Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Botič
    ****

    James Bond jako kus šutru pohybující se ve vyprázdněných kulisách, odkaz jedné éry a svým způsobem i břemeno, s kterým se musí potýkat současní tvůrci. V jednotlivostech dechberoucí podívaná, která je ale ve svém celku neskutečně úmorná a spolehlivě funguje jenom jako showroom toho nejmodernějšího a nejluxusnějšího co se za poslední roky objevilo na trhu.(21.11.2015)

  • Malarkey
    ****

    Není to tak temný jako Skyfall. Vlastně je to objektivně o dost slabší, jak Skyfall. Na druhou stranu, James Bond je tady jak chodící robot. Sejme každýho, kdo se na něj křivě podívá. Nic ho nezastaví a tím doslova myslím, že NIKDO. Počítejte tedy s tím, že je to tedy ještě horší...než obvykle. A k tomu hlásí o sto šest. I když v tom nejsou emoce, tak je v tom ta devadesátková vostrost starýho akčního hrdiny, kterou jsem snad v žádné jiné Bondovce s Danielem ještě neviděl. Škoda jen neskutečně ucajdané titulní skladby, která je otravná jak půlnoční déšť. Stejně tak ani dominantní nepřítel Christoph Waltz nebyl tak strašidelnej. Jediné silné plus je Léa Seydoux, která mi sem prostě sedla. Možná i proto, že už o ní vím delší dobu a hezky se na ní kouká. Trošku jiná Bondovka, ale v rámci starých dobrých akčňáren splnila můj dlouhou dobu chtěný sen.(12.7.2018)

  • Tosim
    ****

    A CO BUDEME DĚLAT TEĎ? Bondovky s Craigem jdou za sebou v sinusoidě, tohle je po téměř bezchybném Skyfallu rozhodně sešup dolů, ale průser ani náhodou. Chtělo by to zkrátit, občas ubrat na patosu a upovídanosti a ještě vybrousit některé dějové zvraty (zjištění, kdo je vlastně Blofeld, se nepozdávalo i mě). Spektakulární akční scény mě spíš nudily, mnohem autentičtější byla kontaktní bitka ve vlaku. Jo a při úvodních titulcích, kdy zní ten gay song, si radši zacpěte uši. I zde se ovšem najdou inovace, které mnohé přebijí - třeba jak Bond odhodí zbraň a jde za ženou. Sympatické!(9.11.2015)

  • xxmartinxx
    ****

    Bond uvězněný ve světě Jamese Bonda. Existuje možnost volby? Neexistuje, pravidla toho, co se musí stát, jsou moc pevná. Dotaženost a komplexnost zacykleného Skyfallu se neopakuje, pokud byl přirovnáván k druhému Nolanovu Batmanovi, Spectre je trojka - film natolik zatížený sám sebou, že se skoro rozpadá před očima. Ale je to rozpad poměrně fascinující a hodně pěkný na pohled. Možná ještě přesnější je přirovnání k Nebeské bráně, kdy režisér vymlký kontrole realizuje ambice zároveň značné, ale z jiného úhlu jakoby banální... Mám rád podobné fetiše.(3.11.2015)

  • ORIN
    ****

    Mendes to ve Spectre zkouší úplně jinak. Bondovské trademarky a vzorce tu vypadají spíš jako "to do list", kde si režisér jen odškrtává jednotlivé položky a dále ho "nezajímají". Můžeme se například jen domnívat, jak spolu jednotlivé lokace souvisí, jaká je mezi nimi kauzální návaznost v rámci vyprávění, atd., aniž bychom si mysleli, že jich je tam tolik jen, protože je to prostě bondovka, ke které to patří. Ony jsou craigovské bondovky sice docela specifické v tom, že na sebe navazují a souvisí spolu, takže se tvůrci mohou zaměřit na vývoj hlavní postavy a další věci. Nejrůznějších obměn a ozvláštnění je ve Spectre ale už přeci jenom moc.(6.12.2015)

  • - Úvodní mexická scéna sice na první pohled vypadá jako jeden nepřerušovaný záběr, ale není tomu tak. Kameraman Hoyte van Hoytema řekl, že natočit scénu v jednom kuse nebylo možné. Výsledného dojmu docílil spojením několika dlouhých záběrů pomocí stíraček použitých v ten pravý moment a s přispěním malého množství CGI. (Snake.Charmer)

  • - Radiohead byli mezi umělci, kteří byli pověřeni tvorbou tématické písně "Spectre". Píseň se nakonec do filmu nedostala, nicméně kapela se ji rozhodla zveřejnit jako vánoční dárek. (Gavier)

  • - Monica Bellucci sa v roku 2013 rozviedla s Vincentom Casselom, údajne preto, že ju podvádzal s Léou Seydoux. (kacer4)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace