Oblíbení herci (10)
(2009 - Briliant Legacy) /// (2010 - My Girlfriend Is Gumiho) /// (2012 - The King 2hearts) /// (2013 - Gu Family Book) /// (2014 - You're All Surrounded) /// (2015 - Love Forecast) /// (2017 - A Korean Odyssey) /// (2017 - Master In The House) /// (2018 - Goonghab) /// (2019 - Busted! 2) /// (2019 - Vagabond) /// (2020 - Dva na cestách)
(1976 - Pěsti smrti) /// (1980 - Mladý mistr) /// (1981 - Tajný závod) /// (1983 - Projekt A) /// (1985 - Police Story) /// (1986 - Božská relikvie) /// (1987 - Projekt A 2) /// (1988 - Police Story 2) /// (1988 - Navěky drakem) /// (1991 - Božská relikvie 2) /// (1992 - Police Story 3) /// (1994 - Legenda o opilém Mistrovi) /// (1998 - Křižovatka smrti) /// (1999 - Instinkt lovce) /// (2000 - Tenkrát na východě) /// (2001 - Křižovatka smrti 2) /// (2002 - Tuxedo) /// (2003 - Rytíři ze Šanghaje) /// (2003 - Medailon) /// (2004 - New Police Story) /// (2004 - Cesta kolem světa za 80 dní) /// (2007 - Křižovatka smrti 3 - Tentokráte v Paříži) /// (2008 - Zakázané království) /// (2008 - Kung Fu Panda) /// (2010 - Kung Fu Panda slaví svátky) /// (2010 - Chůva v akci) /// (2011 - Kung Fu Panda 2) /// (2016 - Kung Fu Panda 3)
(1954 - Miyamoto Musashi) /// (1955 - Miyamoto Musashi: Bitva u chrámu Ichijôji) /// (1956 - Miyamoto Musashi: Souboj na ostrově Ganrjú) /// (1957 - Krvavý trůn) /// (1958 - Tři zločinci ve skryté pevnosti) /// (1961 - Tělesná stráž) /// (1962 - Odvážní mužové) /// (1969 - Rudá Hříva) /// (1971 - Rivalové pod rudým sluncem) /// (1980 - Šogun) - Význam Samurai dostal díky němu jiní rozměr. Moje nejoblíbenější filmy s tímhle skvělým hercem je trilogie o Miyamotu Musashim z let 1954, 1955 a 1956.
(1959 - Dařbuján a Pandrhola) /// (1964 - Limonádový Joe aneb Koňská opera) /// (1971 - Dívka na koštěti) /// (1973 - Tři oříšky pro Popelku) /// (1974 - Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách) /// (1975 - Můj brácha má prima bráchu) /// (1975 - Chalupáři) /// (1977 - Žena za pultem) /// (1977 - Jak se budí princezny) /// (1978 - Princ a Večernice) /// (1978 - Brácha za všechny peníze) /// (1979 - Arabela) /// (1982 - Doktorská pohádka) /// (1983 - Návštěvníci)
(1976 - Rocky) /// (1979 - Rocky II) /// (1981 - Nerovný zápas) /// (1982 - Rocky III) /// (1982 - Rambo) /// (1985 - Rocky IV) /// (1985 - Rambo II) /// (1988 - Rambo III) /// (1989 - Tango a Cash) /// (1990 - Rocky V) /// (1991 - Oscar) /// (1992 - Stůj, nebo maminka vystřelí!) /// (1993 - Demolition Man) /// (1993 - Cliffhanger) /// (1995 - Soudce Dredd) /// (1997 - Muži v černém) /// (2000 - Sejměte Cartera) /// (2001 - Formule) /// (2002 - Ve jménu Angela) /// (2002 - D-Tox) /// (2003 - Taxi 3) /// (2006 - Rocky Balboa) /// (2008 - Rambo: Do pekla a zpět) /// (2010 - Expendables) /// (2011 - Ošetřovatel) /// (2012 - Expendables 2) /// (2013 - Zpátky do ringu) /// (2013 - Plán útěku) /// (2014 - Expendables: Postradatelní 3) /// (2015 - Creed) /// (2018 - Creed II) /// (2019 - Rambo: Poslední krev)
(2005 - My Girl) /// (2005 - Sassy Girl, Choon-hyang) /// (2008 - Hong Gil-Dong, The Hero) /// (2010 - Personal Taste) /// (2011 - Warrior Baek Dong Soo) /// (2012 - The Rooftop Prince) /// (2012 - Gaksital) /// (2016 - Local Hero) /// -(2018-2019 - Clean with Passion for Now) /// (2020 - Was It Love) /// (2021 - Záhadný lovec)
(1967 - Bůh odpouští, já ne!) /// (1972 - Malý unavený Joe) /// (1972 - Dva machři mezi nebem a peklem) /// (1974 - Jestli se rozzlobíme, budeme zlí) /// (1977 - Dva výtečníci) /// (1979 - Hroši v Africe) /// (1982 - Banánový Joe) /// (1985 - Superpolicajti z Miami)
(1994 - Maska) /// (1994 - Blbý a blbější) /// (1994 - Ace Ventura: Zvířecí detektiv) /// (1995 - Batman navždy) /// (1995 - Ace Ventura 2: Volání divočiny) /// (1996 - Cable Guy) /// (1997 - Lhář, lhář) /// (1998 - Truman Show) /// (200 - Já, mé druhé já a Irena) /// (2000 - Grinch) /// (2003 - Božský Bruce) /// (2004 - Věčný svit neposkvrněné mysli) /// (2007 - 23) /// (2008 - Yes Man) /// (2008 - Horton) /// (2011 - Pan Popper a jeho tučňáci) /// (2013 - Kick-Ass 2)
(2008 - Agiwa na) /// (2008 - Hong Gil-Dong, The Hero) /// (2009 - Minami shineyo) /// (2010 - Marry Me, Mary!) /// (2011 - Ikemen desu ne) /// (2018 - Switch)
(2012 - Gaksital) /// (2013 - Level 7 Civil Servant) /// (2020 - Alice)