Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Slasher
    ***

    Zvrhlá a výstřední krimi komedie z ošuntělýho New Orleans, kde Cage přímo exceluje coby fetující pološílený detektiv. Docela dlouho jsem se nudil a připadal si i trochu mimo (občas si člověk řekne, co je to kurva za píčovinu?), tak proto takovéhle hodnocení, ale každopádně konečný dojem z toho mám zajímavý a jsem vlastně docela rád jaký to bylo.(18.10.2010)

  • Dudek
    ***

    Terence McDonagh, postava, o které se mluví jako o znovuzrození Nicolase Cage. Zvláštní, řekl bych, vzhledem k tomu, že předvedený herecký projev se příliš neodlišuje od jeho standardu. Vnímání diváka je tu ovšem soustředěno na splynutí herce a role, které dopadlo na výtečnou. Poručíkova pomatená mysl si přímo žádá přehrávajícího jedince s nekonzistentními výkony. Cage tedy sice vychází jako relativní vítěz, ale příslib do budoucna bych v tomto snímku nehledal. Za to Werner Herzog je pro mě tvůrcem, kterému je potřeba se i nadále věnovat. Ve svém nejnovějším počinu předhazuje divákovi snímek se spletitým dějem, kde se jednotlivé linie vzájemně proplétají a doplňují. To by samo o sobě nejspíš nebylo nijak zajímavé, kdyby tvůrci každé takové dějové linii – ať je sebemenší – nevěnovali ohromný prostor, ve kterém se sama rozvíjí, resp. žije vlastním příběhem. Příkladem budiž zdařilá část se sázkařem, která zpočátku vypadá jako slepá ulička, ale postupem času na sebe nabalí další dějové peripetie, resp. část, kdy se McDonagh vydává požádat jiného veřejného činitele o „laskavost“. Snímek se díky tomu odvíjí poměrně dynamicky, neboť divák příliš neví co očekávat (od filmu ani McDonagha!), která postava z minulosti se vrátí, či které ze záplatek se bude věnovat více prostoru. Za problematickou část považuji zejména konec. Líbí se mi, že největší hajzl z celého snímku, zfetovaný (!) McDonagh, odchází jako jednoznačný vítěz, ale jsem trochu znechucen z návratu zachráněné postavy ze začátku filmu.(9.5.2010)

  • movie
    ****

    Nedá se než souhlasit, duše Nicolase Cage stále tančí (i duše Vala Kilmera), ale je to trochu těžké uvěřit po všech jeho prohřešcích z blízké minulosti. Duši Wernera Herzoga netřeba zmiňovat, ta tančí bez přestávky už 50 let. Remake BAD LIEUTENANT z 80. let koneckonců natočil jen na základě toho, že někde zaslechl námět filmu a docela netypicky se pohybuje na hraně temné krimi a dusné komedie (občas se dá těžko určit jestli Cageova tvář zračí neurózu nebo mírnou nadsázku).(2.5.2010)

  • Dever
    ****

    // Distribútor: First Look // Počet premietajúcich kín v USA: 96 // Otvárací Víkend v USA: $245,398 // Nicolas Cage opäť dokázal, že vie zahrať akúkoľvek rolu a pri tomto filme mu rola zlého policajta išla na výbornú.(5.3.2011)

  • Ruut
    ***

    hmmm ...(1.6.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace