Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Cival
    ****

    Podceňovaná comicsovka, která se povedla mnohem víc, než jak by se dalo z pověsti Bretta Ratnera vytušit. Jistě, některé dějové zvraty jsou příliš uspěchané a pár psychologických momentů by si zasloužilo hlubší prokreslení, ale po technické stránce jde i po letech o špičkový blockbuster, rozmáchlejší víc než Thor se Singerovým Supermanem dohromady a ve zlomových pasážích (vlastně všechny scény s Jean Grey) vyloženě strhující. Po Wolverinových soĺovkách dvojnásob cenná popcornovka.(22.11.2013)

  • Gimli
    ****

    Při celkem vlažném rozjezdu člověk kouká na to, co už dnes počítače dokážou, a říká si, kdy ho to sakra chytne. A pak přijde ta strhující bitka v rodném Jeanině domě a jste v tom až po uši. Nadupaná akční jízda, která je tak dobrá právě díky propracované psychologii postav v Singerově dvojce. Rozhodně velmi dobrý důstojný konec, který nemůže urazit.(25.6.2006)

  • tron
    ***

    „Najlepší a najveľkolepejší diel série,“ vyhlasoval pred premiérou producent Avi Arad. Začnime tým druhým. Najveľkolepejší. Nie. V predchádzajúcich dieloch sľubovaná "vojna medzi ľudstvom a mutantami“ sa v trojke trápne zdrcla na pouličnú šarvátku dvoch blbých bánd, ktorú nám namrzený a mizerný režisér Brett Ratner. A najlepší? Tak to ozaj nie, to je úplne mimo tvrdenie. CGI už minule neboli kvalitné, ale boli použité šikovne (Nightcrawlerov nástup v Bielom dome v dvojke). V trojke (ktorú Singer opustil kvôli SUPERMAN SA VRACIA konkurenčných Warnerov a Foxovci naňho nemúdro odmietli čakať) sú však mizerné nielen efekty, ale aj scenár. Dobrý príbeh s presahom (ľudská xenofóbia ako počiatok nových Hitlerov, mutantstvo alias homosexualita), kvalitné dialógy, chémia medzi kontrastnými postavami, prekvapenia v deji – to boli plusy predchádzajúcich scenárov. Teraz je všetko jednoduché, priehľadné, neškodné, naivné, detské. Nie je to odpad – akčné vsuvky väčšinou fajn (ale na „prepad školy“ z dvojky sa nechytá žiadna) a poteší zamordovanie mnohých dôležitých postáv. Ale pre fanúšikov prvých dvoch dielov je to sklamanie a „Fraser v modrom semiši" je wtf.(23.12.2006)

  • Djkoma
    ****

    X-men:Poslední vzdor je ukázka, jak je inteligentní a stylový režisér nahrazen drsným a přímočarým rutinérem aniž by byl divák ošizen o zábavu. Naštěstí pro Ratnera je trojka v podstatě nejnabušenější z trilogie a on to dokáže, kdyýž s trochu slabšími triky zvládnout velmi dobře. Vynechme "co následuje po titulcích", ale vzhledem k úmrtnosti mutantů v posledním díle také velmi klesl budoucí honorář pro herce. Pár hvězd odejde, ušetří se, nováčci dostanou 5% k platu a jede se dál. tak bych to viděl a popravdě se toho i trochu bojím. Na konci Xmenů 3 jsem se konečně dočkal akčního masakru, který si přeje každý fanoušek akčních filmů se srdcem malého dítěte. Kdyby bylo po mém asi bych přidal trochu mrtvých, krve, která se sérii prakticky vyhnula a závěr by mohl vstoupit do Síně slávy. Zpět k filmu. Ratner si nehraje na velkého filozofa a psychologa, ale spíš na malého Michaela Baye. Ve 100 minutách jsou 3 kvalitní bojové sekvence, z čehož "bitva" v domě je opravdu úchvatnou přehlídkou počítačových triků a fantazie. Závěrečná nejdelší akční část je taková malá válka na Alcatrazu. Krása nádhera, ale něco tomu chybí. V celém filmů není praktický žádná psychologie a postavy působí dost chladně. Dost to odnesla Storm, které na vlastní žádost byli darovány její skutečné schopnosti do boje a v akci je na co se koukat, ale mimo boj je Storm jen pouhou další holkou okolo Wolwerina. Bohužel Angela, okřídleného krasavce, se divák dočká jen ve dvou nebo třech scénách. Škoda. Wolwerin však zůstává nejstabilnější postavou a táhne Xmeni do boje. Velký tahák je rozhodně všemocná Phoenix, která ukáže jaké to je být jediný mutant pátého řádu v celé trilogii. Celý třetí díl xmenů je přímočarý a čistě akčně laděný. Scénáristé pravděpodobně pochopili, kdo je Brett Ratner a zbytečně nekomplikovali děj ani nedávali příliš skrytých významů. Bryan Singer by to určitě netočil podle stejného scénáře a přidal by svou trošku do mlýna, ale jako celek by možná film nebyl tak "čistokrevně" zábavný... Film měl velký rozpočet a je to vidět, i když některé počítačové hračky nevyšli jak měly. Těžké rozhodnout mezi akční stránkou, která prosí o 4* a celkovým nezvládnutím látky podle mých představ, ale i další shlédnutí mě přesvědčili o nadupanosti filmu, takže jasná volba,(12.8.2006)

  • novoten
    ****

    Ne tak emotivní a takřka dokonalé jako první díl a ne tak comicsové a ucelené jako díl druhý, přesto i přes změnu režiséra adekvátně x-menovské a nezaměnitelné. Wolverine s tváří tradičně nabroušeného Hugha je sázka na jistotu a nelze se divit tomu, že zůstal hlavní postavou. Ostatní za ním tentokrát až překvapivě zaostávají, což zamrzí zejména u tolik upřednostňované Storm, od které se žádného nového překvapení nedočkáme. O to větší škoda je pak nerozvinutí velmi zajímavých postaviček v pozadí (Angel a hlavně Kitty). Před Singerovým odchodem se slibovalo velkolepé finále celé mutantí ságy, což se nakonec překvapivě nekoná. Neměl jsem totiž pocit, že bych sledoval poslední díl, spíše snad jeden z finálních. Po prvních pár projekcích jsem hodnocení vlivem mojí lásky ke škole pro nadanou mládež viděl až někam k 90%, protože jsem po tříletém natěšeném čekání a následném strachu z výsledku cítil vysokou spokojenost s cestou, kterou se Ratner vydal. S odstupem to ale taková sláva není, hlavně kvůli zbytečně slátanému scénáři. Pro díl, kde se skloubí dvě velké zápletky v podobě řádění Phoenix a léku na mutaci, je škoda zahodit takové eso v rukávu jakým je Juggernaut. Jeden z nejkultovnějších záporáků komiksu mohl být tahákem dalšího dílu, takhle je jen řadovým nevýrazným pěšákem. S odstupem a porovnáním se zbývajícími díly (včetně Loganových sólovek, První třídy i Budoucí minulosti) je pak potřeba přiznat, že se skutečně jedná o nejslabší dobrodružství Dětí atomu. Naštěstí to pořád znamená jasnou výhru.(4.6.2006)

  • - Film vydělal 459 milionů amerických dolarů, čímž se stal k roku 2013 nejvýdělečnějším dílem série. (GreatestFan)

  • - Když prezident Spojených států (Josef Sommer) říká: "Hell has no fury like a woman scorned" neboli: "Horší než peklo je hněv zhrzené ženy," jde o citát třetího aktu z tragédie "The Mourning Bride" britského autora Williama Congreve.

    (spacemaster)

  • - Supervízor špeciálnych efektov John Bruno prezradil, že scéna na Golden Gate Bridge si vyžiadala minimálne šestinu z celkového rozpočtu. Teda ak vychádzame z rozpočtu 210 miliónov, stála táto scéna tvorcov 35 miliónov amerických dolárov. (Greenpeacak)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace