Režie:
Oriol PauloKamera:
Xavi GiménezHudba:
Fernando VelázquezHrají:
Adriana Ugarte, Chino Darín, Javier Gutiérrez, Álvaro Morte, Nora Navas, Francesc Orella, Clara Segura, Aina Clotet, Belén Rueda, Ana Wagener, Albert Pérez (více)VOD (1)
Obsahy(1)
V den pádu Berlínské zdi se nad Španělskem točí zvláštní bouře a malý chlapec slyší v domě přes ulici hluk souboje a jde se do obydlí sousedů podívat. Tam spatří muže s krvavým nožem stojícím nad mrtvou manželkou. Chlapec v panice prchá a venku na ulici ho přejede auto. Po mnoha letech přichází identická bouře a Vera Roy (Adriana Ugarte) najde ve svém domě starou kameru a televizor. Když si chce se svým manželem pustit staré nahrávky, ještě netuší, že působení nevyzpytatelného přírodního jevu jí několikrát změní život takovým způsobem, jaký si do té chvíle nedokázala ani představit. (C0r0ner)
(více)Videa (3)
Recenze (155)
Paulo je mistr napětí, má spoustu neotřelých nápadů a nutí mě se u filmu od začátku do konce soustředit, abych u sledování nebyla za trubku, která film v půlce vypne, jelikož jí vůbec nedává smysl. Všechno klapalo, až do samého závěru. Představte si, že se těšíte na návštěvu milované bytosti, vysmýčíte příbytek, provedete spoustu úkonů, abyste vypadali co nejlépe, navaříte něco strašně dobrého, zkrátka dáte si fakt záležet. Zazvoní zvonek, natěšeně běžíte ke dveřím, radostně je otevíráte v očekávání věcí příštích a vstupuje otravný kolega, který vám přinesl podklady na zítřejší poradu, které spolu nutně musíte probrat. Takhle nějak jsem si připadala u závaru filmu. Těšila jsem se, co mi Paulo zase připraví za překvapení. A on mi nepřipravil nic. Leč předchozí dvě hodiny byly zase parádní napínák. ()
Cestování časem, časové paradoxy i sebenaplňující paradox aneb zabijeme Hitlera a tatínek nám pak za to naoplátku vyhlásí válku. Solidně překombinovaný děj, guláš v hlavě, ale na druhou stranu vás to neuvěřitelně pohltí a donutí přemýšlet, i když pravděpodobně vám trochu hlava bude pracovat víc, než byste u filmu chtěli. Herci skvělí, režie super, ale na plnou palbu to tentokrát není, protože z toho budete mít haluz...75% ()
Jedním slovem, nádhera! Ano, kdyby někdo byl takový hnidopich a začal se v tom šťourat, možná že by našel něco nelogického v těch změnách a pozměňování minulosti. Ale proč by to proboha dělal, když ten film je tak dobrý? Napětí, skrytá tajemství a krásné zvraty v ději a já bych měl zkoumat, jestli tam něco nesedí? Kdepak a kdyby to nebylo od začátku (respektive od té první změny) jasné, jak to skončí, dal bych pět hvězd. Přál bych si remake s trochou temnoty a méně romantiky. Spokojenost však nejméně 80ti procentní. ()
Vysílá se na podobné Frekvenci, jen rádio vystřídala kamera a hlavní hrdinka nemá hadici. Pobavily narážky na Back to the Future (čas na školních hodinách, ohoz chlapce včetně skateboardu), v elektrizujícím vzduchu jde cítit Hitch a twister Paulo se napínavostí vehementně snaží odvést diváka od bližšího zkoumání logických děr v efektu motýlích křídel. Trošku mi tam scházela lehkost potřebná pro podobné time-travel mysteriózní podívané, ale za to romantické vyvrcholení, které ukáže, že skutečná láska nezná sobectví, jdu s hodnocením výš. Nechybělo mnoho a na konci té podivné bouře spadlo i pár kapek.. ()
Já jsem tě zachránila. Teď jsi na řadě ty. Večne strapatý Oriol je majster sveta v kombinovaní, ba až prekombinovaní. Počas tejto búrky sa ale podľa mňa krotil, pretože to cestovanie v čase je celkom prehľadné. Príbehovo je to hutné, miestami atmosferické a všetky postavy sú zaujímavé. Odporúčam. ()
Galerie (11)
Zajímavosti (6)
- Vo filme je viacero odkazov na filmy Alfreda Hitchcocka: scéna v kúpeľni (Psycho), sledovanie susedov cez okno (Okno do dvora), pád tela z výšky (Vertigo). (megajalec)
- Hodiny na škole se po zásahu bleskem zastavily v čase 10:04. Stejný čas ukazovaly hodiny ve filmu Návrat do budoucnosti (1985). (vojacekr)
- Počas scény, keď Vera rozpráva o svojich spomienkach, v kine sa mihnú zábery na filmy Stroskotanec (2000) a Kontakt (1997). Oba sú režírované Robertom Zemeckisom, ktorý režíroval aj Návrat do budúcnosti (1985), ktorý má vo filme viacero odkazov. (megajalec)
Reklama