poster

Tři dny ke svobodě

  • USA

    The Next Three Days

  • Slovensko

    Tri dni k slobode

  • Velká Británie

    The Next Three Days

Krimi / Drama / Romantický / Thriller

USA, 2010, 128 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Kaka
    *****

    Haggis snad pokaždé točí téma, ve kterém je úplně nejsilnější. Sociální cítění - v tomto případě rodina. Naprosto unikátně tématicky postavený snímek, narvaný emocemi a velice realistickým sousledem scén. Ústřední herecké duo fenomenální od začátku až do konce. Některé scény tak realistické, až tuhne krev v žilách - kupodivu obvykle úchvatně vyšperkované dialogy. Příprava na útěk je poutavá, ale skutečné inferno nastává až ve chvíli, kdy dojde na lámání chleba. Paradoxně minimem akce podpořený snímek je daleko rychlejší a živější, než většina akčňáků. Po velmi dlouhé době skutečně monstrózní pecka, nehorázně "über fucking cool" natočená. Bez jediné chyby.(14.8.2011)

  • Kryšpín
    ***

    Režisér Haggis postrádá smysl pro zákony hitchcockovského stylu, aby mohl film rozkvést. Jeho práce coby režiséra (Crash, V údolí Elah) a jako scénárista (Million Dollar Baby) nikdy nevyznačovala humor. A to je poněkud paradoxně to, co film Tři dny ke svobodě potřebuje, má-li být brán vážně. Jinak to není víc, než úzkostlivě detailní a velmi dlouhé instruktážní video nebo kniha "Illegal Activity for Dummies".(23.2.2011)

  • Fr
    ***

    PŘED TÍM, NEŽ COKOLIV PODNIKNETE, MUSÍTE SE ZEPTAT SÁM SEBE, JESTLI TO VŮBEC DOKÁŽETE..... /// Nejvíc mě vlastně zajímá, PROČ? remake tohodle filmu? Zřejmě kvůli těm posledním třem dnům..... tedy – ZDE - 40ti minutám, které jsou samozřejmě (téměř) dokonalý! R.Crowe si myslí, že ukrást prachy a vysvobodit ženu z ,,báně“ je stejně těžký, jako učit na vejšce a je to vlastně takovej chlápek, jakýho očekávám. Zpestřením je (malá) role pro Liama Neesona a největším kladem je prodloužení (o 20 minut) závěrečný akce. Možná -a nebo právě proto – má smysl vidět taťku R.Crowe, jak s pomocí internetu dokáže ,,ojebat“ ty, kteří pomáhají a chrání Ameriku. Bejt ,,první“, jdu vejš! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zjistím, kdy mám začít shánět knihy od Damona Penningtona. 2.) Stále nejsem rozhodnutej, jestli jít zachránit manželku z Opavy, nebo počkat na převoz do Světlé nad Sázavou. 3.) Ke štěstí nepotřebuju originál, stačí mi bejt druhej. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ** NAPĚTÍ ***(5.5.2011)

  • Madison
    *****

    Najoriginálnejší thriler, aký som v poslednom období videla. Niektorí by mohli oponovať, že zápletka oplýva klišé, že milujúci manželíček Russell Crowe má viac životov ako mačka, že scenár je nereálny, vytvorený pre potreby radového diváka...... Ale to spracovanie! Spočiatku vám režisér naservíruje ,,pravdu" takým spôsobom, že považujete Crowea za absolútneho magora, neschopného vstrebať životnú chybu jeho manželky. Veď si musíme priznať, kde inde, ak nie vo filme, robia hlavní hrdinovia šialené veci? Zatiaľ čo prvá hodina plynie v pomalom, smutnom, dojímavom tempe, druhú hodinu som už ani nedýchala, na čom majú zásluhu najmä svižné, perfektne napínavé sekvencie (scéna na diaľnici!), kde sa situácia hlavných postáv každú minútu mení a divák netuší, na aký koniec má byť pripravený - takže naozaj nečakajte žiadne klišé. Vynikajúca réžia a Croweovi som všetko verila už od začiatku.(16.6.2011)

  • Segrestor
    ****

    Při sledování tohoto filmu jsem prošel několika změnami duševního rozpoložení asi jako žena v šestinedělí. Nejdříve jsem se ptal sám sebe, jak dlouho se ještě budu nudit. Naštěstí ale Croweho manželku zavřeli, aniž bychom se zaobírali nějakým monstrprocesem, takže film se přehoupl do své svižnější poloviny. Lehce natěšenou náladu střídal pocit nepochopení, kdy jsem se musel zaobírat Croweho zdary a nezdary při shánění falešných dokladů a vůbec jeho cestě k vysvobození manželky. Připadalo mi to, jakoby film nevěděl v jaké rovině se chce pohybovat. Jestli nás zadusí hutnou atmosférou psychologického dramatu opuštěného táty se zamlklým chlapcem na krku nebo strhujícím thrillerem o jednom boji proti nespravedlivé soudní mašinérii. Ovšem přesto všechno jsem se nějak prokousal k závěru, kdy mi poprvé Elizabeth Banks způsobila ztopoření chloupků na těle, svou sebevražednou tendencí v momentě kladení filozofické otázky, zda má svoboda cenu bez svého syna. Malá přestávka, dotek malíčků manželů a jede se dál. Nakonec se tedy film takříkajíc povedl. Přes několik nešvarů mu dokážu odpustit a klidně jej doporučím někomu dalšímu. Líbit se bude zvlášť těm, kteří mají Uprchlíka ve své topce...(16.5.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace