Nastala chyba při přehrávání videa.
  • H34D
    **

    Opět jsme z největších hlubin vyhrabali supersilného (byť lehce autistického) záporáka, opět někomu umřela rodina, aby se mohl bezhlavě mstít, ale opět na konci všichni zázračně přišli k rozumu... Jinými slovy příběh je zbytečná, nezajímavá, recyklovaná vata, která k tématu X-Men v podstatě nemá, co říct. Digitální triky jsou fajn, ale způsob jakým z nás tentokrát i samotný Bryan Singer (hanba mu) udělal blbce mi tento předlouhý filmový zážitek dost zhnusil. Bodík navíc za kozy Olivie Munn. 4/10(18.5.2016)

  • Marigold
    **

    Vlasy mi z toho nevypadaly, ale kdybych si tenhle kousek mohl vymazat z paměti, udělám to hned. Fajn, že si Singer ve filmu, kde nefunguje vlastně vůbec nic, neodpustí vtípek na trojku. Jenže ta proti tomuhle maglajzu vypadá jako dílo poloboha. Největší okamžiky lítosti a bezmoci prožívám u postavy Erica, které Singer a spol. přichystali jednu z nejhorších přerodových scén, jaké kdy byly v komiksácích k vidění (Ptáci meets Polski Robin Hood). Casting nových ksichtů se musel konat pod heslem "najděte herce s nejmenším množstvím charismatu". Korunu tomu nasazuje "ryšavý klenot" filmu, nová Jean Grey, která připomíná šikanovanou Máňu ze střední. Oscara Isaaca člověka ani nemůže být líto, protože mu jeho maska dovoluje jednu grimasu (nasraný předkus). Co dál? Přefouklá stopáž, která odráží problém mnoha dalších blockbusterů – neobratně se tu hledají alibi pro závěrečnou bitku, v níž se postavy chovají podle záhadné mechaniky. Ne že by si člověk ty twisty nedokázal zpětně odůvodnit, ale ta řídká kejda před tím k tomu nedává žádné opodstatnění. Jsem rád, že si Wolverine zasloužil svůj lesní jogging, chtěl jsem běžet s ním a ty usoplené pejsky nechat daleko za sebou. Kdyby mě film alespoň odměnil vymazleným vizuálem, ale skoro všechno tu působí uměle. Pamatujete, jak druzí X-Meni budovali svět, na kterém záleželo? Postavy, které nesly příběhy a nebyly jen věšáky na super-schopnosti? Tady se už jenom efektně čaruje – prd se transformuje v ještě větší fialový prd. Pevně doufám, že Bryan s výstavbou svojí neforemné pyramidy už nadobro skončil.(8.1.2017)

  • Pepinec
    **

    Pan Singer by si měl zopakovat První třídu, zjevně se o prázdninách silně uhodil do hlavy a tahle Apokalypsa jsou jeho zfilmované hvězdičky před očima. Dvě ti přidám, kamaráde, ale slovy Olympicu "jen neptej se proč, nevím sám." Taky by asi neškodilo připomenout si, že na dýlce nezáleží je pitomost i ve filmu. Kdyby stejně rychle jako Singer formoval sestavu pro zápasy Jandač, nestihl by náš nároďák na letošním mistrovství světa ani závěrečný ceremoniál. A jestli stejně jako tady budou vypadat kolotoče na Matějský, tak to zas bude v álejích nablito... Na příští díl si do kina beru knížku.(8.4.2017)

  • CANNIBAL
    **

    Naprostá bída. Vynikající byla jen malá role Hugha Jackmana, který jako vždy předvedl vynikající výkon a už to i s jeho příchodem vypadalo, že ten film už konečně nějakým způsobem nakopne. Žel ho poslali do ha**lu a tím pádem i úplně celý film. Ostatní herecký výkony byli až na pár výjimek zcela žalostný. Scénář taky žádná výhra, přičemž začátek vypadal velice slibně. Čili jedna hvězdička za potenciál, který žel nebyl dostatečně využit a druhá za mini roli Jackmana. Navíc to prostě nemá.(1.12.2016)

  • Psema
    *****

    S chutí natočený loveletter komiksovým fanouškům od režiséra, kterému 15 let nadávali za to, že z X-Menů odstranil jejich komiksovost a rodinnou pospolitost, která ustoupila Wolverinově exhibici. V X-Men: Apocalypse se konečně vrací 70s a 90s kostýmy, vyloženě se citují celé pasáže z předlohy (geniální pocta Weapon X od Windsor-Smithe od designu po celý koncept scény) a na scénu nastupuje odhodlaný diktátorský záporák, který se na rozdíl od slabošského Xaviera nebojí razantních řešení a v podstatě ho skrze ďábelské svádění motivované touhou po absolutní moci a kontrole (motivacemi, které s ním sdílí jeho zfanatizovaní nohsledi) donutí přejít do ježíšovského módu a konečně převzít zodpovědnost, kterou na sebe brát nechce, a proto záměrně přehlíží potenciální hrozby. Film si nevybírá snadnou cestu, když na začátku pracuje se čtyřmi separovanými liniemi, které je nutné postupně splést. Překvapivě to ale šlape jako origin sebevědomí a smysl hledajících mlaďochů (Scott x Jean, Scott x Alex, Nightcrawler), u nichž retrospektivně funguje naše znalost postav z původní trilogie. A zároveň jako emocionální zakončení "First Class", když se variují a vyvíjejí motivy a vztahy rozprostřené První třídou a Budoucí minulostí (Mystique x Charles x Beast, Magneto x Charles, Moira x Charles). Ano, málo toho na jeden film není, ale právě díky předchozí trilogii, potažmo posledním dvěma filmům to jako celek dokáže fungovat, neboť se předpokládá, že divák nejde na šestý díl frančízy takzvaně "na blind". Je paradoxní, že předchozí dva díly X-Men vlastně nejsou vůbec "X-Men". První třída představuje jen testovací, nezkušený tým. Budoucí minulost nachází X-Meny rozprášené a nefunkční. Až závěr Apocalypse přináší ve finální scéně (první trénink v Danger Room... samozřejmě se Sentinely) příslib, týmu, který z velké části známe z úplně prvních Singerových X-Menů. Singer tak uzavírá nejen druhou trilogii, ale vesměs i celou sérii tak, že se lze vydat doslova kamkoli. Ideálně směrem potenciálních spin-offů.(19.5.2016)

  • - Jennifer Lawrence oznámila, že po tomto filmu s rolí Mystique končí. (Brydnis)

  • - I v tomto filmu se objeví ikona Stan Lee, jako obyvatel amerického městečka sledující let nukleárních střel. (Charpy)

  • - Ve filmu lze poznat rozdílné snímkové frekvence kamer. Například ve scéně u Osvětimi lze jasně poznat, že byly použity kamery s frekvencí 60 snímků za sekundu pro zjednodušení práce s efekty. (UncleMorty)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace