Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Díky atmosférickým anomáliím se policista John náhodou spojí starou vysílačkou s otcem, hasičem Frankem, který vysílá ze stejného přístroje, ovšem před třiceti lety. Varuje ho před chybou, která ho bude při zásahu v hořícím skladišti stát život, a Frank díky tomu přežije. Zásah do minulosti však má nečekaně vážné následky. Vrah zdravotních sester Nightingale totiž místo původních tří zavraždí sedm dalších, mimo jiné i Johnovu matku Lindu. Teď musí John s otcem zjistit, co se jeho přežitím změnilo, a pak rychle jednat, pokud chtějí Lindu zachránit a vraha zastavit. Frank v roce 1969 i John o tři desítky let později. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (584)

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Aurora Borealis každých 30 let nad New Yorkem aneb časový paradox nemilosrdně přiškrcen požární hadicí.. Rozvleklou první půli nezachrání ani ten přechod do o poznání svižnějšího žánru krimi a i kvůli tomu přehnaně šťastnému konci musím bohužel prohlásit, že jinak spolehlivý Hoblit tentokrát nevysílal na mé frekvenci. ()

lamps 

všechny recenze uživatele

Vybroušená scénáristická prácička, která má jedinou slabinu - násilně konvenční happyend, který do nastoleného schématu, který jede celou dobu na ostří nože a kde jsou postavy neustále smrtelně ohrožovány, zapadá tím patetickým americkým způsobem, který prezentuje potřebu studií dodat masovému publiku snímek se zakončením a pointou, jež představují jistotu a automatickou přízeň. A to je bohužel příliš velká konfrontace se zbytkem příběhu, který naopak prezentuje chytlavou, nepředvídatelnou a inteligentní hru s diváckým očekáváním a zvládá si sympaticky uchovat svou specifickou a temnou řemeslnou tvář. Přesto nečekaný hit, bez hereckých hvězd či výrazné pověsti daleko více vzrušující a nápaditý než celá řada drahých žánrových konkurentů.. 85% ()

Reklama

Hal_Moore 

všechny recenze uživatele

Frekvence na tom, co se týče logiky, není úplně nejlépe, nicméně já si ji užil více než Osudový dotek, Svěrací kazajku či Dvanáct opic. Všechno jsou to u mě sice pětihvězdičkové zážitky, Frekvence však i díky hereckému duu stojí ještě o stupínek výše. Dennis Quaid patří stejně jako James Caviezel mezi mé oblíbence, a tak není divu, že jsem od Frekvence očekával hodně. A hodně jsem taky dostal. Časové paradoxy neřeším, jednak bych je musel řešit v každém podobně laděném snímku (včetně všech tří dříve zmíněných), navíc jde o žánr sci-fi, ke kterému předem přistupuji vždy s jedním okem přivřeným. Gregory Hoblit měl práci hodně ulehčenou, diváka dokáže vtáhnout do děje samotný příběh, a když ne, tak to za něj udělá ústřední dvojice či hudební doprovod Michaela Kamena. Hoblit tu je jen aby dohlédl na to, jestli bude film správně držet pohromadě. Konec je sice hodně přehnaný po logické stránce, ale mé přivřené oko tentokrát ztrátu půlhvězdičky zachránilo. ()

Slartibarkfast 

všechny recenze uživatele

Zajímavý Detektivní Sci-fi Thriller s docela originálním nápadem. Syn komunikuje v čase se zesnulým otcem a spolu se snaží napravit minulost. Mám velmi rád filmy s touto tématikou, a právě proto jsem si ho tolik užíval. Přiznávám, že jsou zde jisté paradoxy a časové nesrovnalosti. Logicky vše nezapadá dokonale do sebe, ale i tak je to vskutku solidní film, který si své hodnocení skutečně zaslouží, přes pozvolný začátek baví a člověk se k němu rád vrací. Navíc je mi docela blízké i herecké obsazení. Opravdu dobře odvedená práce po všech stránkách. 90% ()

RHK 

všechny recenze uživatele

Překvapivě dobře fungující kombinace thrilleru, sci-fi časovky a kriminálky, zaobalená do modravých výbojů silné polární záře, která umožnila spojení otce a syna vysílačkou v čase s důsledkem záchrany lidských životů a změny přítomnosti. Za sladký happy end mám ale dost chuť body zase ubrat. Filmová píseň k filmu byla nominována na Zlatý globus: http://www.youtube.com/watch?v=LQBxsMzgG6w . ()

Galerie (40)

Zajímavosti (20)

  • V úvode filmu (v roku 1969) je možné zhliadnuť dvojalbum "Elvis Presley in Concert", ktorý bol vydaný v roku 1977. (megajalec)
  • Původně se měl snímek natočit již v roce 1997, přičemž byl do role Franka Sullivana obsazen Sylvester Stallone. Během sporu o honorář však od projektu odstoupil. (Terva)
  • Cameo: Brian Greene (odborný konzultant filmu) si zahraje sám sebe při rozhovoru s Dickem Cavettem. (HellFire)

Reklama

Reklama