poster

Hon na čarodějnice

  • USA

    Season of the Witch

  • Slovensko

    Honba na čarodejnice

  • Slovensko

    Hon na čarodejnice

Dobrodružný / Akční / Fantasy

USA, 2011, 95 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • J*A*S*M
    *

    Až jsem ze sebe měl chvílema špatnej pocit, že se bavím na účet mrzáčka a ničím si tak karmu. Season of the Witch je totálně dysfunkční film. Marnost nad marnost, ale co taky čekat od žánru historická fantasy, režiséra Seny a Nica Cage, jenž jde v posledních letech z jednoho průšvihu do druhého (až na pár světlejších výjimek). Tahle digitální rádoby temnota na mne zkrátka nefungovala ani trochu.(13.3.2011)

  • Smok
    ***

    So zaťatými zubami na tri hviezdy. Nicolas v roli drsného križiackeho veterána je však neodpustiteľný. To už tento svet nemá vhodnejších hercov, ako toto čudo s vybieleným chrupom, ktorému by som túto postavu neuveril, ani keby si tie plavé kučierky dal nastreliť trebárs aj po celom chrbte? Ostatné dajme tomu pozerateľné - na mňa hlavne zabralo situovanie deja do obdobia stredoveku a s tým spojená zdravotnícka propaganda o výhodách povinných očkovaní v dnešnej dobe.(4.4.2011)

  • WANDRWALL
    *

    Cage si v poslední době vybírá špatné scenáře. Ale asi je to záměr, neb si myslí, že scenář je dobrý, ale výsledek, tedy film mu pak nastaví zrcadlo a on je zklamaný. Církevní hodnostáři, čarodějnice, vymítání ďábla apod., to vše je podáváno až příliš ospale, takže jsem usnul, jak jsem předpokládal asi v polovině nevzrušivého, banálního filmu, zajímavého asi jen pro děti a mládež a to kdoví jestli...(10.3.2011)(10.3.2011)

  • verbal
    ****

    Rytíř Klec se křížově vypravil. A to neměl dělat! Uhnal si při tom akorát tak patetické trauma poté, co po římsko - katolicku zaříznul pár vdov a sirotků! Navíc modrooký blondýn s melírovanou trvalou a jménem Behmen Blaburek to zajisté neměl v armádě lehké a nejeden spolubojovník jej musel v bitevní vřavě mlsně poplácávat po chráničích hýždí! A tak pověsil křižáčtinu na hřebík a začal se specializovat na transport ježibab z bodu A do bodu B. Ale to je bohužel kurevsky daleko a jeden se po cestě může klidně začít nudit, tak žádných pět nebude! Ještěže jej v mládí nechali rodiče očkovat proti moru, protože vyválet se v masovém hrobě, plném shnilých mrtvol se zduřelýma uzlinama, to by ve třináctém století neimunní jedinec odskákal minimálně krvavým kašlíčkem. Jinak je to ale hezké, temné a příjemně se u toho žere popkorn! Jen mě jako ortodoxního katolíka nesmírně pobouřilo, jak je film nespravedlivý vůči matičce Církvi!!! Prý "masové vraždění ve jménu Boha" !!! To musela režírovat nějaká pohanská svině!! Každý přece ví, že jí jde od počátku jen o naše zprasení a zbavení nás závislosti na hmotných statcích. A být tehdy kudlanky v kruciátách důslednější, mohli jsme se dodnes labužnicky kochat pohledem na Manhattan z osmdesátého patra WTC a nemuseli se štrachat až k Empire state buildingu. No zkuste přejít Pátou Avenue v dopravní špičce!!(9.3.2011)

  • TeeAge
    ***

    |Scenár: Bragi F. Schut | Hudba: Atli Örvarsson | Produkcia: Roven&Gartner/Relativity Media | Rozpočet: 40 miliónov $ | Už zo začiatku bolo cítiť, že sa bude jednať o jednoduchší scenár, s menším rozpočtom a z toho vyplývajúc aj s chudšiou výpravou. Lenže: Stredná pasáž filmu, tojest hlavne preprava "čarodejnice" je neskutočne atmosferická, miestami až kvalitne hororová, a to aj vďaka exteriérom tajupných Transylvánskych destinácií. Viac než pólka tvoriaceho tímu filmu je maďarsko-rakúsko-česko-slovensko-švédska, čo znamená že okrem kostímov, digitálnych efektov a hlavných predstaviteľov je to rídze európska produkcia. Oddychovka na jedno videnie s pekným sountrackom. |Videno v Palace Cinemas Praha, 13.1.2011|(14.1.2011)

  • - Na filmu se začalo pracovat už v roce 2000. (Terva)

  • - Z historického hľadiska je film veľmi nepresný. Väčšina prilieb a mečov by mohla byť datovaná do 11. storočia, brnenia do 14.-15. storočia, hrady a zámky do 16. storočia a samotný skutočný "hon na čarodejnice", ako ho poznáme dnes, začal v 16. storočí, kedy už žiadny križiak nemohol žiť. (Scar)

  • - Necelou tisícovku trikových záběrů, tedy bez mála půlku filmu, měli na starosti trikaři z pražského studia Universal Production Partners (UPP). Osmdesátka odborníků v čele s Viktorem Mullerem pracovala rok na vytváření digitálních herců pro bojové sekvence, 3D modelech šelem a na dalších vizuálních efektech, díky nimž se hrdinové brání vlkům, bojují s démony či přebíhají provazový most nad propastí. (JBLamb)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace