Nastala chyba při přehrávání videa.
  • novoten
    ****

    Neopakovatelný seriálový formát žije dál a i přes původní nemalé obavy jsem za to rád. Legacy totiž do puntíku plní vše, co slibuje jeho titul a odkaz původní 24 táhne dál a inspiruje se jím. Občas ho ale i bohapustě vykrádá a to nejen v tom dobrém (hierarchie zlosynů z tehdejší první sezóny je víceméně zopakovaná, včetně několika klíčových zvratů), ale i v tom zlém, kdy se vždy v oné nejnapínavější chvíli vrátíme k postavám, které nás tolik nezajímají. Kdo tedy kdysi nadával na nadužívané trable Kim Bauer, ten si na eskapádách Ericových blízkých opravdu smlsne. Trochu smolné mínus ale vidím v tom, že nejzajímavějším charakterem není sám hlavní hrdina. Corey Hawkins se snaží z každé scény vytěžit maximum, ale taková Miranda Otto jako Rebecca si sezónu krade pro sebe svým nenápadným půvabem i neutuchajícím charizmatem a třeba Dan Bucatinsky je jako zprvu nenápadný Andy uvěřitelným a zároveň překvapivě odhodlaným ajťákem od vedle. Eric sám tak ve výsledku občas působí jako sympatický hybatel děje, kterému se ale spousta věcí odehraje spíš náhodou. Čtvrtá hvězda do hodnocení zapadla nejen za provázání s jednou z nejoblíbenějších postav originálu, ale hlavně za dojmy z posledního dílu, který sice zbytečně ošidil finální přestřelku, ale o to důraznější pocity přinesl v následcích pro všechny zúčastněné. Prudce klesající sledovanost a následné zrušení tak mrzí, protože tady se dalo snad jen stoupat.(20.4.2017)

  • JohnZ87
    ****

    24ka bez Jacka Bauera? Vůbec první spin-off k tomuto jedinečnému seriálu překvapivě funguje i bez jeho ikonického hrdiny. Přispívá k tomu i to, že tvůrčí tým zůstal víceméně stejný a ani pojetí seriálu jako takového se nezměnilo. Kiefer Sutherland se přesunul na pozici jednoho z výkonných producentů a uchoval si tak alespoň nějaké spojení s 24: Legacy. K dalšímu výraznějšímu spojení s předchozími řadami pomohl také návarat Tonyho Almeidy (byť má v jednotlivých epizodách relativně málo prostoru), který se momentálně nechává najímat na špinavou práci, kterou si např. CTU nechce v rámci legálnosti přímo ušpinit ruce. Corey Hawkins ztvárnil ústřední postavu Erica Cartera, který není agentem CTU, ale bývalým armádním rangerem, nicméně s CTU přímo spolupracuje a je s ním spojen především díky bývalé ředitelce Rebecce Ingramové. Ta už sice na CTU oficiálně nepracuje, ale stále je tam jako doma a výrazně zasahuje do zdejšího dění. Osazenstvo CTU je zcela nové, ale s postavami se dá velmi rychle sžít. K těm nejvýraznějším patří analytik Andy Shalowitz, ředitel CTU Keith Mullins nebo třeba analytička Mariana Stiles, která je neteří Edgara Stilese z páté řady 24ky (a je to jakési pomrknutí tvůrců k této výrazné postavě). Na straně záporáků se nepřekvapivě pracuje stále se stejným schématem - od menších ryb k těm větším až po ty největší, které se znenadání zjeví až v posledních fázích seriálu. Není tedy překvapením, že tvůrci opět vyrukují s nějakým tím překvapením. :-) Ze záporných postav ve mě hlubší dojmy zanechali zejména Asim Naseri (Oded Fehr) a Jadalla Bin-Khalid (Raphael Acloque, který mi trochu připomíná Henryho Cavilla). Lze poměrně dobře odhadnout, které postavy budou v průběhu děje takzvaně na odstřel a u některých divák naopak doufá, že nadcházející události přežijí. Samozřejmě ani v 24: Legacy nechybí politická rovina, kterou nejvýrazněji reprezentuje senátor John Donovan (skvělý Jimmy Smits, kterého mnozí znají hlavně jako senátora Baila Organu ze Star Wars), kandidát na amerického prezidenta a také manžel Rebbecy Ingramové. Trochu zamrzí ne zcela dořešená dějová linka s Luisem a méně akční finále. Z dalších postav ještě stojí za zmíňku rozhodně Ericův bratr Isaac Carter nebo Nilaa Mizrani (šéfka senátorovy kampaně). Osobně jsem neměl vůbec potřebu nějak porovnávat Erica Cartera s Jackem Bauerem a je to dobře. Navíc mi Jack v seriálu ani nechyběl, což jen dokazuje, že tvůrci zvládli uchopit nového hrdinu opravdu s citem a nesnažili se za každou cenu vytvořit kopii Jacka Bauera v afroamerickém podání, ale naopak se vydali novým směrem. 85%(1.4.2018)

  • JohnCZ
    ***

    Jack Bauer je jedinečná postava, ale nejsem zas až taková konzerva, abych nedokázal přijmout spin-off s novým hrdinou v hlavní roli. A strašně rád bych chtěl. Ale Eric Carter je na 24: Legacy prakticky to úplně nejvíc nejslabší. Ten nigga je tak strašně nesympatickej a necharismatickej, že ho prostě diváka absolutně nebaví sledovat a problémy jeho manželky a bratra už vůbec ne. Vedlejší postavy naštěstí mnohé věci vynahrazují. Krom sympatického ajťáka Andyho a roztomilé teen teroristky si seriál pro sebe vyloženě krade Rebecca Ingram v podání Mirandy Otto, která si podobnou roli střihla už v Homelandu a tady opět dokazuje, že ji tyhle role velice sedí. Dějově je to taková klasika, ale přišlo mi to výrazně méně dynamické, než původní série. Možná to bude i statičtější kamerou, kvůli které to místy vypadá laciněji, než by muselo. Ale ono to celkově je takové nejisté a s menším tahem na branku. Na jedno zkouknutí ok, ale šlo by to určitě lépe a to i bez Jacka.(4.5.2018)

  • Wysch
    ***

    V zásadě bych sem mohl zkopírovat komentář k prvním dvěma epizodám, a nic by se nezměnilo. Legacy si opravdu vzalo z původní Čtyřiadvacítky pouze formuli šesté a sedmé řady, přidalo k tomu trochu zbytečnýho harašení mezi Carterovou ženou a bráchou, a završilo to totálním zazděním hlavního faktoru úspěchu prvních řad Čtyřiadvacítky - totiž jeden den v životě jednoho agenta. Zpočátku se opravdu zdálo, že se totiž autoři poučili z komentářů na sociálních sítích Čtyřiadvacítky a věnují polovinu času na obrazovce hlavní postavě, se kterou si divák musí vytvořit pouto. Bohužel postupem času Carter začal dostávat třetinu, druhou třetinu dostala Miranda a třetí se rozdělila mezi zbylé linky. Když už jsme u těch vedlejších linek, některé jsou zbytečné (Nicole a Isaac), jiné zase rychle zabité (sexy Kathryn Prescott), a některé kompletně neutažené - a to jsou hlavně ty politické. Jinak je ale Legacy v zásadě kopií šesté a sedmé řady Čtyřiadvacítky, a to až tak moc, že nemá ve své druhé polovině žádný silnější okamžik, ani setkání s Tonym, ani finálová scéna Mirandy Otto, a dokonce ani rozhodnutí jejího muže uctít její památku svou kandidaturou. Je pravda, že by bylo možná zajímavý sledovat v další řadě vztah Carter / Donovan, jako měli Bauer / Palmer, jenže tak jako tak to vypadá, že by se k tomu ani autoři nedostali, protože Čtyřiadvacítka je zkrátka a jednoduše dnes už jen akční seriál s politickým podtextem. Honem rychle hrrr střílet teroristy, buď z Ruska nebo z Blízkýho Východu, to je šumafuk, hlavně aby měli bombu a hrozili zabitím některé z hlavních postav. Přitom kouzlo Čtyřiadvacítky je v osobitosti postav a jejich přežívání toho jednoho dlouhého dne - a to ne na politický scéně. Doufejme jen, že pokud by náhodou se snažil ještě někdo někdy oživit Čtyřiadvacítku, vy-ere se z vysoka na všechno to politikaření a korupci a globální terorismus a bude se soustředit opravdu na ty postavy a uzavřený příběh, který diváka vtáhne spíš než nějaké stovky mrtvých na mostě.(27.4.2017)

  • dragon94
    ****

    Je to dobré a kdo tvrdí, že ne tak lže. Ovšem kvalita jednotlivých epizod byla poněkudnevyvážená. Zatím co první dvě epizody byli naprosto parádní. Zbytek série bylo takové přešlapování s občasnou akcí což se změnilo v posledních 3 epizodách, které to, ale už moc nezachránili. Samotné vyznění dějových linek působí dost nedotaženě a zvláštne, ale nejspíš je to proto, že se počítá s dalšími sériemi. Do dalších sérií bych posílil dějovou linku Cartera a věnoval jí více času než ostatním dějovým linkám. Tady to bylo bohužel přesně naopak. 4* 70%(16.7.2017)

  • - V šiestej epizóde 5:00 p.m.-6:00 p.m. si je možné na mape všimnúť poznámky v češtine, aj keď sa jedná o Čečencov. (72Nihlus)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace