Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Dever
    ****

    Soundtrack David Arnold: 1. Time To Get Out ,2. The Palio ,3. Inside Man ,4. Bond In Haiti ,5. Somebody Wants To Kill You ,6. Greene & Camille ,7. Pursuit At Port Au Prince ,8. No Interest In Dominic Greene ,9. Night At The Opera ,10. Restrict Bond's Movements ,11. Talamone ,12. What's Keeping You Awake ,13. Bolivian Taxi Ride ,14. Field Trip ,15. Forgive Yourself ,16. DC3 ,17. Target Terminated ,18. Camille's Story ,19. Oil Fields ,20. Have You Ever Killed Someone? ,21. Perla De Las Dunas ,22. The Dead Don't Care About Vengeance ,23. I Never Left ,24. Another Way To Die,(14.5.2011)

  • monolog
    *

    Tento film jsem viděl už dvakrát. Poprvé to bylo proto, že jsem chtěl vědět, jak Craig na Bonda sedí (a musím říct, že jak prdel na hrnec). Podruhé to bylo proto, že jsem zapomněl, že jsem na to už koukal. Dokonce jsem si nepamatoval ani o čem to bylo nebo kdo další tam hrál (a to je špatný, protože jsem to viděl v rozmezí půl roku). Existuje lepší důkaz, že mě to naprosto ničím nezaujalo? Asi bych nějaký pádnější i já sám hledal marně...(16.7.2010)

  • KarelR
    ***

    Jako bondovka/akční pecka je to prohra, ale v ostatních ohledech je Quantum celkem zajímavé. Forster spolehlivě zabil většinu velkých akčních scén (snad jen ta poslední je fajn), které jsou buď naprosto zbytečné nebo tak blbě sestříhané, že skoro netušíte, která bije, ale paradoxně si počíná dobře v momentech, kdy má Bond projevit nebo naopak neprojevit emoce. Je vážně divné, když jsou neakční scény v bondovce daleko zajímavější než ty akční a Forster tak Quantum zachraňuje v místech, kde by možná zase selhali jiní. Obhájit existenci tohohle dovětku Casina se mu přesto nepodařilo a hodně mě mrzí, že závěr opět není tak úplně uzavřený, tudíž se Bond nejspíš dočká trilogie o svém zrodu. Přitom na to bohatě stačilo Casino... Snad už příště dojde na tu slíbenou popkornovou zábavu, protože když vám v závěru filmu záleží víc na Olince než na Bondovi, něco je prostě špatně. 7/10 (Abych nezapomněl, druhá projekce nic nenapravila. Naopak se prohloubily moje výtky a nemám potřebu ten film vidět znovu.)(3.11.2008)

  • Shadwell
    *****

    Už chápu to pozdvižení. Forster vytvořil biják, který patří mnohem víc do arthousů než do multiplexů a který předešel dobu o dobrých deset let. Ihned vysvětlím. Teorie diváctví rozeznává akt percepce (tedy proces smyslového vnímání, tj. oči a uši) a akt recepce (zpracovávání přijímaného materiálu v mozku). Kdybych měl použít slovník filozofů, první oblast je klasická empirie (Hume), druhá racionalismus (Leibniz). Problém je v tom, že nový Bond je percepčně (smyslově) nesmírně progresivní dílo díky oné profláknuté dynamice střihu a fragmentaci obrazu, ovšem jakmile si ho začnete v hlavě nějak logicky skládat dohromady (racionalizovat), nebude to zcela fungovat. Proto má spousta jedinců dojem, že Forster natočil akční film bez dobrých akčních scén. V budoucnu, až se kinematografii spojí s interaktivními světy, všechny smyslové atrakce budou nahrávány přes kabel přímo do vědomí, do mozku člověka. Akt recepce zcela nahradí a přepíše akt percepce. Tehdy přijde čas filmů jako QoS.(14.11.2008)

  • Djoker
    ****

    Poprvé od Dr. No se Bond dočkal rozumné stopáže, což velice oceňuji. Zběsilý akční dodatek Casina Royale tak nemá zbytečně mnoho hluchých míst jako někteří jeho předchůdci. Craig se nezastaví a pevně drží nově nastavený směr plný osudovosti. Vzhledem k provázanosti, která v rámci série zatím nebyla žádoucí, je ideální vidět oba filmy krátce po sobě.(15.5.2019)

  • - Ve scénách, které vyžadovaly trochu kaskadérství za volantem, zaskakoval za Daniela Craiga bývalý profesionální závodník Ben Collins, který je hlavně známý jako jeden z představitelů tajemného ochočeného závodníka Stiga v populární sérii Top Gear (od r. 2002). (Posheidon)

  • - V Panamě prý filmaře okradli. (Stegr)

  • - Bondova honička v Panamě - Craigův kaskadérský kousek je tak odvážný, že ho pojišťovna odmítla pojistit. (-Marc-)