Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Ani supermoderní technika není neomylná. Stačí jedna nevinná nehoda a rozjetý, stále zrychlující, mnohaset tunový stroj se nedá zastavit. Vysoce technicky vybavenému osobnímu vlaku s počítačově ovládaným motorem nastanou náhlé technické problémy, když strojník omylem vylije vodu na elektrický obvod řídící jednotky. V tu ránu nad ním ztratí veškerou kontrolu a vlak díky elektrickému zkratu zrychluje každou minutu o dvě míle. Jestliže se nepodaří snížit jeho nebezpečnou rychlost, hrozí vykolejení v blízkosti nemocnice a tudíž budou ohroženy životy cestujících. Jediný, kdo se ukáže, že by mohl tyto lidi zachránit je Lucky Singer. (HBO Europe)

(více)

Recenze (89)

Taffey odpad!

všechny recenze uživatele

Zrovna to běží v TV. Musím říct, že když James Cameron vybíral herce pro titulní roli Terminátora, šlápl s Arnoldem vedle. Protože proti Robertu Ulrichovi je Arnold naprostá troska. To, co předvedel Robert Ulrich po vypadnutí z vlaku na makadamový podklad při rychlosti minimálně 100 km/h, tedy přeběhnutí opravdu vysokého kopce, za nímž byla kroutící se trať, kam vlak, mezitím, dojel, aby pak, nezpocen, skočil z mostu na střechu vlaku a naptrosto čistý vešel do kabiny lokomotivy, to se fakt jen tak nevidí. Když to srovnám třeba s Přejezdem Kassandra...Musím říct, že se Armand z Nástrojárny vůbec neukázal. Jinak takových scénářu mi vygeneruje počítač stovky za večer. Stačí zadat téma a postavy. ()

Brouk 

všechny recenze uživatele

Zoufalství... čiré zoufalství... Aby se tomuto filmu - tedy příběhu dalo jakž takž věřit, musí být divák totálně "na šrot" nebo duševně postižen... Přitom stačilo málo a mohla to být docela pasivní zábava - např. udělat u toho parodii... Hloupé a netolerovatelné podmínky pro to, aby se mohl "spustit" antidramatický příběh jsou netolerovatelné a nesežere je ani desetileté děcko... (takové to se pokazit má to se taky pokazí nebo to pokazíme)... A "Sandokan a Spasitel" R.Urich s obzvláště vyvinutým OTK (OTK = ozdobný tukový kroužek kolem určitě vypracovaného utajeného břicha) to je taky něco vyjímečného... Výsledkem tohoto filmu je pak dokonalá paranoia... chvíli pláčete a smějete se, chvíli běsníte... a navíc sami na sebe... :-) Vrcholný zážitek ()

Reklama

arcticsky odpad!

všechny recenze uživatele

Nerad dávám odpad, často si i u Pilcherky nebo uhozených kanadských akčáků najdu něco pěkného - například přírodní prostředí, nějakou hereckou sympaťačku nebo sympaťáka apod. A dávám aspoň 1*. Ale toto je opravdu moc. Mrknete na začátek, kdy decka vody stačí na fatální poruchu superluxusního a supermoderního vlaku a hned víte, v jakém dementním duchu se bude odehrávat zbytek tohoto veledíla a zázraku akční kinematografie...A kdo má pochybnosti o odpadu, toho přesvědčí běh poměrně sádelnatého hlavního hrdiny "zkratkou" - divokým horským terénem, aby skočil na rozjetý vlak z viaduktu. Jen je záhadou, co zde dělá áčkový herec Udo Kier... ()

Beda odpad!

všechny recenze uživatele

Tak děsivě špatné, až je to občas k smíchu. Hlavně scéna, kdy hlavní hrdina, obtloustlý Superman s příznačným jménem Lucky, z toho "neustále zrychlujícího vlaku" za jízdy celkem v pohodě vystoupí, aby si trochu zaběhal a pak do něj zase naskočil. Akční záběry vlaku "řítícího" se krajinou taky nemají chybu. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Možnosti tohoto akčního drama byly dost omezené. Dojde k technické závadě a vlak se řítí nekontrolovatelnou rychlostí. Jedině vlakový expert Robert Urich, který je shodou okolností v soupravě, si ví rady. Vycházím z toho, že se jedná o televizní film a nelze tedy čekat nic bombastického po technické stránce. Na televizní produkci je to docela v pohodě. Co film sráží je prezentace Uricha jako supermana, ačkoliv je herecky celkem snesitelně disponovaný, přece jen není to žádný mladík. Film se rychle rozběhne, nabere tempo, a rozhodně si diváka nezíská snadno svým tématem. Jako nepříliš náročný divák jsem se vcelku i bavil, ale rozplývat se nad ním nebudu. Štvalo mě nejvíc jaký diletantský přístup tvůrci zvolili, protože zřejmě počítali s tím, že se na to nebude dívat nikdo s odbornými znalostmi. Další faktor, který mohl být přece jen lepší, byla režie béčkaře Armanda Mastroanniho, která vždy byla moc obyčejná a jen málo strhující. Nuda by nemusela až tak hrozit, pokud se divák smíří s podprůměrným vyzněním filmu, jehož recyklovaný námět nebyl marný. 20% ()

Galerie (6)

Reklama

Reklama