Reklama

Reklama

Prostřeno!

(pořad)
všechny plakáty
Trailer
Reality-TV / Soutěžní
Česko, 2010, 50 min

Účinkují:

Václav Vydra nejml., Jana Boušková, Ivanka Devátá, Yemi Akinyemi, Zbyněk Merunka, Ludmila Žemberyová, Martin Stropnický, Veronika Žilková (více)
(další profese)

Pět soutěžících, pět večeří, menu tradiční i exotická! Reality show Prostřeno! je každodenní návštěvou vašich domovů, přehlídkou tanců kolem plotny, lákavou ochutnávkou, ale i sondou odolnosti zúčastněných. Dívejte se a HODNOŤTE! Kromě šedesátitisícové výhry, která je výsledkem klání soupeřů, je tu i deset tisíc pro každého, koho zvolí diváci. Vyhrát může dokonce i divák, který se jen zúčastní hlasování. A to celých 10 tisíc korun! (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (642)

-bad-mad-wolf- 

všechny recenze uživatele

Kvanta lidičků se na čtyřicet minut denně mění na gurmety a kulinářsky geniální gastroznalce... nebo si to alespoň myslí. Reality záležitosti tvořej lidi, takže záleží na tom, jaká sebranka se u stolu sejde - dokud se dohaduje banda pokorných maminek o tom, že stehno chtělo dopéct a brambory přihřát, zábava padá někam za sporák, ovšem s příchodem přechytralých taktizátorů, sociálních dinosaurů a konfliktních pitomců sledovatelnost strmě stoupá až ke čtyřem hvězdičkám! Včetně krásné satisfakce pokaždé, kdy idiot dostane po čuni. Teda málo bodů. Konflikty divadýlka s upřímností tu místy nabývají epických rozměrů a je hezký vidět, že i tahle pochybná zábava o lidech a jejich kvalitách dost vypovídá - o ničem jiným to není a nikdy nebude. Na vaření kadí pes. ()

Brouk 

všechny recenze uživatele

Znáte to, nejdřív je z něčeho vykulenej, voči navršku palice, ale pak spadne počáteční euforie a stává se z toho nightmare... Tak tohle přesně pasuje na tenhle pořad, který se změnil v sympatickou výměnu receptů na podivnou plejádu exhibicionistů, kteří mají vaření jako záminku, aby si honili své ego v TV.... ()

Reklama

zelvopyr 

všechny recenze uživatele

Na téhle skororealityshow je vlastně smutná legrace, že je opravdu o realitě... ale ne o tom, co tam zúčastnění hrají a žvaní ve vidině namastění si kapsy za to, že si odtrpěj nějaké to jídlo u ostatních..... ale právě o "té naší prima sousedské" české povaze ve stylu "když mi chcípla koza, ať chcípne i sousedovi". Plus nenahraný postsocialistický realismus domácího vkusu... Je to opravdu sonda do života, kterou nezamaskují ani ty makabrózní voiceover komentáře. První reality show za víc než odpad (za zmíněnou stránku 3*). ()

LION-MR.T 

všechny recenze uživatele

Jako televizní pořad se mi líbí,ale raději bych vypnul zvuk,protože poslouchat trapné poznámky Bouškové a Vydry je jako si dřít prdel a šmrkgel papír. Jejich poznámky jsou buď čteny ze scénáře psané blbé puberťačky a nebo někoho,kdo nemá smysl pro styl a humor a doma se mu nevede. Ti dva to fakt kazí,kdyby dokázali komentovat dění okolo,ale oni jen řeknou něco ve stylu. "Hm to vypadá dobře." "Ta vařit umí." Škoda,protože nápad je dobrej,ikdyž kdoví z čeho tohle byl odvar. ()

prome odpad!

všechny recenze uživatele

Hodnocení se vztahuje ke dvěma dílům. Ti lidi, co se v těch dílech vyskytli, by si víceméně zasloužili facku. Tolik blbých keců za takovou chvíli jsem už nějakou dobu neslyšel. A ty jejich tzv. "hodnocení". Škoda slov. Doufám, že už nikdy nebudu tomuto odpadu vystaven. Před tím jsem měl ještě nějakou náladu, ale toto mi ji srazilo na bod mrazu. ()

Galerie (7)

Zajímavosti (12)

  • Za deset let se v pořadu nikdy nevařila rajská nebo koprovka. [Zdroj: časopis Blesk TV Mánie] (Duoscop)
  • Ústřední znělka pořadu je úryvkem z písně „Fly or Die“ od hip hopových N.E.R.D. (Fenk)
  • Za deset let se v pořadu o výhru ucházelo 1 764 účastníků, kteří ve svých domovech připravili a servírovali 8 800 chodů. Mezi soutěžící byla rozdělena výhra v celkové výši 17 425 000 Kč, diváci pak získali 480 000 Kč. [Zdroj: časopis Blesk TV Mánie] (Duoscop)

Související novinky

Podzimní televizní boj

Podzimní televizní boj

13.08.2012

Skromný český televizní píseček se dočká zanedlouho dalšího boje o sledovanost, především na poli komerčních seriálů. Dvě nejsilnější komerční televize vsadily na školní prostředí (TV Nova seriálem… (více)

Reklama

Reklama