Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Havenohome
    **

    Čo má tento film spoločné s nejakou pravdivosťou? A načo všetky tie povzdychy, že ako mohol v takej dobe vzniknúť takýto film? Veď sa to nijako nelíši od dobovej väčšinovej predstavy o chuligánoch. Je to len taká moralita v slučke opakujúca to isté. A keď tvorcovia pocítili, že treba nejako aj naznačiť pôvod výtržníctva, tak tam prilepili obraz s mudrujúcim Leošom Suchařípom o odcudzení v modernej spoločnosti. Všetky postavy sú ploché figúrky, všetci iba ziapú, dôvod zlej výchovy detí je vždy prvoplánovo vyriešený nekompletnou rodinou. Exploatácie veľmi málo. Pokus rozprávať v rôznych časových rovinách sa zmenil na neprehľadný guláš. Kvazidokumentárne pasáže sú najtrápnejšie, hlavne keď v nich účinkuje teatrálna Zimková. Réžia nula bodov.(4.1.2013)

  • blackrain
    ****

    Tenhle film má ve svém názvu otázku a tu samou jsem si pokládala taky. Existuje na ni velké množství odpovědí. Ale všichni se shodneme v jednom a to, že by se tohle dít nemělo a je úplně jedno kdo komu fandí. Snímek není pouze poplatný době svého vzniku. Je bohužel velmi aktuální i dnes. Výběr mladých herců se opravdu povedl. Nefandím žádnému fotbalovému manšaftu. Chodím se dívat jednou za čas na vesnický fotbal. Tam to občas připomíná seriál Okresní přebor a to mi vyhovuje.(14.11.2011)

  • nirvanafan
    ****

    Film na svou dobu nesmírně šokující, který by i dnešního průměrného českého diváka jistě donutil vypnout po úvodních minutách. S radostí jsem kvitovala, že se snímek neomezuje jen na dění na stadionu a ve vlaku, ale dává nám rovněž nahlédnout do smýšlění a pohnutek fotbalových fanoušků, jejich blízkých a známých, a dojde dokonce i na mínění široké veřejnosti. Marxistické zdůvodnění fotbalového chuligánství je tak jediným odkazem na dobu, ve které dílo vznikalo. I když se vsadím, že i v dnešní době se na fildě najde nějaký kvokal, který vám s radostí odsouhlasí teorii o tom, jak odcizení vede k výtržnostem :)(25.3.2013)

  • F.man
    ***

    Těžko nějak komentovat snímek, který je v podstatě rozsekán na spoustu malých útržků a ve kterém jde spíše o dokumentární vykreslení jednotlivých postav, motivací či událostí než o děj. Samozřejmě že negativní vyznění je nakonec jasné a správné, ale plusem pro Smyczeka je fakt, že nesoudí primárně on, ale až divák, kterému jsou předkládany obě strany mince. My lístky nepotřebujem, rozumíš(3.6.2010)

  • Segrestor
    *****

    Jedem vlakem za Spartou, nebudem se s nikým srát. Když nám dají góla, tak se budem prát. Bij a bij a bij Žoldáka do hlavy, hlavně že se dostanem zpátky do Prahy. Neckerman a Quelle, ať jde do prdele. Co je? Co je? Co je? O tom, že parta prvních českých hooligans zlikvidovala vagón, který patřil dělnickému lidu, se natočil tento jinak vynikající pseudodokument. To by se jim dneska ty kamery snad ani nezastavily. A ještě dodatek. Už vím, odkud má Ráďa Džon ty proevropské ambice. Proč? Protože: BRUSEL, BRUSEL, BRUSEL, BRUSEL...(11.10.2012)

  • - Ve vedlejší rolí si zahrál například i Roman Holý, někdejší moderátor Kinoboxu a člen skupiny JAR. (hot_spot)

  • - Ladislav Jakim (obhajca) rozprával pri natáčaní veľmi potichu, preto musel režisér robiť v scénach súdneho pojednávania bližšie zábery. (Zdroj: instinkt.tyden.cz) (Raccoon.city)

  • - Pokřiky „Brusel! Brusel!" a „A-Liver-a-Liver-a-Liverpool!" jsou odvolávky na tragédii, která se stala na fotbalovém stadionu v Bruselu při finále Poháru mistrů evropských zemí v roce 1985. (Olík)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace