Nastala chyba při přehrávání videa.
  • larelay
    ****

    Roland toci tak priehladne a tak hlupe filmy, ze mu to snad nikto ani nemoze mat za zle, pretoze nikto so zdravym rozumom nemoze brat takuto popcornovu jednohubku vazne. Pokial ste si aspon 4-krat za film poklepali po hlave, ze jezismariajozefe, to je blbost a trikrat zhikli jeeeeej, to je super, wow, parada, tak misia pana Emmericha je splnena a vy ste totalne zmateni, ale zaroven nadseni. Plus to zarobili kolko malo a este aj viac, takze ja nemam vyhrady, skvelo som sa bavila... A Amanda Peet je bozska.(20.11.2009)

  • Cervenak
    ****

    Esenciálny Emmerich. Za hrsť pseudovedy, stereotypne (ale v rámci žánru funkčne) nastrelené postavy, všadeprítomný duch celkovej stupidity, lavíny pátosu, slzavých rozlúčok a humanistických prejavov, dychvyrážajúce výpravné scény, špičkové triky... a ohromná zábava. Prečo tentoraz áno? Pretože na rozdiel od rovnako pripečeného, no smrteľne nudného Dňa potom je 2012 prešpikované humorom (občas chceným, občas nie, ale to patrí k veci) a občas dokonca aj nahľadom. Asi 30% filmu som sa s chuťou smial. Plné hodnotenie nedám len preto, že ho mám u Ronalda vyhradené pre nedostižný Deň nezávislosti. Vrcholy filmu? Výbuch Yellowstonu a "Engine... start!"(12.11.2009)

  • Radyo
    ****

    Je to sice na hraně 3 a 4 hvězd, ale přikláním se nahoru za ty fantasticky udělané triky. Dějově je to ale dost prostinké, vlastně to (zjednodušeně řečeno) kopíruje scénář asi tak 80% katastrofických filmů, natočených před tímto blockbusterem. Z herců bych zmínil sympatickou Amandu Peet (mám pro ni trochu slabost od Můj soused zabiják), roztomilý part si osobitě sehrál Woody Harrelson, zbytek herců jen nerušeně plynul na povrchu scénáře... Film jsem viděl dabovaný a musím říci, že jinak relativně poslouchatelný dabing pro mě osobně degradoval jediný hlas, a to dabing postavy Jurije Karpova. Abych to zkrátil - už mě se*ou všichni ti filmoví Rusové, co mluví cizí řečí s absolutně příšerným a bohužel stále stejným přízvukem... :-((16.10.2010)

  • Shit
    ***

    Za naprosto excelentní vizuální stránkou, která při demolici světa překonává snad všechny katastrofický filmy dohromady, je bohužel hodně směšnej příběh, kterej u mě nejednou vyvolal posměvnej úšklebek, což se bohužel dostavovalo čim dál častějí, čim víc se film blížil ke konci a bohužel i ty katastrofický části ke konci ani zdaleka nedosahovaly toho, co se dalo vidět na začátku, navíc si myslim, že mimo tu vizuální stránku, je to naprosto typickej katastrofickej film, kterej nenabízí vůbec, ale vůbec nic novýho a spíš si vybral ty špatný věci k okopírování(19.11.2009)

  • Tuxedo
    ***

    V rámci Emmerichova katastrofického rybníčku obstojný počin, který nestihne po celých 150 minut nudit. Děj neustále někam zuřivě uhání (a oproti obdobně stavěným druhým Transformers je k tomu zde pádný důvod), akční pasáže jsou monstrózní, nápadité a za účelem wow efektu vkusně nepravděpodobné a co je nejdůležitější, Emmerich prostoduchost nezakrývá, ba naopak je mu zde pilířem vzniknuvšího universa, jehož hlavními zákonitostmi jest porušování zákonů fyzikálních a naprostá odevzdanost diváka při sledování úkazů typu „přední hlavy světa mají neustále o všem přehled“ atd. Chyba však nastává v naplnění druhé poloviny archetypu emmerichovsky teatrálního blockbusteru, kdy jednotlivé linky z různých koutů světa, průběžně se slévající v jednu hlavní, nemají žádnou užší spojitost (čímž film pozbývá výraznějšího účelu a nabývá na roztříštěnosti) a shází opravdu sympatičtí, rázní či komičtí hrdinové, tudíž i patřičné žánrové zastoupení (Cusack je v roli tahouna pouze fajn, více než potrhlé komické figurky pobaví dialogový eufemismus o partnerské krizi v praxi). 2012 nechybí nadhled, průhlednější napětí, empaticky podaný patos ani další typicky emmerichovské atributy v čele s hromádkou bortících se pixelů, bohužel zdaleka nedosahují úrovně, nápaditosti ani vzájemné konzistence ID4 (v podstatě v žádném ohledu neplatí pověstné dotažení pantů) a oproti Dnu poté se snad ještě více prohloubilo dějové i formální pusto, jakož i Emmerichova náhlá nejistota v archetypu, který spoluvytvořil.(6.12.2009)

  • - Ve scéně, kdy Jackson Curtis (John Cusack) dobíhá letadlo prchající z Yellowstonského parku, doskočí na poslední chvíli do otevřených dveří. Jackson spadne dovnitř na svojí ženu, ale v následujícím navazujícím pohledu z větší dálky jsou již dveře zavřeny. (dandislav1991)

  • - Film je ,,historicky" nepřesný. Konec světa je datován na datum 21.12.2012, jenže ve filmu jsme mohli zaslechnout, že kvůli všem katastrofám byly zrušeny olympijské hry v Londýně. Tam se roku 2012 opravdu koná Olympiáda, ale letní a ty se konají v letních měsících, tedy v červenci a srpnu, nikoli v prosinci. (DominikV)

  • - Pro doplnění efektů bylo použito zelené klíčovací plátno 12 metrů vysoké a 180 metrů široké. (oje)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace