poster

Po čem muži touží

  • anglický

    What Men Want

    (festivalový název)
  • Slovensko

    Po čom muži túžia

  • USA

    What Men Long For

    (festivalový název)

Komedie

Česko, 2018, 95 min

Komentáře uživatelů k filmu (313)

  • Necrotongue
    ****

    Na to, o jak provařené téma jde, jsem se až podezřele dobře bavil. Výškou hodnocení jsem zaskočil i sám sebe, chvíli jsem přemýšlel nad tím, jestli už nějak neměknu, ale co už... Hrouzek se Sidem mě dokázali mnohokrát rozesmát, a to se mi u různých Špindlů, Bajkerů a Volh rozhodně nepoštěstilo. Jasně, nebyl to zrovna humor pro náročného diváka, ale dneska na mě moc dobře fungoval. Nebýt některých trapných momentů a ruční brzdy v podobě Noci talentů (která navíc probíhala ve dne), byla by ta čtyřka pevnější. 4*-(6.3.2019)

  • Tetsuo
    odpad!

    Na to už fakt skoro není slov. Totální everyday patriarchy bullshit každou půlminutu. Polovina jakože vtipů pointovaná větami "To nemůžeš pochopit, protože jsi chlap/jsi ženská". ________ Svět, ve kterém v časopise Playboy nemají HR oddělení a na recepci může ze dne na den pracovat kdokoli, s kým ani nikdo nepodepsal smlouvu; film, kde se finální Noc talentů odehrává ve dne; svět, v němž majitel časopisu je větší šupák než vyhozený šéfredaktor; mediální prostředí, kde úplně neschopný blbec dostává novinářské ceny; fantasmagorie, v níž údajný feminista okouzluje ženy neustálým "mainsplainingem", což je přesně to, co by dělat neměl. __________ Film, co vypadá, jako by ho napsal Michal Viewegh po mrtvici (viz slavný sloupek, kdy se proměnil ve svou ženu a pak si sahal na prsa a do kalhotek), ale napsali ho Radka Třeštíková a Rudolf Havlík po opici nebo lobotomii. Ani Po čem ženy touží s Gibsonem nebyl žádný zázrak, ale aspoň nějak držel scenáristicky pohromadě. Tento film drží asi jako pochroumaná záda Jiřího Langmajera a má inteligenci Dominiky Myslivcové. ________ Chcete-li to ve zkratce: Je to podobná romantická komedie jako Mechanický pomeranč. Čiré utrpení.(19.9.2018)

  • Enšpígl
    ***

    Na tenhle film jsem šel v podstatě jen díky tomu, že mezi filmy na které jsem chtěl jít, bylo tak velké okno, že se mě v tomhle mrazu nechtělo bloumat ani po ulicích, ani po knajpách, takže jsem zaparkoval prdel i na tenhle biják a světe div se, byl jsem velmi příjemně překvapen. Nebylo to žádná křečovitá legranda za každou cenu, ale dobře napsaný vedlejší postavy, skvěle přihrávaly Karlovi i Karle, aby celá zápletka mohla vyniknout, nenuceně a uvolněně. Sara Sandeva docela kočka, Langoš má na podobný postavy patent, mluvím o té první části no a Anna na mě sice působí sympaticky, ale hrozně mě vadí její hlasový projev, na něm by měla zapracovat. Kéž bych se u všech našich komedií cítil tak v pohodě jako tady.(28.11.2018)

  • T2
    ***

    Rozpočet $-miliónovTržby Celosvetovo $4,114,000▐ Pre mňa až trošku nečakané prekvapenie, na tunajšie pomery urobiť remake amerického Po čom ženy túžia, no fúha. Konečne taká stráviteľnejšia komédia, aj keď Anna Polívková hneď na prvý pohľad moc pôvabu nepobrala ale do danej úlohy zapasovala. Fajn je aj Táňa Pauhofová, nekazí. /65%/(3.2.2019)

  • Fr
    ****

    „TŘEBA TO ČASEM NĚJAK VYPRCHÁ...“ /// Noc zázraků konečně dorazila i k nám a tak se z Lagmajera stala Polívková... Maj kliku, že Po čem ženy touží mě bavilo a taky, že se snažej přijít na kloub všem ženskejm tajemstvím jinou cestou. Polívková má jako babochlap úžasnou ránu (a všimněte si – celej Bolek!...), navíc se povedlo, že to celý tak nějak „zastřešil“ Playboy. Jasný, je to prostoduchá zábava, ale herci si to užívaj, na Táňu se hezky kouká... taková solidní noc zázraků i pro českou komedii. Takže klíďo můžu jít vejš... /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Tam dole... nemám nic! 2.) Zjistím, že spousta ženskejch je chytřejší, než vypadá. 3.) Rád bych zjistil, co teda vlastně ženský chcou. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ ne(26.2.2019)

  • EvilPhoEniX
    ****

    Po delší době opravdu příjemná komedie z Česka. Je to trošku na Americký způsob, ale od našinců to působí svěže. Anna Polívková jako nástupkyně svého otce na komediální scéně je solidní. Potěší i Jiří Langmajer, jen škoda, že v kratší roli a mužské oči láká atraktivní Táňa Pauhofová. Má to příjemné tempo, fungující humor i dobré herce, takže spokojenost. 75%(5.2.2019)

  • Djoker
    **

    Havlík se jevil jako slušný talent, ale slepenec buranských scének, který dal dohromady s Třeštíkovou, ho posílá zpátky do šedého průměru, jenž skutečně nikoho nezajímá. Fascinuje mě, že se u toho někdo skvěle bavil. Zábavné jsou možná tak nelogické pasáže, které ostentativně popírají realitu.(3.2.2019)

  • Pethushka
    ***

    Už jsem z toho věčného kritizování českého filmu, které kolem sebe neustále slyším, tak zmatená, že přestávám umět posoudit, co je, a co není dobrý film. Když si nebudu hrát na odborníka a budu hodnotit čistě na základě pocitů z filmu, vyjde mi, že jsem se pobavila, párkrát nad něčím protočila oči, párkrát se pořádně zasmála, a že se mi film jako celek vlastně líbil. Na druhou stranu mi přijde škoda, že když už někdo nakousl téma postavení žen ve společnosti, že nešel trošku dál, a nedal tomu i jinou hodnotu. Ale tyhle ambice film asi od začátku vůbec neměl. Vystačit si tak musíme s mírně křečovitým rozuzlením a koncem, který asi nikoho nepřekvapí. I tak je to ale dobrý filmový počin a Anička Polívková předvedla hodně slušný výkon. 3*(6.10.2018)

  • Dudek
    **

    Jako celovečerní snímek funguje Po čem muží touží docela obstojně. Na rozdíl od většiny českých pop komedií drží pohromadě a je jasné kam směřuje. Herecky je na docela snesitelné úrovni a nese prvky vypravěčství, nikoliv jen křepčení a sledu scén naroubovaných na něco co se tváří jako dějová struktura. Problém je však v samém základu a to docela zásadní. Scénář přináší naprosto zbytečně spoustu berliček a menších scén, které prostě nedávají smysl a zbytečně diváka vytrhávají ze sledování. Větší problém jsou ale postavy, které nejsou nositelem žádné myšlenky, ale jedná se jen o naprosto vyprázdněné amorální charaktery. Navíc pokud je hlavním motorem snímku cosi jako poznání žen, je dost smutné, že se snímek zmůže jen na vykreslení žen jako osob, které nesou životní tíhu světa skrze nutnost vypadat dle předpokladů západního světa a trávit spoustu času líčením a oblékáním. A je to škoda, protože některé věci prostě fungují dobře a jako celek je třeba uznat, že to poměrně dobře odsýpá.(3.3.2019)

  • xxmartinxx
    odpad!

    Je mi fakt smutno, jak u nás vypadá rutina. Protože Po čem muži touží není film extrémní svým šovinismem a tupostí (vlastně je skoro bezpředmětné řešit šovinismus - postavy se jako svině chovají vždy vůči všem a vytýkat z toho zrovna tento typ špatnosti je skoro redundantní), protože jiné české komedie poslední doby zašly ještě dál. Špatný je tím, že je sám o sobě přesvědčený, že je "střední cestou" a ve skutečnosti je moudrý a pokrokový - představa, že si autoři myslí, že nastavují laťku, je k pláči.(25.9.2018)

  • Psema
    **

    Film o genderové normalizaci, který neumětelsky přechází mezi sexismem a šovinismem a zmůže se jenom na obehranou sbírku klišé vystavěnou na základě požadavků nekonečného zástupu product placementu. Logiku, návaznosti či alespoň snahu o vybudování funkčního filmového světa raději nehledat. Před vypíchnutím očí zachraňují Langoš s Polívkovou a metavtip o erotické inzerci Šteflové.(29.9.2018)

  • Gilmour93
    **

    Langoš si jede Lajnu, dokud nevytrejduje zvonka za buchtičku a tím získá smysl pro fair-play.. Humor po čase uvízne v bludném kruhu opakování, celý film pak v zobrazování stereotypů a neoriginalitě. Motiv věčného soupeření mezi muži a ženami se scvrkne jen do toho, jak je obtížné se každý den líbit a očekávaná náprava Karla Krále je naservírována slizce líbivým způsobem. Tady bohužel nešlo o to, po čem touží muži, ale platící diváci a podle toho to vypadalo.. Když Anna Polívková vkládala do hereckého projevu praktiky mimů, jako bych v ní někoho viděl..(26.3.2019)

  • Sarkastic
    ***

    „Přitom vona je úplně jiná. Vona je tak pěkná, ty voči, ty nohy taky má…“ - „A ruce…“ Přesně jak jsem čekal, odpadová hodnocení jsou úplně mimo. Není to žádná pecka, ale ani průser. Nejdřív člověka sice trochu praští do očí nápadný product placement, hned jsem si vzpomněl na Krause („Si mi roztrh sako od Bandiho, ty homoději!“), ale nejsem typ diváka, který by z toho zvracel, spíš to nechtěně pobavilo. V úvodu to solidně táhne Langmajerovo šovinistické hovado, ale pak nastoupí Anička Polívková, která je suverénní a nádherně se tu vyblbla (těžko vypíchnout pár scén, ostatně jen ty artistické kousky na podpatcích musely dát zabrat, ale nejvíc mě asi rozesmála při triumfálním zvedání kola). Lepší vtípky střídají slabší, stejné je to s hereckými výkony, předvídatelnost asi též nikoho nepřekvapí. Konec a vůbec celá ta závěrečná proměna je kapánek sci-fi, ale nic, kvůli čemu bych si rval vlasy. Čistokrevný průměr, nic víc ani míň. „Prosím tě, dej už pokoj s těma tlusťoškama.“ - „Ale vždyť je to hezký, když je holka za co chytit.“ - „Jo, ale ne bagrem.“(17.2.2019)

  • castor
    ***

    Začne to živým televizním přenosem, který ukončí ostřejší výměna názorů. Právě ta stojí zatrpklého Don Juana místo šéfredaktora pánského časopisu. Vymění ho sympatická, ovšem nezkušená slečna, cynickému šovinistovi navíc jiná ženská, ano, opět ženská, vzápětí nabourá auto, peklo ze života mu dělá i bývalá manželka a vlastně i dcera, jeho mučení ženskými postavami ukončí až ocitnutí se v těle opačného pohlaví. Scénář v konfliktu muži versus ženy spoléhá na nejprovařenější klišé, nic nového nebo snad hlubšího absolutně nepřinese. To je potřeba podotknout. Včetně umělého navozování genderových soubojů. Prostě chlapi koukají na fotbal a chlastají u toho pivo, ženské řeší šminky, jsou neurotické a hledají alespoň trochu normálního chlapa. Na druhou stranu při nízkém očekávání jde o snesitelný kus, u kterého se divák necítí hloupě. Celé to drží poměrně slušně pohromadě, tempo není zlé a divák musí ocenit nejprve solidního Jiřího Langmajera a posléze výtečnou Annu Polívkovou, která dostane ideální prostor ukázat svůj komediální talent. Například vedle pitvořící se Kláry Issové v Zoufalých ženách je její výkon hodný dvojnásobného uznání. I když vlastně po téhle žánrovce nic nového o tom, po čem vlastně muži touží, nevím.(22.4.2019)

  • Spiker01
    ****

    Jedna z dalších totálně nenáročných českých výplachových komedií. V tomto specifickém subžánru je určitě s čím porovnávat a musím dodat, že se tenhle film rozhodopádně řadí mezi ty lepší. Samozřejmě, že většina vtipů uhodí na první signální a product placement tu je již tradičně do očí bijící, ale bavil jsem se a občas se i zasmál, jen ten Langmajer tu mohl být více. Cílovka je tedy přesně daná, ten zbytek si raději může pustit “Po čem touží ženy” s Melem Gibsonem.(1.4.2019)

  • Hunt
    *

    30% dokud je tam Langmajer, působí to dobře, od chvíle, kdy se přemění v Polivkovou je tu (bohužel) přehrávání, trapnost, často nelogicnost. Ztracené téma, ktere např. američané povedeně ztvárnili ve snímku Po čem ženy touží, domácí snimek si vystačí s lahvacema a karikaturama.(9.2.2019)

  • Ampi
    ****

    Za prvé nemám averzi proti českým filmům. Anna Polívková je mi sympatická, a v některých částech filmů se velmi podobá svému otci, což asi byl záměr. Ale dokáže zahrát i půvabnou dámu na úrovni. Matěj Hádek ji hraje dobrého parťáka. Táňa Pauhofová je elegantní. Jiří Langmajer tolik prostoru nemá, ale využije ho. Jeho postava je svá. Nápad filmů není originální ani nic speciálního, ale film jako celek pobaví, což je u komedie účel.(5.11.2018)

  • LiVentura
    ***

    AP ve skvělé formě, trochu dost asexual a lehce přehrávající, protože přeci hraje obhroublého chlapa, navíc Langmajera, který v ženském těle teprve "pochopí" ženy.?! :-)(30.1.2019)

  • SNCIS
    ****

    Obsahuje spoilery: "Vaše kniha Dívka mých snů-se stala hitem...O kom vlastně je?" Rudolf Havlík asi viděl Mezi námi děvčaty. Napadl ho námět o sexistovi, kterého čarodějnice promění v ženu. Uděláme z Langmajera ženskou, kterou bude Polívková. Jak lépe porozumět ženám, než že se jimi stát? Polívkové jsem toho chlapa skutečné věřil. Ona je tady taková mužatka. Celkově jde o milou českou komedie. - 70%.(4.2.2019)

  • mchnk
    **

    Stručně napsáno, dobře sehraný stupidní scénář. Vše bez diskuze drží v rukou Anča Polívková, která se toho jednoduše nebojí, svou ženskost na chvíli odloží v šatně, plně využívá svůj zděděný potenciál a rozesmává publikum od Aše po Brno. Film bez pochyby vypovídá o stavu, jenž panuje v českých kinosálech. Divák, který je natolik otrlý, že dokáže zkonzumovat a hlavně strávit Troškovy flaxy, si pochutná. Bude si lahodit, jak je to tentokrát vše šťavnaté a křupavé. Opačný druh diváka film buď vůbec neuvidí, nebo si jen povzdechne a utvrdí v tom, že čeští tvůrci jdou dál a opatrně po vyšlapané, komediální cestičce, jež sice postrádá důstojnost, nicméně vydělává...v horším případě dál vychovává české publikum. [Kino Citadela - Litvínov].(24.9.2018)

  • predators
    *****

    Jak nejsem velký fanoušek českých filmů, musím napsat, že u Po čem muži touží jsem se smál od začátku do konce. U komedií je důležité být dobře naladěn a to já byl, takže doporučuji. Polívková byla geniální!(11.10.2018)

<< předchozí 1 2 3 4 5 9 12 16
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace