Reklama

Reklama

Doom Patrol

(seriál)
  • USA Doom Patrol
Trailer
Akční / Krimi / Drama / Mysteriózní / Sci-Fi
USA, (2019–2023), 38 h 33 min (Minutáž: 38–60 min)

Tvůrci:

Jeremy Carver

Hrají:

Matt Bomer, April Bowlby, Timothy Dalton, Brendan Fraser, Diane Guerrero, Riley Shanahan, Alan Tudyk, Joivan Wade, Matthew Zuk, Bruno Bichir, Dwain Murphy (více)
(další profese)

VOD (1)

Série(4) / Epizody(46)

Obsahy(1)

V seriálu Doom Patrol se představují jedni z nejoblíbenějších superhrdinů ze světa DC - Robotman, Negative Man, Elasti-Woman a Crazy Jane, v jejichž čele stojí současný šílený vědec Niles Caulder alias Šéf. Všichni členové Doom Patrol utrpěli strašlivou nehodu, z níž vyvázli obdaření nadlidskými schopnostmi, ale také zjizvení a znetvoření. Traumatizovaní a utiskovaní členové týmu objeví díky Šéfovi své jedinečné poslání a spojí síly ve snaze prozkoumat ty nejpodivnější jevy, jaké existují. Zatímco vyšetřují Šéfovo záhadné zmizení, ocitnou se tito zdráhaví hrdinové tam, kde by je ani ve snu nenapadlo – do akce je totiž povolá samotný Cyborg, který je vyšle na misi, jež se neodmítá. Zčásti podpůrná skupina a zčásti tým superhrdinů, tito šílenci se superschopnostmi bojují za svět, který s nimi nechce mít nic společného. (HBO Europe)

(více)

Diskuze

PKD

PKD (hodnocení, recenze)

dragon94

P.s. k těm obráceným jazykovým polaritám...to mají tuším Maďaři či Bulhaři. Nedávno jsem na to právě narazil v tv se to rozebíralo.;-) Ve smyslu, že vrtí hlavou na znamení souhlasu a kývou jako nesouhlas. Hehe, šílené. Jako Doom Patrol.;-))))))

na příspěvěk reagoval jh666

PKD

PKD (hodnocení, recenze)

dragon94

Právě že ne.;-))) Ano je u nich...jo. Tedy u nás, nespisovné ano;-) Ne je u nich takové protáhlé znechucené neeee a při volaní se ohlásí šwéd...halóó. Ne, fakt nekecám. To mě tehdy u těch prvních jeho filmů praštilo do uší.;-))) Jinak je to bezesporu šílené kombinace angličtiny,němčiny a francouzštiny. Což jsem se dočetl na netu, že to není jen má domněnka.;-)

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

PKD

Ve Švédsku znamená souhlas nesouhlas a naopak, že ? Ale kdybych já ve Švédsku zvedl sluchátko tak bych řekl prosím kdo volá? :D

na příspěvěk reagoval PKD, PKD

PKD

PKD (hodnocení, recenze)

dragon94

P.s. já mám taky většinu Bergmanovek jen s angl. tit. a šwédsky zrovna moc neválím. Ale jelikož jsem zjistil, že dabovaný Bergman je totální hnůj, tak to prostě musím zvládnouti, páč mi na tom záleží a je to pro mě, důl.  Ale už umím švédsky, jak se řekne...ano, ne a jak se ohlásím u nich, když zvednu sluchátko telefonu.;-)))) To je totiž takový malinký chyták, tak jsem zvědav, zda to třeba uhodneš.;-)))

na příspěvěk reagoval dragon94

PKD

PKD (hodnocení, recenze)

dragon94

Dedpůla znám jen z kina v orig. takže dabing naštěstí neznám a ani se nechystám. Ano, zábavný překlad jest např. v Predator 2, kdy překládáti věty tupu...Shit happens, musela býti fakt prdel.;-))) Roky jsem ho znal s dabingem a v poho. Ale dvd mám takových 10 let a neměnil bych. To mi připomělo, pro lidi co špatně vidí (to jsem i vlastně já, se svými 5 dioptriemi, checht)...neměl to jako ftypný podtitulek nějaký film? Vzpomínám si něco jako...film pro lidi, co špatně vidí, hahaha!! Ale co to bylo, už nevím. Je to dlouho.;-) Ale i titulky jsou někdy totál úlet, viz. perfektní amatérské cz tit. k Predators a pak po zakoupení orig. dvd, jsem čučel jak tele na nový vrata, jak zabili pol. vulgarismů apod., takže se z toho stal film pro celou rodinu, hahaha!!! A zrovna vulgarismy k Predatorovi prostě neodmyslitelně patří. Bez debat. Stejně jako mluvnicky slušný Dead Space. To by byl brutál úlet. Och safra, jde po mě Necromorph, hahahaha!!! 

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

PKD

Ono taky hodně záleží na treninku a jak moc ten jazyk znáš. Angličtinu zvládám třeba úplně bez titulek, ale takovou španělštinu, řečtinu, bulharštinu nebo nedej bože maďarštinu bych měl problém zvládat i s titulkami.

Pak jsou tu samozřejmě výhody dabingu pro lidi co špatně vidí... A co si budeme vykládat.. kolikrát má dabing lepší a zábavnější překlad, než originál. Samozřejmě jsou pak případy kdy naopak dabing zabije většinu filmu.. viz. Deadpool což je příklad jednoho z nejhorších dabingů posledních let.

na příspěvěk reagoval PKD, PKD

PKD

PKD (hodnocení, recenze)

dragon94

To vůbec neva.;-) Já to vidím tak, že většinou je dabing na prd, tedy pro mě zcela zbytečný, ale jsou jasné vyjímky. To určitě. Sice jsem to kdysi viděl s dabingem v tv pochopitelně, ale už dávno si neumím představiti, že bych poslouchal Marlona Branda aka Jor-Ela česky. Například. Když si vzpomenu, na ten ultrageniální článek kdysi v Ikarii (dnes XB-1) o dabingu (někdo to tam nazval perfektně blabbing) tak se prostě zjistilo, že lidi jsou líní a nechtějí čísti titulky, páč jim prej pak uniká děj. Zvláštní, že já (a hafo jiných) tento problém neměl a nemám. Souvisí to i samoz. s tím, že když člověk hodně čte (beletrii, ne comicsy), tak mu to pak žádné problémy nečiní. A to jsou fakta. Dislektiky nepočítám. Jediná vyjímka, na kterou si vzpomenu, byla když mě otec vzal v 11 letech do kina na jakýsi film s Eastwoodem (určitě western) a já měl problém stíhati titulky. Ale to bylo jen jednou v životě.;-)

na příspěvěk reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

PKD

Já jsem viděl kousek a musím říct, že to je jeden z těch horších dabingů. Cliff mi přišel, že mluví intonačně pořád stejně. Hammerhead nezněla skoro vůbec nasraně.. A Larry zněl hodně tuctově...

Ono ty originální hlasy zejména teda Bomer, Tudyk a Fraser jsou pro mě asi nenadabovatelné. Ačkoli jsem teda viděl pár věcí s Bomerem v dabingu, ale tam ten jeho hlas tak nerezonuje jako tady...

Přirovnal bych to třeba k hlasu Charlieho Coxe z Daredevila. Už jen kvůli němu bych to nedokázal sledovat v dabingu. Ačkoli jsem taky zkoušel, ale není to prostě ono. Ale stejně jako u Bomera mi přijde, že v jeho jiných rolích ten hlas tak nevyniká, takže u těch mi dabing tak moc nevadí.

Já mám dabing celkem rád a když je povedenej tak občas bývá i lepší jak originál.. Ano třeba originální hlas RDJ z SG 1 je jeden z nejnudnějších hlasů co jsem kdy slyšel.

V poslední době jsem zkoušel dabing Disenchantment, kde jsem to vzdal, protože mi přišlo, že Elfo mluví hruběji, než by měl, Luci naopak jemněji.. a hlavně originální hlas krále je natolik dobře udělaný, že v originálě každé jeho slůvko je pro mě vtipem.

Ovšem třeba takový Rick a Morty mi v dabingu vůbec nevadil, což pro mě bylo obrovské překvapení...

Stranger Things první sérii jsem s dabingem taky viděl a sledovat se to docela dalo.

Zaklínač měl taky překvapivě povedený dabing.

Co se filmů týče, tak mám něco co sleduji s dabingem a něco kde si dabing neumím moc představit, i když ty kinodabingy jsou obvykle na obrovské úrovni. Třeba MCU filmy mají dlouhodobě snad ty nejlepší možné dabingy. Těžko říct, jestli by se mi postava Black Panthera tak líbila, kdybych film viděl v originále, kde každá postava tak strašně huhlá :D.

Nebo třeba nezvládám sledovat TDK trilogii v originále. Viděl jsem ji už jednou, ale ten Baleuv Batmen voice.. je něco tak příšerného, že zaplať pán bůh za to, že teď už snad budou Batmani používat modulátor hlasu. :D

(Sorry za dabingový offtopic :D )

na příspěvěk reagoval PKD

PKD

PKD (hodnocení, recenze)

Prometheus69

Jak by řekl mr.Morden...zvrácené. Ale každému po libosti. Já si tedy u takovýchto lahůdek nedovedu představitit, že by mi např. hlas Cliffa, žvanil šééésky. :-/

na příspěvěk reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

PKD

Tak já tomu trošičku nadhodnocuji, protože je to moje srdcovka. Kdybych to měl brát více objektivně tak první díl tak bych u každého odebral tak 1/10. Není to tak zlé jako nejhorší epizody první série, ale není to tak dobré jako ty nejlepší epizody první série. Ale určitě to není špatné jen tam ještě nebylo nic co by mě posadilo na zadek.

Jinak oba dva tebou jmenovaní záporáci se v těch 3 epizodách už ukázali a ten o kom jsem mluvil byl právě Red Jack., který mi přišel zajímavější než Dr. Tyme, ale opravdu dostal úplné minimum prostoru. Člověk by čekal, že linka s ním bude hrát v té epizodě prim, ale když na to přijde, tak byla až tak 3tí v pořadí důležitosti...

na příspěvěk reagoval PKD

PKD

PKD (hodnocení, recenze)

dragon94

Tak to nejni špatný. To hodnocení. Samoz., že si musím počkati na to své.;-) Ale je fakt, že by už to mohli míti vyřešené, když na to měli 15 dílů. Tady už moc času, nemají. S tím záporákem (Red Jack či dr.Tyme?) to nerad slyším. Lidi už tenkráte po skončení 1.s. nebyly moc odvaření z toho, že mr.Nikdo se nevrátí. Na 2.str. např. ten Red Jack je jen ve dvou číslech a pak ho sejme nožem do zad zrzka v komatu.:-))))) Tady můžu klidně spoilerovati, páč pochybuji, že (jak v 1.s.) pojedou strikně dle comicsů. Neobjevila se tam žádná zrka jeménem Rhea, ne? Sakra, měli by tam dáti Obraz, který pozřel Paříž. To by byl 100% náhul. Jenže, to by u toho musel býti právě mr.Nobody a to v tom příběhu ještě hostuje samotný Superman!;-) Který v Morrisonově DP působí (byť jen krátce) jako pěst na oko.;-) Ale toho můžou v klídku, vynechati. Stejně ničemu nepomůže, checht.

na příspěvěk reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

V tomhle ohledu si myslím, že byla první série lepší, protože tam se obvykle jedna epizoda točila hlavně okolo děje jedné max dvou postav.. takže ten děj měl i nějaké zakončení v té epizodě... Tady sledujeme všechny dějové linky zároveň a tak trochu mám pocit, že ty epizody ve mě zanechávají pachuť poloplnosti, protože na ty dějové linky prostě není tolik času.

Takže vlastně jo... :D Nejlepší je shlédnout celou sérii najednou, protože pak vymizí ten pocit nekompletnosti, který teď po třech epizodách mám :D

Ale já to stejně nedám, protože DP žeru... Už u první série jsem musel epizodu vidět co nejdříve to šlo.

na příspěvěk reagoval PKD

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

PKD

Tak oni vyšli 3 zaráz. Toš sem to zhltnul během dopoledne :D

Jak říkám ono to špatný není, ale doufal jsem, že si většina postav vyřešila svoje sračky už v minulé sérii.. A ono né, ono to pořád pokračuje. Což by samozřejmě nebylo špatně, kdyby se tomu věnovali trošičku méně. Třeba záporák ve třetí epizodě měl prostor všeho všudy tak 3 scény... a zbytek se skákalo z postavy na postavu a ještě do flashbacků. Což vyústilo v to, že na začátku epizody šla Dorothy hrát na schovku a začala počítat... a po 30 minutách jsme teprve viděli jak někoho začla hledat :D

Jinak bych ty první 3 epizody ohodnotil asi takhle:

1 díl 7/10

2 díl 8/10

3 díl 8,2/10

na příspěvěk reagoval PKD

PKD

PKD (hodnocení, recenze)

dragon94

Prej 3 episody. Já ještě neviděl  ani ťuk a on hned rovnou 3 ep., checht.;-) Já si tradičně počkám na celek, jak víš. P.s. třeba to bude fakt sonda. Kdo ví? Hl. ať není řitní:)))))))))))) V Morrisonově předloze je to (řekl bych 50/50) sondy vs akce.

na příspěvěk reagoval dragon94, Prometheus69

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

Tak po prvních třech epizodách můžu říct, že nejsem zklamaný, ale že bych byl tak nadšený jako u první série to se říct nedá.
Zatím se pořád všichni jenom litují. Neustále jeden druhého opouští... Cliff je otravnej jak sviňa... Dorothy fajn.. a Larry si pořád připadá jako ztracený případ. Ve finále jediný použitelný člen je tam teď Rita, která to také celé táhne.
Strašně tomu chybí nějaký záporák. Ve třetí epizodě se sice jeden objevil, ale díky rozdělenosti na více příběhů + flashbacky moc prostoru nezískal.
No doufám, že se druhá série trošku víc rozjede a nebude to zase jen sonda do hlubin duše hlavních postav.

na příspěvěk reagoval PKD

PKD

PKD (hodnocení, recenze)

Prometheus69

Ok. Co se tyce tech botek, ona je nechce nositi(a na zaklade traileru bych rekl, ze ten prvek tam nebude), pac je to pro ni jen zdroj bolesti a tudiz se o zadne sklapnuti v comicsu, nejedna. Dorothy si v detstvi vytvorila imaginarni pratele, o kterych pochybuji ze tam budou(a byla by to bomba!) pac oni ji nuti, aby si ty cervene strevicky obula. A proto tez pochybuji, ze tam bude gen.hlaska typu-ty jsi zastrelila sve imaginarni pratele? A cim? No, imaginarni zbrani, cim jinym? Intelektualni imaginativni, bomba. :-). Asi tak.

PKD

PKD (hodnocení, recenze)

Prometheus69

Ano. Tak to vidis ty, presne. A o tom to je. Kdo nezna comics, tak to tak vidi. S tim ja ovsem nic nenadelam. Rozumim ti, lec nesouhlasim. Proc? To jsem snad uvedl jiz jasne.

na příspěvěk reagoval Prometheus69

Prometheus69

Prometheus69 (hodnocení, recenze)

PKD

Jo.. 3 paty k sobě a splní ti 1 přaní... :)) Nebo tě vezmou domů. Ale, domov je tam kde máš srdce, ne tam kde jsi se narodil. 8) Ten zjev je hrozně moc okatý... Dokonce ty potvory tam. ... Ten tvůj Red Jack je V podstatě Červená královna a ten Hodinař (jmeno si nevzpomenu) je Bílí králík... Co neustáld měří čas. Nebo je Red Jack kloboučník... A je to uplně obraceně. Alenka je zde Záporák a Červená královna ... Klaďas. Včetně bílé královny... Která zde bude opravdu šílená. Takhle to vidim já. :D

na příspěvěk reagoval PKD

PKD

PKD (hodnocení, recenze)

Prometheus69

Ať je to jak chce, každý v tom vidí něco jiného. Já vím jasně, že Morrison se inspiroval co se týče surrealismu u Švankmajerovy Alenky, ale ne kvůli tomu, že je to Alenka, ale kvůli tomu, co se tam děje a jak. A jaké má šaty, nebo tak, to už je problém toho, že ta nejslavnější verze jest od Disneyho z 51 a tak ji má v modrých šatičkách zafixován, skoro každý. V orig. jsou btw ty šaty, žluté. Max. je o nezáměrnou inspiraci a ne o nějaký úmysl. Skutečnost je totiž taková, že i její jméno a oblečení, včetně mašliček je dle Wizard of Oz. Nikoli Alenky.;-) Což je ale vy výsledku naprosto nepodstatné, páč při čtení comicsu, nebo sledování tv s., je lhostejno, zda v tom vidí někdo Dorotku, či Alenku. Jde o děj. P.s. teď jsem si vlastně vzpoměl, že v jednou z prvních příběhů s ní, hrají důl. roli jisté červené střevíčky, které ovšem nemají takový nevinný účel, jako v oné klasické inspiraci (znalci Oze vědí), takže jde jednoznačně o bizarní verzi (mnohem nebezpečnější) právě Dorotky. A právě II. DP od Morrisona je hl. založena na šílenostech a bizarnostech.;-) Tak, a teď již máme jasno.

na příspěvěk reagoval Prometheus69

Související novinky

HBO Max zrušilo Doom Patrol a Titans

HBO Max zrušilo Doom Patrol a Titans

26.01.2023

Špatné zprávy pro fanoušky DC seriálů. Mluvčí HBO Max totiž potvrdil, že současné čtvrté řady Titans a Doom Patrol budou zároveň posledními. Pro server The Hollywood Reporter zástupci streamovací… (více)

Brendan Fraser záporákem v Batgirl

Brendan Fraser záporákem v Batgirl

26.10.2021

Tomu se říká návrat. Filmová kariéra herce Brendana Frasera (Mumie, Král džungle) vypadala poslední dekádu a půl v zásadě dost mrtvá, za poslední roky se ovšem vytáhl zábavnou rolí v seriálu Doom… (více)

Darren Aronofsky našel svůj další projekt

Darren Aronofsky našel svůj další projekt

12.01.2021

Režisér Darren Aronofsky (Requiem za sen, Fontána) prostřednictvím své produkční společnosti Protozoa Pictures spojí síly se studiem A24 při natáčení dramatu pod názvem The Whale. Snímek bude… (více)

DC spustilo streamovací službu

DC spustilo streamovací službu

16.09.2018

DC Entertainment ve spolupráci s Warner Bros. Digital Networks tento víkend spustilo svoji dlouho očekávanou streamovací službu DC Universe. Ta stojí 7,99 dolarů na měsíc a poskytuje přístup k… (více)

Reklama

Reklama