Reklama

Reklama

Calovi Weaverovi se zhroutil život, po pětadvaceti letech klidného manželství mu jeho žena Emily oznámí, že mu byla nevěrná s kolegou a že se chce rozvést. Dolehla na ni krize středního věku a má pocit, že její vztah s Calem uvízl na mrtvém bodě. Sedmnáctiletá Jessica, která příležitostně hlídá Weaverovým dcerku, miluje Cala a naivně doufá, že by ho mohla získat pro sebe. Jessicu zase zbožňuje třináctiletý syn Weaverových, Robbie. Cal je zklamaný, má pocit, že ve svém životě udělal všechno správně. Oženil se s láskou ze střední, založil rodinu, postavil dům, byl věrný a zodpovědný, a přesto mu jeho žena nasadila parohy. Sbalí si věci a odstěhuje se. Musí se vyrovnat s drastickou změnou svého života, ovšem ve světě svobodných si neví rady. Večery tráví v baru, kde se utápí v sebelítosti. Jednoho večera upoutá Cal pozornost Jacoba Palmera, mladého sebevědomého muže, který je přímo přeborníkem v balení žen. Jacob Calovi slíbí, že mu pomůže najít jeho ztracenou hrdost a pod jeho vedením se z něj stane muž, po kterém zatouží každá žena. (TV Nova)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (1 230)

Matty 

všechny recenze uživatele

Láska je boj. Dokonce i ve filmu v zásadě bezkonfliktním. Romantické komedie o lidech ztrácejících a znovu nalézajících životní jistoty najdou uplatnění v libovolné době. Vždy budeme chtít utíkat a naivně věřit. Druhý film režisérů nápaditě vyprávěné hříčky I Love You Phillip Morris žánr kdovíkam neposunuje ani kdovíjak neobohacuje, ale splní přesně to, co navenek nabízí – potěší. Potěší víc než tituly totožného zařazení. Díky sehraným, sympatickým hercům, hladkým přechodům mezi fraškou a tragédií, ironickému poukazování na žánrová klišé (déšť, balení na Hříšný tanec) a nečekanému odhalení, jež zpětně ospravedlňuje zdánlivě chabou propojenost rozvětvených dějových linií (a neboť spočívá v chytré práci s informacemi, resp. v jejich zatajování, nepůsobí vykonstruovaně). Zásluhou propojenosti jednotlivých motivů to není komedie nevkusná (necudné fotky elegantně vyřeší jednu dějovou linii), hloupá ani naprosto nereálná svým závěrem. Jednoduše důkaz, že i ke zdánlivě vyčerpanému žánru lze přistoupit svěže a přitom bez nutnosti jít do krajnosti. 75% ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Přítomnost Štefana Carella predikovala Šílenou, stupidní kokotinu, avšak k mému překvapení se jednalo pouze o kokotinu prostou. I taková se však pyšní dvěma opravdu nechutnými primáty, a to v podobě párečku snad těch nejhnusnějších hereček, co kdy brázdily mou padesátipalcovou Sonku! Opravdu se mi místy stávalo, že jsem odporem až odvracel zrak a nestrávená večeře mi zoufale klepala na hltan! Naštěstí jsou ty dvě obludy alespoň trochu vyváženy přesladkým panem Goslingem, jemuž konečně někdo povolil rozbalit naprudko jeho metrosexuální charm. No, nemít prázdnou nádrž s estrogenem, asi bych při pohledu na něj taky zamířil za hlasitého mlaskání rukou na jih jako některé místní kikiny (viď Mařenko!) a brutálně to nadhodnotil. Průměrné vztahové sci-fi s prvky kokomedie, jehož odsouzení jsem nucen zaokrouhlit směrem dolů kvůli toho kýble páchnoucích zvratků, jenž mi byl v posledních patnácti minutách zcela nekompromisně a bez skrupulí vychrstnut do xichtu! ()

Reklama

POMO 

všechny recenze uživatele

To, na čom stál celý Hitch, je tu iba predohrou k vrstevnatejšej vzťahovej koláži romantiky, komédie a drámy. Síce hollywoodsky vzorcovej, ale šikovne aranžujúcej viacero postáv s nie až tak prvoplánovými love-trouble vzťahmi. Vďaka tomu, a hlavne vďaka účasti Ryana Goslinga a Julianne Moore tam, kde by ste očakávali Adama Sandlera a Salmu Hayek, film vyčnieva z krabice podobných cereálnych kaší. ()

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Tři čtvrtiny stopáže jsem byl z Crazy, Stupid, Love upřímně nadšenej, ale u toho klišovitýho ušlechtilýho láskyplnýho happy endingu mě to zas rychle přešlo. Carell, Gosling, Moore i další hrajou bezvadně, fakt mi nedělalo nejmenší problém si je všechny oblíbit. Příjemný pokoukání určitě, ale pokud chcete vidět vážně skvělej film, vypněte to po scéně "setkání na zahradě". ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Musím říct, že ta první část, kdy tam Ryan balil jednu za druhou někdy i povíce kusech najednou (ano mluvím o ženách, mé milované feministky ) mě dost bavila, jenže je to americká romantická komedie, což znamená, že po první poměrně zábavný části, přichází druhá, romantická část a to už stálo za vyliž prdel. Především se nepoved výběr klíčový samice, mně se prostě Emma Stone nelíbí, ona, ale i Analeigh Tipton, tu leda tak do hororů jako první oběť a ne na zaslepenou lásku toho synka z učesem ala Miloš Frýba. Jediná Julianne Moore trošku zachraňovala situaci, ale i tak bych v týhle nouzovce asi radši hrábnul po Ryanovi, protože ty dvě mě připadaly jak kdyby právě utekly z veletrhu strašidel a zamilovat by se do nich nemoh ani bezhrbej vebloud natož já nebo Ryan. ()

Galerie (72)

Zajímavosti (22)

  • Tvorcovia sa pri nakrúcaní rozhodli pre "zelenú" produkciu. Základom bol ultramoderný solárny systém, ktorý dodával energiu do všetkých priestorov. Používali sa aj biologicky odbúrateľné produkty. (drake31)
  • Použiť "zdvíhačku" z filmu Hriešny tanec (1987) bol nápad Ryana Goslinga (Jacob), ktorý sa v mladosti venoval baletu. Emma Stone (Hannah) už takým sebavedomým neoplývala a bála sa, že spadne. (Trip)

Reklama

Reklama