Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Nin
    **

    Vizuálně občas zajímavý, dobře vybraný soundtrack, ale jinak úplně prázdný film, který má hromadu WTF scén. Láska je tam maximálně idealizovaná (takovýto, že jako děcko najdete pravou lásku svýho života a pak na ni čekáte klidně 30 let), což v jiných filmech může být snesitelný, jenže tady se to na vás valí v pseudosci-fi příběhu plným životních mouder. Zde má Pan Nikdo hned několik lásek, protože se tu tříští realita, což zní zajímavě, jenže ony jsou všechny ty jeho holky naprosto nezajímavý. Jedna je pěkná brunetka, jedna asiatka a jedna je blonďatý cvok s těžkými depresemi. Stejně tak charakter samotného Pana Nikdo je opravdu "nijaký" - občas je upravený, občas s dlouhými vlasy, ale jinak je to jenom vykulený citlivka, co buď nic neříká nebo pindá různý hlášky chytřejších lidí, případně ty ultraromantické věci, kterým by uvěřila snad jen holka na základní škole. A aby toho nebylo málo, tak klasická tragédie je tu maximálně vynucená a umělá - na každém rohu je nějaká autonehoda či jiná hloupá nehoda, ve které někdo zemře, abyste si mohli poplakat. Na závěr jedna WTF věc - dětští a dospělí představitelé pana Nikdo a jeho dívek si nejsou téměř vůbec podobní, a tak působí zatraceně divně, když se vždy skrz nějakou šílenou náhodu po desítkách letech potkají a hned se na sebe romanticky vrhnou. Hrůza. (3/10)(19.8.2017)

  • Morien
    odpad!

    Bylo pointou tohoto filmu, že vše je bezvýznamné? Protože mi vcelku přijde, že pointou tohoto filmu bylo, že je vše bezvýznamné. -"Miluješ mě?" -"Nemohl bych bez tebe žít." Některé moje oblíbené filmy jsou hodně přehuštěné, tak přemýšlím jak moc je ode mě nespravedlivé, když o Panu Nikom prohlásím, že mi přijde jako perfektní film pro někoho s poruchou udržování pozornosti. Já ráda udržuji pozornost, ale tenhle film mi v tom tak vytrvale, vytrvale brání... Když pominu všechen ten vizuální chaos, tak hudební podkres je tady dokonalým spouštěčem migrény. Když v prvních dvaceti minutách slyším tři různé ikonické písně použité ke třem různým scénám prohlašujícím je za zásadní scény... a na to navazuje další píseň s další montáží... A nejhorší snad je, že jsou to nejprvoplánovitější slavné písně, které díky nadužívání v milionu jiných filmů a televizních reklam mají spíš negativní přidanou hodnotu. (Příklad Everyday Buddyho Hollyho - tu písničku samu o sobě zbožňuji, ale když je ve filmu použitá jako tady, absolutně po srsti, je to největší tvůrčí lenost. Správný příklad použití: Podvratně jako v Musíme si promluvit o Kevinovi.) Potřebuji si vydechnout. Naštěstí tam takové kousky jsou, když se právě třeba rozprostře ticho a hrdinova ruka v detailním záběru vytahuje z misky rozklepnutých vajíček zapomenutý kousek skořápky. Přemýšlím, jak moc velká ironie je, že se film vysmívá intenzivně prázdným praktikám televizních pořadů "budoucnosti" a potom na nás sám vytahuje z rukávů podobné triky. No, každopádně jsem přesvědčená, že ve skutečném roce 2092 bude skutečný Jared Leto pořád vypadat jako těsně po třicítce, pořád si ale nebudu jistá, jestli se mi líbí jeho herecké schopnosti a nebo jestli se mi jenom líbí, jak je divný.(2.4.2017)

  • Superpero
    ***

    Je sice fajn, že film má tři dějové linie. Jenže zajímavá je jen jedna a to v těch nejintimnějších momentech, kde se nehýří nápady plnými fantazie, které jsou bohužel jen žalostně na efekt. Finální pointa mě neuspokojila a stejně jsem to úplně nepobral. Dost jsem se u toho i nudil, ale uznávám, že chvílemi i bavil. Nejlepší část byla rozhodně ta se "sourozeneckou" láskou.(8.7.2010)

  • Spiker01
    ****

    Velice sofistikovaný kousek, který si za pár let musím dát znova, jelikož jsem si hned napoprvé pustil Director's cut a těch vsrtev a rovin bylo tolik, že už jsem je v závěru nestihl úplně pobírat. Nu, rozhodně nejoblíbenější linkou pro mě byla ta s Juno Temple, která je naprosto úžasná a bohužel nedostane tolik prostoru jak bych chtěl, zfleku bych si dal teenagerský spin-off. Nicméně tahounem filmu je samozřejmě Jared Leto, který se vesměs věnuje své kapele a turné, takže těch rolí moc nebere, ale když už, tak už stojí za to. Kromě té alternativní reality (či co to bylo) s dlouhými vlasy se mi líbily všechny scény s ním a nejvíc mu to slušelo s Diane Kruger (Jo Němky byly vždycky pěkný, haha). Celkově se jedná o velice komplexní film, který vzešel ze zajímavých produkčních řad a sveřepá režie Jaco van Dormaela rozhodně nesedne každému (Civale, koukám na tebe ty starý brachu), ale dle mého tam ten umělecký punc je...7/10(7.2.2017)

  • 3DD!3
    ****

    Chytrý film pro průměrné lidi? O něco takového se přece právě pokouší Chris Nolan. Osobně jsem měl trochu problém s režisérovou vizí, ale i já se musím sklonit před tím jak těch několik desítek inspirací dokázal pospojovat do fungujícího celku. Měl jsem v hlavě jeden příběh, ze kterého NIKDO hodně čerpá (sakra!), ale tady ho zaobalili do dnes tak frčících sci-fi vychytávek, nicméně základ zůstal a přišlo mi zajímavé sledovat jak se s námětem, který jsem před tím viděl jen svýma očima pere někdo jiný. Docela zajímavé. A ten kdo nepochopil jak to skončilo. Tak odpověď na vaši otázku zní... Vyberte si.(16.7.2010)

  • - Scenáristovi vnukli myšlienku paralelných životov hlavne filmy Lola beží o život (1998) a Srdcová sedma (1998). Inšpiráciu našiel aj vo vedeckých zväzkoch, ktoré pojednávali o teórii chaosu, motýľom efekte alebo časopriestorovom kontinuu. (Greenpeacak)

  • - Ve filmovém soundtracku se objevila skladba od Hanse Zimmera „God Yu Tekkem Laef Blong Mi“, složená pro film Tenká červená linie (1998). (korect)

  • - Ocenění:
    - Sitges – Katalánský MFF – nejlepší make-up, nominace na nejlepší film
    - Stockholm Film Festival – nejlepší kamera
    - MFF Benátky – Biografilm Award – Jaco Van Dormael, Golden Osella za nejlepší technický přínos (POMO)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace