Režie:
Eli RothScénář:
Eli RothKamera:
Milan ChadimaHudba:
Nathan BarrHrají:
Lauren German, Bijou Phillips, Roger Bart, Richard Burgi, Heather Matarazzo, Stanislav Ianevski, Milan Kňažko, Zuzana Geislerová, Jay Hernandez, Jordan Ladd (více)Obsahy(1)
Ve filmu Hostel II sledujeme tři mladé Američanky, které pod vedením exotické a okouzlující známé z Evropy vydávají z Říma na společný víkendový výlet do lázní s příslibem odpočinku, zotavení a posílení svých přátelských pout. Najdou dívky to, co hledají? Nebo se staly obětí klamu, následkem kterého se z nich stanou pouhé loutky v rukou úchylných a privilegovaných lidí z celého světa, kteří na stejné místo cestují potají za účelem ukojení svých příšerných potřeb a tužeb? (oficiální text distributora)
(více)Videa (4)
Recenze (464)
Dvojka už se podle mě povedla daleko víc. Trapáky vystřídaly buchty což bylo určitě ku prospěchu věci. I samotný příběh mi přišel daleko poutavější. A finále? Oproti trapné naháněčce v jedničce je dvojka o dva levely výš. Podle mě je druhej díl nejlepším dílem téhle série. I tak se pro mě ale jedná o průměrnej kousek. ()
Neuveriteľne rozplzlá sračka, s prepálene dlhou a nudnou expozíciou plnou nezaujímavých a hlavne zbytočných osudov. To čo v jednotke ešte ako tak fungovalo (vďaka neznalosťi pozadia Hostelovského "biznisu"), je dvojke úmorným čakaním na avizovaný masaker. Dva krát indentická stavba jendoducho nemôže fungovať a to nemusím byť režisér, aby som to pochopil. Žial samotné slabučké finále len podtrhuje bezradnosť tohoto nakoniec prekvapivo sterilného pokračovania. To je podpásovka, ktorú som nečakal (a to som toho veľa nečakal) a Tarantino by si mal včas rozmyslieť, pod čo sa podpíše. 10% ()
Mám rád úchylný filmy a tenhle byl nakonec jedna radost. Jedničku už si vybavuju spíš mlhavě, takže se od ní můžu vesele odprostit. Tohle je pro mě zatím nejlepší Eli Roth... Dobře natočený film s dobře zvrhlým humorem (snídaně pro kočku, cikánský haranti, nůžky a fotbálek v závěru, asi nechtěně i Slovenský Krumlov...) a stejně zvrhlým násilím (dámská jízda s kosou při svíčkách, poprava dítěte, kanibal), který baví od začátku do konce (na ten konec zvlášť). Klíčem je dívat se na to jako na nenáročný béčko, hezky s nadhledem. A asi taky mít jen minimální očekávání. We're the normal ones. (screeny) ()
Naprosto zbytečný film. Dneska už se pouhým zobrazováním perverzností neprorazí. Jediné, co na něm stojí za povšimnutí (a to ještě pouze z našeho lokálního pohledu), je ten mediální humbuk kolem něj, zviditelňující (alespoň nepatrně) Českou a Slovenskou republiku... (no a taky tam v komparzu hraje můj bratr) ()
Vyšší rozpočet pokračovaniu paradoxne iba ublížil, pretože v kvalitnejšom formálnom balení ešte viac kričí Rothova scenáristická a režijná neschopnosť. K jeho snahe o psychologizovanie na tému vraždy a viny sa už ani nemá cenu vyjadrovať. Zlatá - síce príšerná ale priznano lacná, béčková a tupá - jednotka... ()
Galerie (103)
Photo © Lions Gate Films
Zajímavosti (12)
- Hororový sequel stál 10,2 milionu a během prvních tří dnů promítání (8.–10. 6. 2007) přinesl distributorovi Lionsgate 8,2 mil. amerických dolarů. Celkový výdělek v USA se vyšplhal jen na 17,6 milionu, přičemž předcházející část utržila před rokem 47,3 mil. dolarů. Celosvětové tržby pak dosáhly 35,7 milionu. (imro)
- Když budete dávat pozor, mezi uřezanými hlavami uvidíte tváře režiséra Rotha i producenta Quentina Tarantina. (imro)
- Režisér měl k dispozici kolem dvou set komparzistů včetně asi čtyřiceti děvčat ve věku čtyři až devět let, oblečených jako mažoretky. (Bauer)
Reklama