poster

Tenkrát v Hollywoodu

  • USA

    Once Upon a Time in Hollywood

  • USA

    Magnum Opus

    (pracovní název)
  • Velká Británie

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Slovensko

    Vtedy v Hollywoode

  • Kanada

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Nový Zéland

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Austrálie

    Once Upon a Time in Hollywood

Komedie / Drama

USA / Velká Británie / Čína, 2019, 161 min

Scénář:

Quentin Tarantino

Hrají:

Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, Margot Robbie, Emile Hirsch, Margaret Qualley, Timothy Olyphant, Julia Butters, Austin Butler, Dakota Fanning, Bruce Dern, Mike Moh, Luke Perry, Damian Lewis, Al Pacino, Nicholas Hammond, Samantha Robinson, Rafał Zawierucha, Lorenza Izzo, Costa Ronin, Kurt Russell, Zoë Bell, Damon Herriman, Lena Dunham, Madisen Beaty, Mikey Madison, James Landry Hébert, Maya Hawke, Victoria Pedretti, Sydney Sweeney, Harley Quinn Smith, Kansas Bowling, Parker Love Bowling, Danielle Harris, Scoot McNairy, Clifton Collins Jr., Marco Rodríguez, Ramón Franco, Courtney Hoffman, Dreama Walker, Rachel Redleaf, Rebecca Rittenhouse, Rumer Willis, Spencer Garrett, Clu Gulager, Martin Kove, Rebecca Gayheart, Michael Madsen, Perla Haney-Jardine, James Remar, Monica Staggs, Craig Stark, Keith Jefferson, Omar Doom, Kate Berlant, Brenda Vaccaro, Lew Temple, David Steen, Gabriela Flores, Vincent Laresca, Maurice Compte, Eddie Perez, Chad Ridgely, Corey Burton, Michaela Sprague, Kayla Radomski, Natalie Cohen, María Birta Bjarnadóttir, Robert Broski, Townsend Coleman, Christina Sergoyan, Adrian Dev, Elisabeth Ferrara, Caitlin Herst, Dave Silva, Quentin Tarantino, Nicholas Walker, Norman Fell (a.z.), Robert Freitag (a.z.), Nancy Kwan (a.z.), Hannes Messemer (a.z.), Nichole Galicia, Gordon Mitchell (a.z.), Weston Razooli, Brianna Joy Chomer, Brian Patrick Butler, Heba Thorisdottir, Guthrie Worthington, Kasey Landoll, Jimmy Star, Jennifer Moxham
(další profese)

Komentáře uživatelů k filmu (1 608)

  • castor
    ****

    S Nespoutaným Djangem už to bylo na hraně, Osmi hroznými mě ale milovník dobrých i špatných filmů masírující pořádné tvůrčí ego solidně namíchnul. Nově zase vyplýtval spoustu papíru, ale tentokrát si u mě mnohé napravil. Ironický retro flák zbytečně nežvaní, zbytečně neexhibuje. Je krásně prosluněný, rozverně atmosférický, láká na kostýmy, staré bouráky, velké brýle, vymazlené retro interiéry a exteriéry, blikající neonové nápisy. Quentin Tarantino se slzou v oku a méně efektně, než jsme zvyklí, rekonstruuje starý Hollywood. Bavil se na place evidentně stejně jako následně v kině divák. A v první hodince a něco rozhodně neokouzluje příběhem. Ale dílčími prvky, nápady, skvělou kamerou a hudbou, drobnými camey, které jsou rozkošné (přemoudřelá parťačka ze seriálu) a výborně zahrané (koketní hipísačka svádějící Brada Pitta, jinak dcera herečky Andie MacDowell Margaret Qualley). Předehra je to celkově (až příliš) roztažená, na druhou stranu nesmírně nostalgická. Tarantino sype nespočet drobných odkazů, na kterých si cinefilové pochutnají, a evidentně si plní další ze svých snů (Lea instaluje do řady zřejmě jím milovaných projektů let minulých). A vyloženě originální nebo nějak výrazný příběh chybí. DiCaprio je prostě uvadající herec, dnes hlavně záporných postav, který se nedočkal přerodu ve velkou hvězdu, Pitt pak jeho dublér, kterého studia moc nemusí, protože často na place způsobí rozruch. A skrze jeho mrtvou manželku putují nejrůznější teorie. Oba dva jsou skvostní, oba zbožňovaní. A jejich letité přátelství jim sakra věříme. Oba si svůj návrat k filmu dosyta užívají: Leo si dal po vizuálních orgiích Iñárrita a svého oscarovému koncertu čtyři roky pauzu, Brada užíral táhnoucí se rozvod s Angelinou Jolie. Oba jsou zpět v plné polní. Emočně nestabilnímu herci dělá jeho parťák nejen dubléra, ale i chůvu, fachmana, šoféra a důvěrníka. A někde v dálce vyčkává temná připomínka osudu Sharon Tate skrze kroky následovníků kultu Charlieho Mansona (skvělá scéna Pittovy návštěvy ranče a dokonalé finále). Milovník stříbrného plátna Tarantino prostě dokazuje, že Hollywood je místem, kde se plní sny. Jeho rozrušování hranic mezi skutečným a možným bude sakra vzrušující pro nejrůznější filmové teoretiky. Jeho pocta tehdejší době je výtečná, takže mu leccos (co během těch 160 minut skřípalo) rád odpustím.(4.9.2019)

  • filmmovier
    *****

    Slabší Tarantino, ale co znamená slabší Tarantino jiného, než plné hodnocení? Vždyť je to nehorázná pecka plná fantastických dialogů, úžasné pohodové atmosféry a hereckého megakoncertu Lea a Brada v životních rolích a rozkošné Margot Robbie. Každý tu má svou chvíli slávy. Obzvlášť momenty, kdy Brad vzpomíná na střeše, nebo když Leo vede konverzaci s tou malou holkou (která je naprosto úžasná), Brad na farmě, tady je prostě každičká scéna, každičký moment, veliká lahůdka a délka filmu ve výsledku překvapivě není vůbec tak vražedná, jak by se mohlo zdát. Tohle byla prostě radost sledovat. Každý záběr, každý detail. Zavěrečná hodina pak nabrala vražedné tempo a přinesla něco, co byl čistokrevný Tarantino s fůrou nápadů (plamenomet!) a humorem tak černočerným, že takový žádná Tarantinovka ještě neměla. A to je fakt. Krásné to bylo. 90%.(19.1.2020)

  • iXtr3m3
    ****

    Ako hodnotiť Tarantina? Je to ťažké, lebo čo počin, to iná štruktúra, iné technické postupy, iné miesto aj časové obdobie, takže ťažké. Ako by som to vystihol pár slovami teda? Neskutočné štýlová jazda s dokonalým technickým spracovaním správnym suchým tarantinovským humorom, s fantastickým obsadením od hlavných úloh až po tie najposlednejšie vedľajšie. Perfektná hudba, perfektná kamera a celkovo aj strih a to rovnako nielen vizuálny ale aj audio. Kurva dobrá scéna s Bruce Leem a rovnako kurva dobrý a brutálne vymakaný záver. Jediná škoda snímku a v podstate aj dôvod, prečo nedostal vyššie hodnotenia je to, že je to ako keby vytrhnuté z kontextu. Jasné, chápem, už z názvu sa dá vziať hlavná premisa, že je to len pár okamihov zo života slávnych vo vtedajšom Hollywoode, ale jednoducho úplne absentuje akýkoľvek zmysluplný úvod a jednak ten záver, nech bol akokoľvek fantastický, tak mi chýbali predsa len nejaké ďalšie informácie o ďalšom pôsobení hlavných postáv, aspoň tých dvoch, keď už mal Tarantino tak skvele vymyslený filmový vesmír, tak aj takéto drobnosti by sa tam hodili. P.S. Brad Pitt bol brutálny drsňák a macher a Di Caprio zasa perfektný herec. Mohol by som niektoré úseky označiť aj nudou, ale neurobím tak, lebo tých pár scén, ktoré pre mňa ostali pamätné, mi to všetko vynahradilo. Žiaden z Tarantinových filmov, snáď len s výnimkou Bastardov, nebol dokonale bez nudných pasáží, dokonca ani Django, takže to už je taký ten Tarantinov trademark. Ale tomuto by som dokázal ešte niekedy venovať aj viac času, ak raz vyjde ten rozšírený zostrih. P.S.2 - Český dabing doslova luxusný. Topka medzi topkami, až človek absolútne nepotrebuje znovu vidieť originál.(21.2.2020)

  • Schuldiner
    ****

    Classic Tarantino !!! Jak on to dělá, že se vždycky v jeho filmech směju tomu nejbrutálnějšímu, co se tam odehraje...?(26.3.2020)

  • Wally
    ****

    Možná jsem pod všemi těmi negativními recenzemi z mého okolí snížil očekávání víc než bylo nutné, ale mně se to líbilo. Mistrně odvedená filmařská práce! V detailech je kouzlo a tady se to potvrdilo...nejde o žádné krvavé vybíjení (i když závěrečná scéna stála za to), tak jak možná někteří čekali, ale příběh docela plyne a hlavně B. Pitt ukazuje, že fakt umí... Asi to není (i kvůli dlouhé stopáži) film na který se v dohledné době kouknu znova, ale bude-li znovu příležitost, tak neřeknu ne...(18.12.2020)

  • Emzet
    *****

    Tak na rovinu: Tarantino vždy experimentoval s budováním napětí k emocionálnímu katarznímu výtrysku, nicméně tentokrát je to snad poprvé, kdy velká část onoho napětí a emočního vyplavení závisí na znalosti konkrétních reálií. Pokud diváku nic neříká Sharon Tate (a Manson), či pokud nezná či mu nejsou sympatické okolnosti tvorby filmů, vyjde pravděpodobně velká část snímku naprázdno. Když film navštíví "Manson Family", je sice režie dostatečně zručná na to, aby divák byl zneklidněn i tak, ale nejspíše teprve po momentu poznání o co se vlastně jedná dojde k onomu zamýšlenému zásahu. Vůbec celý film ještě mnohem víc závisí na odkazech a mravenčí práci v pozadí stran narážek, myšlenek, plakátů... Komukoliv jinému bych to omlátil o hlavu coby bezostyšné samožerství, nicméně jsou autoři (Eco... a zjevně i Tarantino), kterým to projde. Ne že by OUATIH nefungoval i jen jako charakterovka mezi těmi dvěma ústředními (kteří mimochodem předvádí opravdu famózní práci), ale je zde mnohem snazší jeho subtilní a pomalou krásu minout. Pochopitelně vás napadnou režisérovy starší filmy: Jackie Brown (tempo vyprávění, sbíhající se linie, zásadní téma stárnutí a místa ve světě), Death Proof (divácká nepřístupnost, zjevné hrátky s narativní strukturou, velmi konkrétní dobový zeitgeist a oslava filmu jako takového) či ... no uvidíte, nebudu spoilovat, ale vše je pojato zase tak nějak jinak. Body za pravděpodobně morálně nejpřímější postavu v Tarantinově snímku vůbec (no hádejte) a za opět vytříbený soundtrack. Moderní kovbojka jako řemen, ač bez hlášek a (téměř) násilí. Případně alespoň láskyplné ohlédnutí se za jednou érou kinematografie a Ameriky obecně (dělal vlastně QT kdy něco jiného?). Těším se na druhou projekci. P.S. - paralela s The Wild Bunch (byť v mnohem optimističtější podobě) mě napadla až ráno, ale on ten rok 1969 možná nebude náhoda.(14.8.2019)

  • mkubalikova
    *****

    Méně tarantinovské než Kill Bill, Pancharti, nebo Django, zato více vypovídající o Trantinovi samotném. O jeho filmařské inspiraci, motivech a vzorech. Mám okamžitou potřebu to vidět znova. Na Pitta bez trička a DiCapria s plamenometem bych vydržela koukat hodně dlouho! 🤠 100%(16.8.2019)

  • sQelle
    *****

    Jízda Cadillacem na konec šedesátek, jak se sluší a patří. DiCaprio pro mě byl vždycky pan herec, oproti Pittovi, kterého jsem vnímal spíš jako tvář Hollywoodu. Ale čím dál víc se to ve mně mění. A to potvrzuje i tenhle snímek. Scénu z ranče jsem si v podstatě hned zamiloval. To napětí, co přijde. Jestli bude krveprolití, muž v domě po smrti nebo jen výměna kola. Ještě bych rád vypíchnul nohy Margot, ale těch si jistě každý všiml. Nedá si někdo konzervu s příchutí krys?(19.8.2019)

  • hroubek
    *****

    Nejnovější film Quentina Tarantina určitě nepotěší všechny, a je to obrovská škoda. Tarantino si natočil film pro sebe, a vzdává v něm hold starý televizním seriálům a filmům, a v neposlední řadě samotné době 50. a 60 let v Hollywoodu. Tarantino si vždycky dělal věci po svém, a dělá to i ve svém nejnovějším filmu. A tohle bude pro spoustu diváků ten největší kámen úrazu. Trailery a premisa lákají na trochu jiný film, než ve výsledku dostaneme. Moc tomu nepomáhá fakt, že film nemá hlavní příběh, a všechno co se děje, jsou takové drobné epizody ze života v Hollywoodu. Mě to hodně sedlo a bavilo mě, ale rozumím všem komu to sedět nebude. Je potřeba jít filmu naproti, dokonce to film i vyžaduje, abychom si ho jako diváci mohli co nejvíce užít. A když to uděláme, tak dostaneme luxusní odměnu v podobě skvělých dialogů, výborných momentů a božích herců i v těch nejmenších rolích. Ale jak říkám, chce to jít filmu trochu naproti, jinak se může stát, že to celé bude jen póza. Hodně moc se mi líbila Tarantinova režie. Je velmi sebevědomá a přesná. Tarantino moc dobře ví, co chce vyprávět a jakým způsobem to bude dělat. Nikam nespěchá a chce, abychom nasáli atmosféru 60. let, kdy byli ulice plné hipisáků, každý borec měl v puse cigaretu od Red Apple a ženy byly smrtelně krásné. A tohle všechno Tarantino prodává s naprostou noblesou a lehkostí, že jsem jen koukal, a přál si tu dobu zažít. K tomu přidá pár scén z natáčení westernů, jako poctu svému oblíbenému televiznímu seriálu. Ale nebyl by to Tarantino, aby ve svém filmu neměl luxusní obsazení, a zde se sešla velká plejáda hvězd, kteří jsou zde kvůli Tarantinovi, a ne kvůli penězům. Leonardo DiCaprio si svou roli užívá a je v ní parádní. Brad Pitt dostal jednu z nejlepších rolí ve své kariéře, a zahrál jí skvěle, a s DiCapriem tvoří luxusní tandem, který bych chtěl ještě někdy vidět na plátně. Margot Robbie nemá tolik prostoru, ale v každé své scéně je parádní. Potěšila mě Margaret Qualley, Julia Butters nebo Al Pacino s Kurtem Russellem. I přes svou délku, mě film ani chvilku nenudil, jelikož má v každém záběru řadu odkazu, parádní hudbu nebo krásný momenty. Líbilo se mi, jak Tarantino mění dynamiku některých scén. Někdy jsou komediální, někdy akčnější(celé finále plné černého humoru) nebo dokonce i jedna velmi dramatická scéna s nádechem hororu.Tohle všechno Tarantino s přehledem zvládá a královsky baví sebe, a spoustu z nás. Tenkrát v Hollywoodu je parádní film, který mě hodně sedl a líbil se mi, a těším se až ho uvidím znovu.(19.8.2019)

  • Kuny27
    **

    Hodně čekání.(23.8.2019)

  • Sygi
    *****

    Možná to nebylo na plných pět hvězd, jelikož to nemělo tolik aspektů Tarantinových klasik, ale bavil jsem se náramně. Ať už přes upovídanou větší část filmu či skrze epické finále. Vztah a chemii dvou hlavních postav jsem si naprosto užil, byť Brad Pitt byl svou typickou náturou v charakteru zchudlého a demotivovaného kaskadéra naprosto přesvědčivý. A kdybych se v šedesátkách vyznal tak jako Quentin, tak bych onu vymakanost prostředí a různé dobové hlášky nejspíše ocenil stokrát více. I tak to ale byla příjemná a inteligentní jízda.(26.8.2019)

  • joshula
    ****

    Nejsem fanoušek tohoto režiséra. Ale tentokrát mě překvapil a to mile. Už tolik nestříká krev a vše je takové klidnější.(28.8.2019)

  • angloumene
    *****

    O Tenkrát v Hollywoodu jsem od začátku neměla moc vysoké mínění. Cože tak už i Tarantino se rozhodl vzdát nostalgický hold svojí filmové matičce! Ten Tarantino, co se posledně tak vyžíval v nesmírně zdlouhavých a zbytečně krvavých Osmi hrozných? Recenze ale byly vesměs příznivé, i když někdy trochu rozpačité. Poslušně jsem si tedy načetla, jak to tenkrát bylo s masakrem Sharon Tatové a vyrazila do kina. A neudělala jsem chybu! Pokud znáte příběh holywoodského masakru, celý film je o poznání napínavější a ucelenější. Pravdou ale je, že i bez toho má rozhodně co nabídnout a ani chvilku nenudí. Finální vyznění jen podtrhuje sílu a lidskost celého příběhu. Tarantino tedy rozhodně nezklamal.(29.8.2019)

  • jedna_vrana
    *****

    Nechoďte do kina, ak neviete, čo sa v tých rokoch dialo. Pozrite sa, kto je Polanski a čo vystrojil Manson.... Lebo vás to pripraví o časť skvelého zážitku. Musím priznať, že chlapík, čo ma nebaví - teda di Caprio, ma tentokrát dostal a Bradatý Pitt bol skvelý ako vždy. Neviem, či tento film ulahodí bežnému divákovi, ale v konečnom dôsledku nesmierne nádherný Tarantino. Sústreďte sa na momenty a postavy. Skvelá drzá mozaika. A bonus trošku fantázie.(2.9.2019)

  • killerbean
    *****

    Tarantino natočil film pre fanúšikov filmu. V tomto jeho vyznaní sa z lásky k Hollywoodu 60. rokov sa minimálne počas úvodných dvoch hodín dokopy nič nedeje. Ale aj toto "nič sa nedeje" ma bavilo a užíval som si atmosféru, milión odkazov, geniálne drobné dialógy a hereckú exibíciu Leonarda DiCapria a Brada Pitta. Margot Robbie celým filmom iba plynie a do diania výraznejšie nezasahuje. Dá sa povedať, že skôr len dotvára atmosféru. Finále je masakrálne, ale iné, ako by človek od Tarrantina čakal. Žiadne prekvapivé rozuzľovanie niekoľkých spojených dejových línií a osudov. Skôr výbušné a bizarné vyvrcholenie, ktoré sa do Hollywoodu tej doby naozaj hodí. Film som si užil, ale ak si nedokážete vychutnať atmosféru a tých milión filmových drobností, je možné, že sa budete nudiť. Množstvo odkazov mi určite ušlo, takže asi budem musieť doštudovať a dať si v dohľadnej dobe repete. 100% Cinemax Bory - press(4.9.2019)

  • Glowski
    *****

    Je radost sledovat každé další dílo filmaře, který je inteligentní, schopný sebereflexe a neustále se vyvíjí, stejně, jako je radost sledovat film s pocitem, že jej budete chtít vidět znova, protože vám bude mít stále co nabídnout. Právě dojem z druhého zhlédnutí Tenkrát v Hollywoodu (TvH) může být ještě lepší než ten první, protože člověk nečeká napjatě a s obavami dění poslední třetiny, ale vychutnává si průběh všech tří dní-kapitol, do nichž je film rozdělen. Je už připraven na jeho rytmus a snáze tak docení důvtip, s jakým Tarantino v úvodní půlhodině představuje a charakterizuje své postavy nikoli slovem, ale obrazem: kolik se toho o pevně spjatých, a přece tak rozdílných životech Ricka a Cliffa dozvíme, když navštívíme jejich příbytky, zjistíme, co leží na jejich poličkách a jak tráví svůj večer. Stejně důležitá, i když významově možná méně průzračná je i první scéna, ve které poznáváme hippies ze Spahnova ranče při vybírání kontejnerů. Její smysl tkví v její symbolické rovině a atmosféře, kterou je v různých podobách prostoupen celý film do takové míry, až to některé diváky dovedlo k tvrzení, že TvH nemá děj, nebo je v tom jaksi „méně Tarantina“.__________To není pravda. Napětí je budováno způsobem, na který jsme zvyklí z jeho předchozích děl (tzn. oddalováním pointy prostřednictvím dlouhých dialogů a převracením očekávání publika) a příběh je naopak pečlivě vystavěn tak, abychom dostali přesně tolik takových informací, kolik je třeba, stejně jako v zmiňovaných scénách seznamování s postavami. TvH se zdá být tak jiné tím, že si informace musíme vyhledávat a skládat sami, s čímž souvisí i fakt, že jeho hrdinové tentokrát neplní žádný úkol (zabít Hitlera/Billa, osvobodit Broomhildu, zjistit, kdo je vrah/zrádce) a nemají tak v rámci děje žádné časové limity (deadline). Sharon Tate si díky tomu může v klidu zajít do kina, Rick si představit, jaké by to bylo hrát ve Sturgesově Velkém útěku, a očekávání publika se nepřevrací ve prospěch rozplétající se kriminální zápletky, ale naopak, protože zde žádnou nenajdeme. Díky tomu vám pak skvělé scény, jako je ta s Cliffem na Spahnově ranči, hned tak nezmizí z paměti. A tím se vracíme zpět na začátek. Sledovat Tarantinovy filmy je zábava nejen proto, že diváka nepřestávají překvapovat, ale proto, že tak činí pokaždé jiným způsobem. Říká se sice „v nejlepším přestat“, ale pokud se Tarantino rozhodne natočit i svůj desátý (případně jedenáctý, dvanáctý…) film, má mou plnou důvěru.(15.9.2019)

  • keoma26
    *****

    To, co na zacatku vypadalo jako takova zabavna kudrlinka celeho filmu, to znamena zobrazeni Bruce Lee, se stava pomalu hlavnim predmetem kritiky - kdyz teda pominu intelektualni vykriky o revizionizmu a sovinismu Tarantina, ktere se opakuji po uvedeni kazdeho jeho noveho bijaku. Tak jen poznamka na Margo cele kauzy, ktera momentalne vrcholi tim, ze se mozna film nebude distribuovat v Cine anebo az sestrihany: cely ten vyraz Bruce Lee mi prijde uplne kongenialni, prave i s tou machou, kterou predvadel ve filmu, napr. na zacatku jeho ikonickyho Enter the Dragon, kde skoli a pohlavkuje mladeho zaka a ukazuje mu, jak nema sledovat prst mirici k nebi, protoze jinak mu unikne cela ta nebeska krasa... Prijde mi, ze tady jeho rodina a pratele podlehaji stejnemu klamu, az moc se soustredi na ten prst. Bruce Lee ve sve dobe musel na vetsinove publikum a sve kolegy pusobit prece presne takto, jako arogantni vetrelec, ktery misto, aby se spokojil s poddruznymi epizodnimi rolemi fanatickych cinskych mnichu jako vsichni cinsti herci v Hollywoodu te doby, chce si uzurpovat kazdou scenu a cely film pro sebe.(18.10.2019)

  • cypp
    *

    Tušil jsem, že se mi to nebude líbit. Netušil jsem, že to bude až tak špatný. Django patří mezi moje nej filmy a nepochopím, že za touhle blbostí stojí stejná osoba. Film je absolutně bez děje, mohl trvat klidně pouhých 15 minut a stejně by se obsáhlo všechno podstatný. Bohužel z Tarantina se stává jakýsi kult. Ať natočí cokoliv stejně mu to všichni sežerou.(3.12.2019)

  • Lukoboss
    ****

    Kterej režisér / scénárista si dovolí přes dvě hodiny připravovat půdu na závěrečný inferno? No jedině Q. Tarantino, jinak si to ani neumím představit. A tady divák postupně dostane všechno, na co jsme od Tarantina zvyklí. Western, starou Ameriku, hodně dialogů, černej humor, stylovou výpravu, hodně detailů a taky krvavou řežbu. Je to takový shrnutí jeho tvorby a osobitýho stylu. Pokud by to byl jeho poslední film, což by byla škoda, nemohl by nikdo říct ani BU. Je tam všechno víceméně.. A ústřední dvojice? Netřeba se rezepisovat, jsou to frajeři (na pohled i herecky)...(5.12.2019)

  • nylo
    ****

    A zase, až na konci vám dojde, že je to naprosto, úplně typické Q-zpracování...pro mě, to byl na konci opravdu moc a moc milý, hezký, vtipný, příjemný a pozitivní retro snímek se skvělými hereckými výkony a skvěle vybranou hudbou!! (chtělo by to víc zhlédnutí a tak to říkám manžovi/ tranquill, ale on kecy a krevní stříkance dává jen v určitém množství :)(17.12.2019)

  • TwoFace
    *****

    Once Upon a Time in Hollywood je jako stroj času, který vás svou atmosférou, skvělou hudbou, dobovými reklamami, nejrůznějšími odkazy, auty, kulisami, prostě vším, přenese do Hollywoodu konce 60. let. Celé to nakonec působí jako taková pohádka, kterou vás Tarantino se svým geniálním scénářem a skvělými herci, v čele s naprosto úžasným duem DiCaprio/Pitt, vezme na nostalgický a zábavný výlet do minulosti. Chybět samozřejmě nesmí i ono tarantinovské násilí. Leonardo DiCaprio s plamenometem je zkrátka něco, co chcete a musíte vidět.(10.1.2020)