Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Ampi
    ***

    Na konci je potitulková scéna, která není asi moc důležitá. Může to být i tím, že jsem neviděl všechny filmy z série X-menů, pokud jste neviděli ani jeden film z této série tak to budete mít těžké. To je i možná problém s mým hodnocením, těch filmů je zkrátka moc. Film nebyl není špatný, ale je jejich už moc. I když má dost silných momentu - Erik Magnus Lehnsherr alias Henryk Gurzsky alias Magneto v Polsku, zásah Quicksilvera, jaderná scéna za hudby Beethovenovy sedmé symfonie. Já jsem tvůj otec se říká ve filmech často, ale já jsem tvůj syn mnohem, mnohem méně. Asi je to těžší.(6.6.2017)

  • dO_od
    **

    // Snad ještě nudnější, než naposled. Navíc se v tom už člověk kompletně ztrácí i bez cestování časem, je tohle místo X3? Po Wolverinovi? Během Wolverina? A to není všechno, co mi film nedokázal během otřesně dlouhých dvou a něco hodin vyjasnit. Singer je mimo a z dříve krásně komorních X-Menů pod buzerací studia udělal převážnělý blockbusterový maglajz, který se chce tvářit hrozně moc osudově, jenom to už po šesté nikoho nezajímá. Zlatý Marvel, zlaté DC. Tohle už nezachrání ani Deadpool.(28.5.2016)

  • castor
    ***

    Nikdy jsem se neopovažoval dráždit tu masu X-menovského universa, je evidentní, že stvořitel Bryan Singer má tuhle látku hodně rád, pro mě ovšem krevní skupinu asi nikdy úplně představovat nebude. Užil jsem si rezignovaného a na vše naštvaného Logana, který nabídl nevyleštěný vizuál a nepřipitomělou destrukční jízdu, tady jsme ovšem zas a znovu použili kopírák v nezajímavém balení, které sice strhne náctileté oko a ucho, ale v podstatě nemá co nabídnout. Silné charaktery jsou pryč, přístup k postavám je mělký, mnohé (omladina s novými ksichty) vůbec nezaujmou, záporák zrovna tak, Magnetovo tápání nemá potřebné grády, ač je Michael Fassbender znovu skvělý. Aspoň Jennifer Lawrence je pořád sexy. Což se nedá říct o bezduché digitální destrukci. Za mě únava materiálu.(4.4.2018)

  • Jacinda
    *

    Komentář píšu po 14 dnech, protože dost přemýšlím, co napsat. Je to děsnej KÝČ. Až na pár herců všichni děsně přehrávaj, všude samé odhodlané pohledy, statečné pohledy, útrpné pohledy, do toho postoj typu anime, až na to, že to ve filmu nefunguje. Hlavní mutant má skill na hov**, lidi zavrtá do země a pak....co..? Angel vypadá jako karikatura na Kena, děsivě mi připomíná toho anděla tlouštíka z hrátky s čertem. Absolutně nechápu, co tam dělá Striker a všechny scény s ním jsou zcela zbytečné. Opravdový wtf efekt přišel s wolverinem. Pardon, ale to bylo tak trapný, že jsem jen bezradně rozhodila rukama. Senzory na hlavě? muhaha fakt moc. Kdyby Fassbender dal svýmu dítěti hned od začátku do držky jako Růžičková v slunce seno, mohlo sklapnout a nic by se nestalo. No a nakonec tu máme Jennifer. Role elegantní lehce záporné lehce kladné Mystique zdegenerovala do něčeho opravdu nepříjemného. Mám Jennifer celkem ráda, ale už od role Katnis je zřejmé, že ta holka neumí vést lidi, neumí prohlašovat srdceryvná poselství (měla by se učit od krále theodena) a vůbec nechápu, proč tomu tam velí. Na druhou stranu se neztotožnuju s názory, že tam nebyl, kdo by přirostl k srdci. Já mám slabost pro Speedera a když mu modrý frankenstein zlomil nohu, opravdu to se mnou hnulo. Celkem roztomilý byl i příběh mezi Jean a Cyclopem, i když Jean trvalo asi hodinu, než pochopila, že má to modrý monstrum zabít. Je tak skvělé, když se kolem řítí svět do zkázy a vy jen blbě čumíte... "rylís jour pawá" je jen hřebíčkem do rakve(10.6.2016)

  • Psema
    *****

    S chutí natočený loveletter komiksovým fanouškům od režiséra, kterému 15 let nadávali za to, že z X-Menů odstranil jejich komiksovost a rodinnou pospolitost, která ustoupila Wolverinově exhibici. V X-Men: Apocalypse se konečně vrací 70s a 90s kostýmy, vyloženě se citují celé pasáže z předlohy (geniální pocta Weapon X od Windsor-Smithe od designu po celý koncept scény) a na scénu nastupuje odhodlaný diktátorský záporák, který se na rozdíl od slabošského Xaviera nebojí razantních řešení a v podstatě ho skrze ďábelské svádění motivované touhou po absolutní moci a kontrole (motivacemi, které s ním sdílí jeho zfanatizovaní nohsledi) donutí přejít do ježíšovského módu a konečně převzít zodpovědnost, kterou na sebe brát nechce, a proto záměrně přehlíží potenciální hrozby. Film si nevybírá snadnou cestu, když na začátku pracuje se čtyřmi separovanými liniemi, které je nutné postupně splést. Překvapivě to ale šlape jako origin sebevědomí a smysl hledajících mlaďochů (Scott x Jean, Scott x Alex, Nightcrawler), u nichž retrospektivně funguje naše znalost postav z původní trilogie. A zároveň jako emocionální zakončení "First Class", když se variují a vyvíjejí motivy a vztahy rozprostřené První třídou a Budoucí minulostí (Mystique x Charles x Beast, Magneto x Charles, Moira x Charles). Ano, málo toho na jeden film není, ale právě díky předchozí trilogii, potažmo posledním dvěma filmům to jako celek dokáže fungovat, neboť se předpokládá, že divák nejde na šestý díl frančízy takzvaně "na blind". Je paradoxní, že předchozí dva díly X-Men vlastně nejsou vůbec "X-Men". První třída představuje jen testovací, nezkušený tým. Budoucí minulost nachází X-Meny rozprášené a nefunkční. Až závěr Apocalypse přináší ve finální scéně (první trénink v Danger Room... samozřejmě se Sentinely) příslib, týmu, který z velké části známe z úplně prvních Singerových X-Menů. Singer tak uzavírá nejen druhou trilogii, ale vesměs i celou sérii tak, že se lze vydat doslova kamkoli. Ideálně směrem potenciálních spin-offů.(19.5.2016)