VOD (1)
Série(2) / Epizody(15)
Obsahy(1)
Nadia (Natasha Lyonne) slaví 36. narozeniny. Běžná oslava v newyorském bytě jejích kamarádek se však promění v její noční můru, když ji ještě ten večer srazí taxík. Místo smrti se však vrátí do koupelny onoho uměleckého bytu na onu oslavu. Po jejích několika dalších náhlých úmrtích a i návratech do oné koupelny zjišťuje, že tu něco nehraje. Ale co? (hansel97)
(více)Videa (3)
Recenze (57)
Na môj vkus strašne preafektovaný, hlúpy a otravný seriál. Tri punkty sú maximum, čo zo seba dokážem vypľuť. Niektoré scénky a nápady, priznávam, neboli zlé, ale dejovo to bola veľká slabota. Tak ako sa hlavným hrdinom stále opakoval ten istý deň dokola, tak sa aj mne zdalo, že pozerám stále na to isté, s malými obmenami. Ja viem, že pri týchto filmoch je to alfa a omega, ale mňa to v takomto spracovaní skutočne mimoriadne irituje. Do toho ešte dosť nepríjemná, odpudivo pôsobiaca ruská tetka a mulat s charizmou dusenej brokolice. Samozrejme nemôže chýbať multikulti svet plný lesieb, aziatov a arabášov. Nič proti nim, ale Netflix už to tlačí vrchom spodom. Za to vďaka... 50 %!! ()
Milá chuťovka na večer. Keďže Orange is New Black mi neulahodilo , bola pre mňa toto Natashina premiéra a bravó. Kombinácia jej výzoru, prízvuku a správania je top. Taký mix Max Black (2 Socky) a Deloris Von Cartierovej (Sestra v akcií) v jednej osobe. Bez nej by sa to ani neoplatilo pozerať, ale takto 4*. ()
Mám rád časové smyčky a i tahle mě bavila. Co se chytrých komedií týče, samozřejmě nad Na Hromnice o den více stále není, co se týče koketování s komediálním hororem, vyhrává zase Všechno nejhorší, ale i Ruská panenka má co nabídnout. Škoda jen, že tvůrkyně nezapojily postavu Alana do děje o nějakou tu epizodu dříve, mohlo to být ještě lepší, protože teprve odhalování propojení hlavních hrdinů bylo to, co mě opravdu zajímalo. ()
Časová smyčka tak otravná jako zaseknutý gramofon. Ale ten se dá ještě docela zvládnout. Tohle prostě byla jebanina neustále toho samého dokola. I spolu s tím, že kouzlo se vytratilo hned po prvních pár minutách prvního dílu. A nic víc. Poté už to možná dostává nějaké grády, ale pro mne už je to tak nelukrativní záležitost, že mne to ani nezajímá a dojíždím seriál se silnou averzí, kdy (pokud tam byl) plotwist nebo rozuzlení není nějaké zajímavé nebo chytlavé. Ještě štěstí jsou zde projekty z letošního roku, který ho dokázali lépe nastartovat. Toto bylo dost mimo mne. Až odporně moc. ()
Námět s opakujícím se jedním dnem/večerem byl použit snad už víckrát, než moje předsevzetí po chlastačce, že už nikdy nebudu pít. Ostatně po většinou jsem je zatím vždycky porušil. A u takových podobně laděných děl jsem se taky většinou bavil, u Russian Doll jakbysmet. Velkou měrou se na úspěchu podílela hlavní protagonistka spolu s celkem dobrých humorem. Celková zápletka a vyústění celé prekérní situace mohlo být promyšlenější, ale následně s celým zakončením jsem byl spokojen. Zabroušení do morální stránky věci bylo celkem jasné vzhledem k začátku a chování se Nadii. Žádné velké překvapení, ale za to solidní 4 hvězdy. ()
Galerie (145)
Photo © Netflix
Zajímavosti (4)
- Song, který hraje v koupelně po každé smrti Nadii (Natasha Lyonne), je „Gotta Get Up“ od Harryho Nilssona. (zbyshek)
- Celý tým tvůrců od scenáristek po režii tvořily výhradně ženy. (zbyshek)
- Celá druhá řada, tedy její první epizoda, začíná monumentálně znějící skladbou „Personal Jesus“ z roku 1989 od britské elektronické kapely Depeche Mode, kdy během úvodních titulků sledujeme cestu Nadii (Natasha Lyonne) podzemkou do nemocnice Lenox Hill. (Dangerous2)
Reklama