poster

Bláznivá, zatracená láska

  • Česko

    Bláznivá, ztracená láska

  • USA

    Crazy, Stupid, Love.

  • Slovensko

    Bláznivá, hlúpa láska

Komedie / Drama / Romantický

USA, 2011, 113 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • lamps
    ***

    Taková hvězdná konstalace, a takový plytký výsledek. Co na tom, že před kamerou září herci jako Carell, Moore, Emma Stone nebo nový lamač dívčích srdcí Ryan Gosling, když jsou součástí scénáře tak naivního a prvoplánového, že to při vší snaze prostě nešlo ignorovat. Tři romantické linie do sebe sice krásně zapadají a první setkání všech aktérů tváří v tvář pozvedá celý film na trochu vyšší úroveň, ovšem s výjimkou Goslingovy aférky jsou příběhy málo zajímavé, v některých ohledech vyloženě přitažené za vlasy (toho malého kluka bych střílel) a navíc slepě předvídatelné krok po kroku až do závěrečného usmiřujícího happyendu. Nechci moc kritizovat, protože to si tahle komedie určitě nezaslouží, ale jak jsem se jednoduše moc těšil a očekával skoro americkou Lásku nebeskou, tak nakonec jsem musel skousnout jen další rutinní, ani ne moc vtipnou, ani nijak originální podívanou. 70%(14.3.2013)

  • Djoker
    ****

    Všechny pasáže s Goslingem jsou na 100%, ten chlap je prostě boží. Carell je zase správně ušlápnutý fotřík od rodiny. Jen té Julianne Moore je tam příliš. Vypadá příšerně a navíc hraje nesympatickou krávu, která má všechno, co potřebuje, přesto je nespokojená a samozřejmě to vyřeší tím nejdementnějším způsobem. Víc prostoru mohla dostat Emma Stone, která je i tady znovu k sežrání. Jasným vrcholem je setkání na zahradě, už jen kvůli němu se vyplatí film vidět.(18.9.2014)

  • Malarkey
    ***

    Příjemný film, který se postupem času naprosto překrásně proměňuje. Docela mě dostalo, kolik zajímavých a velkých jmen do filmu narvali. Ti snad chtějí točit pro radost, protože pochybuju, že by v romantické vztahovce zkásli kdoví kolik peněz. Každopádně nejúžasnější byl Ryan Gosling. Ten se mi vysloveně proměňoval pod očima. Nejdřív z něj byl floutek, co si sbalil každou, na kterou se podíval a pak z něj byl kluk, který se naprosto upřímně zamiloval. A všecko jsem mu věřil na sto procent. Bez něj by byl film určitě poloviční. Ale nejenom bez něj, i Steve Carell je fajn. Jenom doteď nechápu, proč se o něm mluví jako o komikovi. Zatím mě jako komik neučaroval, ale jako dobrý herec má u mě jasný křížek. Film samotný je o vztazích k těm, co máme rádi a o také o tom, že občas se tyhle vztahy promění trošičku jinak, než bychom si ve skutečnosti přáli. Byl to určitě příjemný film, ale jednou mi to stačilo.(29.12.2012)

  • Šakal
    *

    Nikdy bych (tomu) nevěřil, ale i ty (vaše) nejhorší (filmové) představy se dají zhmotnit na filmovém plátně. Problém je, když se „probudíte“ a zjistíte, že to nebyl sen. Příšerných prvních 20 min, kdy by každý soudný člověk udělal jediné možné. Vypnul snímek. Ne tak já, něco zvrhlého (nedokážu si to jinak rozumně vysvětlit) mě udržovalo v jistém druhu komatu (resp. (z)paralizovaného, neschopného se pohnout a vystavit snímku stopku) a tak jsem se (přes pár světlých momentů) protrápil do NEJKLIŠOIDNĚJŠÍHO možného závěru. A tak jediné „ponaučení“ (vyjma uvědomělého 13-ti letého kluka majícího patent na vztahy) vyplývající z tohoto „osvětovo-výchovného snímku ze života“? Nepodceňujte sílu Hříšného tance, resp. závěrečné „(I’ve had) The time of my life“. Tohle je ukázkový příklad toho, když se američané rozhodnou natočit (a všem evropanům ukázat „jak na to“) „komediální, moralizující, ironizující, vztahovku ze života s nadhledem“. Vznikne z toho „kočkopes“, kde se to tluče a shazuje navzájem a tak zapadnou (ve světle těchto faktů) i ty zapamatováníhodné (vydařené) momenty. Výsledkem je tak (dovolte mi použít slova Petra Čtvrníčka) „bych blil Milane“ a nic na tom nemění ani fakt (rozhodně to neberte jako polehčující okolnost), že tahle patří ještě k těm „povedenějším“ v té (současné) záplavě, které produkuje (a zásobuje nás jimi jak na běžícím páse) „továrna na sny“. Docela by mě zajímalo, co by na to řekl takový Woody? WTF? zřejmě ne, on by to jistě zaobalil do krásně ironizující fráze. Já ale nejsem Woody! Tak proč ta 1*? Protože odpad nedávám, ten JÁ (poctivě) třídím, protože M. Tomei a protože (musím (si)přiznat) pár světlých momentů... P.s. slečny (popř. gayové) nechť si * PŘIHODÍ (nebo se raději (za)staví (slečny) u mě doma, (soundtrack z D.D. vlastním, stejně jako zcela dostačující místnost na „zvedačku“) ZA POHLED na vyrýsované tělo R. Goslinga, který (pro tentokrát) nechal Impalu v garáži, (malinko) přidal na verbální komunikaci a zasvětil (lehce) zakřiknutého (s čerstvě nasazenými parohy) S. Carella jak sbalit (a být „nad věcí“) jakoukoliv kost na lovu v baru, aby se nakonec (ano, tušíte správně) SPOILER „učitel stal žákem“. Což samo o sobě rozhodně není na zavrhnutí (a dá se na tom stavět), stejně jako na těch vážněji (upřímně) podaných scénách (Carell versus J. Moore). To by ale musely být divákovi podány zcela jiným (uvěřitelným) způsobem resp. nesměly být ZAZDĚNY minutami předcházejícími (resp.) následnými a díky tomu tak vyšuměly zcela do ztracena....(24.11.2011)

  • Kaka
    ****

    Je jich mraky. Těhle svižných, vtipných, situačně vyladěných, skvěle natočených komedií s vymazleným hereckým ansámblech v přesně padnoucích sakách, neménně přesně padnoucích rolích. A když je tam ještě navrh zajímavý dramatický podtext a nějaké to moudro ze života, jenom lépe. Nutno ovšem podotknout, že Crazy Stupid Love baví přece jen o malinko víc, než její souputnící. Těžko říct čím to je, možná režijní dynamikou, možná bezprostředností hlavních hrdinů. Každopádně super.(6.1.2017)

  • - Spálňová scéna, počas ktorej vedú Jacob (Ryan Gosling) a Hannah (Emma Stone) celovečerný dialóg, nemala pevný scenár. Herci si pomohli pár alkoholickými nápojmi a improvizovali. (Trip)

  • - Na rodičovské schůzce při psaní slova „asshole“ si můžeme povšimnout, že na tabuli se objeví minimálně 3 různé verze tohoto napsaného slova. (Pavlínka9)

  • - Drink, který Jacob (Ryan Gosling) pije během celého filmu, je ve skutečnosti koktejl, jenž je historiky považován za "otce" amerických koktejlů. Základ tvoří cukr, v podstatě kterákoli hořká lihovina, soda, led a grády celému koktejlu dodává žitná whiskey s velkým plátkem pomerančové kůry. (žvanimírek)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace