevěrohodně vykreslená podoba budoucnosti vlastně vypadá i od oka zcela neskutečně (suspension of disbelief se prostě nekoná). a i relativně zajímavé jednotlivosti, jako například schopnost konfrontovat nejhorší děsy člověka pomocí řízené halucinace, nejsou než zmařeným potenciálem, který stejně jako všechno ostatní nebyl dotažen do konce. a tak ironicky to jediné, co dovedu ocenit, je ten všemi ostatními nenáviděný sentiment - ten jediný poctivě vybudovaný, věrohodný a elegantně dotažený element zamilovanosti hlavní hrdinky a Čtyřky. ale i když to ocenit dovedu, samo o sobě je to málo. až příliš málo.(25.9.2014)

  • Flipnic
    odpad!

    Bože za co mne trestáš takovejma sračkama jako jsou "Hladový hry", Divergence a určitě bude i dvojka ... No příšerná kravina pro děcka, nehoráznej majnstream k zblití přes 2 hodiny nonstop ... Tohle NE !!! (Jo !! Asi jsem "divergentní", když jako jedinej hodnotím tuhle sračku, jako sračku ...!!)(29.7.2014)

  • Jara.Cimrman.jr
    ***

    Sečtělý? To jsem. Mírumilovný? To určitě. Odevzdaný? Trochu jsem. Upřímný? Taky, bohužel, jsem. Neohrožený? Snažím se být. Divergentní? Tak to tedy určitě nejsem a dokážu to tím, že projdu testem bez ztráty vlastnosti. Musím se přiznat, že jsem si to v mírumilovném světě poměrně dlouho užíval, ale přesto jsem ke značně necharismatické Tris nepocítil žádnou náklonnost a s pomalu se blížícím koncem mi nakonec bylo naprosto jedno, jak to dopadne. Nechci nic moc prozrazovat, ale dopadlo to tak, aby to mohlo ještě dlouho pokračovat a já si dovolím vyjádřit pochybnost o tom, že bych bez toho nemohl žít.(6.11.2014)

  • ORIN
    ***

    Vlastně mě film svou (pod)průměrností docela bavil. Svět budoucnosti spláchnutý v pár větách, zjednodušení na dřeň na základě kastovního systému. Tam někde ztracená v hledání sebe sama je dospívající hlavní hrdinka Beatrice, jíž ani rozřazovací test příliš nepomůže, má ale obrovskou touhu někam patřit. Kvanta pomalu vlhnoucích teenagerek jásají a s Beatrice se ihned ztotožní, přičemž nadále opovržlivě pomrkávají po rodičích, kteří jim přece vůbec nerozumí. Nejde o nic světaborného, je to mnohem menší "kult" než Hunger Games, ačkoli celosvětové tržby okolo 300 milionů dolarů při rozpočtu 85 milionů nejsou úplně špatné, na hlavní hrdinku se sice celkem dobře kouká, ale není natolik zajímavá, je plošší - prostě to není Jennifer Lawrence a Theo James je takový novodobý Steven Seagal - nasranej, zamilovanej, znuděnej, pořád se tváří stejně - krutopřísně.(29.5.2015)

  • M.a.t.t.
    ****

    Film, ktorý dostojí svojmu názvu. Na jednu stranu sa tvári ako klasický teenagerský konzum, na druhú stranu sa v ňom skrýva niečo viac, ako témy humanizmu, či zaraďovania sa do spoločnosti. Len škoda že svet Veronicy Roth nedáva vôbec zmysel a jej kastovný systém by nemal šancu ustáť dlhšie časové obdobie. Čo ma bohužiaľ vyrušovalo v expozícii viac než dostatočne. Odhliadnuc od toho, však Divergencia nie je zlá, či už vďaka sympatickým hercom, aktívnej hlavnej hrdinke a atmosfére dystopického Chicaga. Tú režisér Neil Burger navodzuje umne, nemá problém s tempom a vie predať aj akčnejšie scény. Minimalistická a jednoduchá zápletka síce v závere dopláca na skratkovitosť, ale navzdory tomu filmu nemožno uprieť, že v rámci danej cieľovky v zásade funguje. 70%(24.7.2014)

<< předchozí 1 2 3 4 14 27 40 53
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace