Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Pepinec
    ****

    A nezrušíme ty zajímavosti? Teď jsem si pročítal drby k tomuhle filmu a je v nich tolik hovadin, kolik jsem jich nenapsal do všech písemek z dějáku na základce dohromady. Není jedna zajímavost, kterou by mi čísi záhadná ruka neupravila do tak velkolepé podoby, že ji pak musím reklamovat, protože v ní jsou chyby jak od třeťáka pomocné školy. Tak se na to pojďme vykašlat, když to neumíme... Co vám ale povím k filmu? Že je to poprvé, kdy nějaký film hodnotím ne za to, jaký je, ale jaký by být mohl, kdyby. Kdyby Mádl nevypadal (Jirko, nezlob se na mě) jako člen nastupující generace veksláků, s výrazem osla po noci s valachem k tomu, kdyby se výrazně upravil poměr dobrých a špatných vtípků, a především - kdyby zmizely scény, které vypadají tak, že se točily na tabletu... Co je naopak na polibek, tak nápad. Já kdybych se mohl ještě jednou probudit ve třeťáku na střední, musela by o rok později komise našemu ročníku maturitu buď odpustit anebo holky objet po místních porodnicích. No a pro mě by si Péťa Nárožnej musel dojít do šaten k tělocvičně, protože po tom měsíci bych byl tak mrtvej, že sám bych nevyšel ani na dvorek.(7.10.2013)

  • castor
    ***

    Překvapivě dobré. Dokonce moc dobré!! Žánr české komedie už pár let solidně nefunguje, takže moc nechápu ta odsoudivší slova všude kolem. Já se (což se u tuzemské komediální kinematografie moc často nestává) trapně necítil a dostal oddechovou a navrch vtipnou jednohubku, kterou tu a tam všichni potřebujeme. Profesor češtiny a dějepisu na gymnáziu Petr si uvědomí, kde pramení jeho série nevydařených partnerských vztahů. Za vším může fakt, že z hlavy nikdy pořádně nedostal (ani pod sukní nebyl úspěšný) bývalou spolužačku Elišku, s kterou léta páně 1989 navštěvoval gymnázium. O pěkných pár kilo těžší, o několik vrásek a pytlů pod očima „hezčí“ se to rozhodne změnit. Stačí moderní technologie v opuštěné továrně (co už?) a Petr se znovu ocitá ve svém osmnáctiletém já. A tady teprve začíná slušná zábava, pramenící ze slastí i strastí studentského života. Zvlášť když mladík zná budoucí (revoluční) změny. A nejen z toho tvůrci poměrně umně těží. Osobně jsem nečekal nějakou radikalizaci společnosti bojující proti neudržitelnosti tehdejších poměrů, pustil jsem si oddychovou látku (smysl experimentu musíme pochopitelně nechat za hodně bytelnými dveřmi) a tu jsem také dostal. Je toho opravdu hodně, co nefunguje, promíchává nepromísitelné a zůstane na půli cesty, ale také (i když si vybírá poměrně jednoduše zesměšnitelné situace) se dokáže trefit do diváckého vkusu. Na vlezlý product placement si už divák musel zvyknout, karikaturní postavičky z našich filmů zřejmě nikdy nevymizí a Šmídmajerův problém s tempem pro tentokrát omluvím. Mádl je fajn, taneční vsuvka potěší, Krejčíř v lavici překvapivě taky!! Pro mě hodně silné tři hvězdy..(27.4.2013)

  • triatlet
    ***

    Uvěřitelnost putování časem nezvýší ani Petr Nárožný, ale při Mádlově jízdě červnem 1989 jsem zapomněl na všechny nelogičnosti a nadbytečnou reklamu. Promyšlený výběr songů - co jiného zařadit při hrátkách časem než dobové songy Michala Davida - Nonstop a Poslední z nálezů a ztrát (při loučení) nebo meziplanetární 1. signální. "To asi složil Petr sám." Výborná dvojice rodičů - Svatopluk Skopal a Ljuba Krbová. A Radovan Krejčíř (nar. 1968) teoreticky fakt mohl maturovat v roce 1990:-)(27.3.2012)

  • viperblade
    **

    Probudím se včera je dokonalý příklad toho, proč se o českém filmu jako takovém říká, že je v krizi. Chybí tomu čerstvost, dravost a hlavně odvaha. Odvaha nemít tam produkt placement v každé druhé scéně (nedělám si iluze a naprosto perfektně chápu, že se na film někde peníze najít musí, ale to mi nikdo nevymluví, že se to musí být opravdu v každém druhém záběru a ještě takhle neskutečně rušící) odvaha pohnout s tou kamerou občas i jinam a zkusit nějaké jiné věci, trošičku, alespoň malinko experimentovat, aby si mohl všímavější divák říct, že to byl fajn záběr. Ne mít statickou a nudnou domácí kameru. Odvaha říct scenáristovi, že jeho scénář jako celek je fajn, ale musí dopilovat ten závěr, který prostě zabil vše, co se dalo. A to nemluvím o tom, že nám není prakticky nic vysvětleno, co se cestování času týče, ono to prostě tak nějak už existuje… Zkrátka a dobře, fakt jsem od tohoto filmu moc (spíše nic) nečekal, ale tohle bylo špatné. Jedna hvězda za těch pár dobrých vtipů, z nichž většina se točí okolo Radovana Krejčíře a druhá za roztomilou a talentovanou Evu Josefíkovou, které bych přál mnohem lepší role, kde by se mohla více projevit. 40 %.(20.1.2014)

  • kajda.l
    odpad!

    Prvních patnáct minut je ukázkově odpudivým product placementem. Vtíravé záběry na orbitky, Big Shock, a jiné věci či poslech Impulsu patři do reklamy ne do filmu. Šmídmajere, pokud nemáš prachy a zjevně i talent, netoč! Dubův scénář a herecké výkony ukázkově "růžovozahradnické" a Mádlovo pitvoření je před kamerou nesnesitelné. Primitivně zjednodušená "kritika" socialismu mě až urážela. Především Táborského postava a scéna se stokorunou s Gottwaldem v roce 1989 (wtf?) při nákupu socialistických novinových plátků. Jako mě urážejí budovatelské a normalizační agitky let padesátých a sedmdesátých, tak mě uráží podobně primitivní antiagitky. Tupý a neumětelsky zpracovaný blábol, kde jediné pozitivum zpočívá ve výkonu Preisse a tvářičce Josefíkové. Závěr s reklamou na BIO potraviny naprosto postrádá smysl. A v čem spočívá komediální složka tohoto filmu? V tom, když se profesor zeptá gymnazistky na místo narození Vančury, začne tato dívka blekotat cosi o devátém měsíci a chaloupce se stolem a oknem? Toto není humor, ale spíše ukázka zoufalého školství naší země. Tolerovaná nevědomost, která je strašně coool aneb být tupý je IN. A pouze totožný humor v různých obdobách film nabízí. Takto nechci, ať vypadá současný český film. Po tomto filmu opravdu nechci poznat, jak chutná humor v Babovřeskách. (pan Preiss doufám odpustí a za hezké tvářičky mladých slečen se hvězdičky neudělují) Na tomto filmu není zkrátka nic, absolutní dno a prázdno. Fušeřina a póza. Takže hodnocení stejné, jako v případě budovatelských agitek.(22.9.2015)

  • - Filip Blažek nosil ve filmu čočky, aby měl hnědé oči. V běžném životě má oči modré. (Scelleton)

  • - Iva Janžurová odmietla rolu učiteľky ruštiny. (Raccoon.city)

  • - Vo filme hrajú niekoľko menších rolí tiež populárne žuvačky Orbit, ktoré sa stali hlavným partnerom filmu. O žuvačky sa zvádza bitka v škole, žuje sa v aute, doma a predávajú sa aj v Tuzexe. (Raccoon.city)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace