Komentáře uživatelů k filmu (328)

  • verbal
    ***

    Asi nejslavnější současný sestrošuk (pomineme-li LIVINGDEADa) Mikuláš Aules má doma tak hnusnou manželku, že to ze zoufalství raději střelí na červenou a nechá se dobrovolně zavřít. A je z toho vcelku vleklá a nesmyslná pičovina to tom, jaxe rachitický ztvarohovatělý makléř stane téměř přes noc předsedou mexicko-árijského drogového kartelu plného animálních vypatlaných hovad, během jejíž nadmíru přepálených dvou hodin někdo navíc v pozadí permanentně hraje na pilu. Miky je sice spanilý a vůbec, avšak to, že si nechá pod nosem narůst jitrnici a otapetovat hrudní košíček, z něj drsného mukla prostě neudělá, protože se permanentně tváří jako lanisterské princátko, co zrovna před chvíli vyprstilo v karavanu Bryjanu z Tartu a něco mu při tom sežralo ruku. S tímhle kukučem a figurkou modelky Kálvina Klajna by v takovém ZpěvZpěvu dělal negrům děvku, i kdyby tam v prdeli propašoval kamión kontrabandu pro samotného Hitlera. Avšak každé zboží má evidentně svého kupce a je žužu rozkokošné, jak i přes bulvárně přiblblý, recyklovaný a nudný telenovelický scénář a do očí bijící kástingovou minelu ta unylá partička zpocených polonahých pokérovaných ovarových krků a Chajme ve sněhobílých trenýrkách alespoň řádně rozrajcovali našeho homorozumbradu Zadka99, jenž si u toho zjevně i lačně zaadoroval pravačkou.(5.8.2017)

  • Malarkey
    ****

    Vězeňské prostředí opět tak trošku jinak. Nikolaj Coster-Waldau totiž není žádnej trestanec. Bohužel se mu ale jednou situací změní život o 180 stupňů a americkej systém ho vhodí do věznice plné úchyláků, vrahů, černejch a nácků. A úplně si nejsem jistej, jestli je duševně labilní, když se podvolí náckům, ale scénáristi si pro něj připravili pár slušnejch výkrut a tak se tu divák úplně nudit nebude. Největším problémem je fakt, že Nikolaj na vraha opravdu nevypadá a když už vraždí, tak se u toho tváří jak nemluvně, co má prdy. Na druhou stranu film měl neskutečný koule a závěr byl naprosto bezchybnej. Rozhodoval jsem se mezi třemi až čtyřmi, ale nakonec jsem se podvolil lepšímu středu.(11.1.2018)

  • Cervenak
    ***

    Nikolaj dobrý a do polovice je to zaujímavé, potom sa to rozsype.(5.6.2018)

  • T2
    ***

    Rozpočet $-miliónovTržby USA Tržby Celosvetovo ▐ Dejovo ide o dosť klasický príbeh o nešťastne odsúdenom, ktorý musí nejako zapasovať do väzenskej hierarchie aby prežil bez väčších následkov. Následky sa ale dostavia a stane sa z neho ešte ďaleko horší človek. Dejovo tu nemáme žiadne väčšie prekvapujúce zvraty. V danej téme ide skôr o taký všedný priemer, ktorý nemá nejaký zdrvujúci element, ktorý by dostal do kolien. Herecky dosť civilné, dejové prestrihy vydarené. /60%/(29.8.2017)

  • Marigold
    **

    Neskutečně lobotomizované béčko, které má asi stejný cit pro relativizovanou morálku jako nácek po flašce jägera. Zároveň ale jede na vlně usopleného macho sentimentu. Skoro žádné klíčové rozhodnutí nedává valný smysl a Waugh se obhájí jen tím, že ty tuny klišé dokáží Coster-Waldau a hlavně Bernthal přežvejkat se ctí trochou zájmu. Jinak naprostá katastrofa.(17.9.2017)

  • Radek99
    *****

    Dokonalost. Vědomá adorace alfa samců. Dokonalý casting a herecké výkony. Přehlídka fyzického herectví a řeči těla. Vynikající atmosfericky působící hudba. Pomalé tempo vyprávění a retrospektivní kompozice. Psychologický vývoj hlavní postavy. Originální žánrové křížení - věženské drama se prolíná s klasickou gansterkou a to celé je ještě řízlé rodinným dramatem. Skvěle vymyšlený a napsaný scénář - Ric Roman Waugh je drsný chlapík, povoláním kaskadér, a je znát, že ví, o čem píše a točí - stal se z něho jednoznačně specialista na vězeňskou tématiku - tenhle specifický subžánr dovedl k dokonalosti už ve Zločinci, pak si sice vybral slabší chvilku v Práskači (přešlapem bylo angažování Dwayne Johnsona do hlavní role a, což je v kontextu Waughova psaní s podivem, scénář byl tentokrát trochu chatrnější...), ale v Shot Caller je zase zpátky v té nejlepší scenáristické i režisérské formě... Lepších žánrových filmů už letos nebude moc... PS: Shot Caller svou atmosférou a popisem status quo americké věznice dost připomíná jeden z nejlepších seriálů poslední doby procedurální drama Jedna noc...(3.8.2017)

  • Superpero
    ****

    Pár much by se našlo. Občas nepravděpodobné dění, které tam je kvůli žánrovosti látky. Každopádně drsná atmosféra a skvěle zahranej hlavní hrdina to přebijou. Fakt mě to bavilo a uteklo to jako voda.(7.8.2017)

  • Fr
    ***

    „JEDINÝ, CO TADY MÁME, JE ÚCTA…“ /// Už je to věc jistá - Nikolaj Coster-Waldau dokáže utáhnout (kromě ségry) i film! Příběh ze dvou světů – toho uvnitř a toho venku, v němž pomocí flashbacků zjistíme, kterak se z makléře mukl Money stal. Nechybí drsnej polda, páč pořádnýho sráče nemůže nahánět jouda z krimi Anděl. Brebentí se tady celkem k věci a příběh taky není úplně blbej. Řek bych, že scénárista a režisér (v jednom) - Waugh, se celkem vylepšuje. Možná si tady mohl vodpustit zbytečnou zápletkovou komplikovanost, páč ubrala příběhu drsňáckost. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Potřebuju poradit, kdy začít s tréninkem řitního otvoru. 2.) Jsem rodinnej typ. 3.) Thx za titule „urotundy@cbox.cz“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ *(25.8.2017)

  • Slasher
    *****

    Pěkný krimi-tvrďácký překvápko, kde je krásně vidět, jak se může i ukázkový život dosrat jednou osudovou chybou a pak skrze následný vězeňský buď a nebo. Waldau v týhle roli šéf a celá jeho proměna a snaha je skálopevná, k tomu spousta castingových radůstek (Bernthal 🙏🏼), lepší přehlídku Cali white pride hovad jsem neviděl od SONS OF ANARCHY. Ale celkově vzato mi ten film vyšel neprůstřelný, uvěřitelný, držel mě a bavil, fungoval po stránce emocí, líbil se. Velký palec za násilí, hezky brutální syrový, závěr naprostá jahůdka. / Po druhé projekci dávám 5, protože mě nenapadá, jaký jiný vězeňský film mi tak skvěle a jasně ukázal taková ta pravidla hry. To, jak skrze hlavní postavu a herectví vyniká neskutečný hrdinství a vnitřní utrpení, nemá prostě chybu. A až teprve dokonale mi seplo to finále.(20.10.2017)

  • Lateef
    ****

    Coster-Waldau zní jako název německé firmy specializující se na těžkotonážní těžební stroje. Ve skutečnosti nejsme až tak daleko od pravdy, jelikož když se Nikolaj rozjede, je to prostě buldozér a zároveň nejmohutnější opěrný prvek filmu. A pak je tu taky atmosféra, která se postupně odívá do hutnějších a hutnějších kabátů. Celek nepůsobí úplně jako famózní dělovka bez chyb, ale určitě jde o dost dobré vězeňské drama, které by nemělo uniknout pozornosti diváka.(16.9.2017)

  • Zeck
    ***

    Steroidy vyžraní modelové a vepři, parodující americké policejní složky a vězeňský život. Většina filmu se dá shrnout jako 120 minutové zdlouhavě přešlapování na místě za extrémně pomalého šmrdlání houslí v pozadí, kdy se vzpomíná na žužu rodinku a prokládá to jen velmi ojedinělá dávka krvavé zábavy. Následuje jen nerealistické, ukrutně dementní a překombinované finále, no a (doslova) pohádky je konec. Chce to být autentické vyobrazení drsného života v americkém vězení, jenže pak si zcela jemný, nesmělý a hodný zelenáč Lannister, rozpačitě si hledajíc místo u místního teplého gangu "nadlidí", strčí pervitin v kondomu do prdele a rázem se z okrajového pingla stává druhý nejvýše postavený člen Bratrstva vylízaných v celém vězení. Možná ale jen nebyl dostatečný prostor a čas na vyobrazení jeho vzrůstající reputace v gangu, protože by se pak do filmu nevešlo to podstatné, třeba jak permanentně zírá do zdi. Románkovi Waughovi asi ztvrdne jen z představy nahých a vypracovaných nebezpečných "zvířat" v kleci, které se sladkokysele potí a zároveň lesknou při žáru slunce a jejich drsných mačo cviků, takže má obsesi na vězeňské filmy plné nahých mužských těl, ale veškerý svůj fetiš si vyprojektoval už před devíti lety do Zločince , který se snad natáčel ve stejných celách jako tohle a prohodit hlavní herce, člověk nepozná rozdíl pomalu ani ve scénáři. Zatímco v něm bylo vše z vězení pečlivě ukázané a v rámci mezí zábavně vylíčené, zde se jen uboze recyklovalo, vykrádalo, případně jen apaticky nastřelovalo a jako bonus se přidal jen ten ukrutně debilní závěrečný plán, který by skončil minimálně u první prohlídky při přijetí do věznice u roztažených půlek, povoleného svěrače a obligátního zakašlání. 60 %(4.8.2017)

  • Toren
    ****

    Z Nikolaje šel fakticky strach a jeho přerod byl ukázkový. Syrové drama ve kterém zjistíte, že stačí skutečně málo, aby šlo vše naprosto do kytek. A má to excelentní hudbu.(1.12.2018)

  • H34D
    ****

    Nehledejte v tom realitu, raději se nechte unášet v přílivu testosteronu, kterým vás bude tahle atmosferická bombička postupně utápět. Jasně, že je to lehce přitažené za vlasy, ale v dnešní době krize maskulinity působí tahle sebranka ultradrsných hrdinů a padouchů jako "balzám na duši" (nebo právě naopak?). 8/10(10.8.2017)

  • EvilPhoEniX
    ****

    Perfektní film s vězeňského prostředí s Jamiem Lannisterem a Punisherem! Shot Caller je vyprávěn retrospektivně a zobrazuje nám život hlavního hrdiny po propuštění z vězení a také život, který vě vězení prožíval, to vše krásně propletené v hodně syrovém a drsném obalu. Vzpoura ve vězení či závěrečná scéna je definitivním Highlightem, napětí doprovází celý film o zábavu není nouze a dojde i na pár zvratů. Skvělý, kloudný film plný drsných a tvrdých chlapů. 80%(26.7.2017)

  • Gilmour93
    ***

    Warrior or victim, aneb přehlédnutá červená na semaforu postaví jemného finančníka před volbu, jestli být bílou pichnou, či bílou pýchou.. Waughova studie o kazivých účincích nápravných zařízení se snaží pohybovat ve dvou módech. Ten vězeňsko-gangsterský působí poněkud klišovitě a o atmosféře Training Day či černobílých scén American History X si může nechat jenom zdát. Psychologický mód se stavěním bariéry proti rodině vykazuje plochost Moneyho hrudníku ještě před nástupem do oploceného fitness centra a zbytečně bere prostor tomu prvnímu. Nehledě na to, že snaživý Coster-Waldau tu sice má Movember 12 měsíců v roce a spoustu tetování z časopisu Bravo, ale ten přerod na vypočítavého (skoro)gangstera mu nelze i kvůli konstrukci příběhu příliš věřit. Trošku mi zůstává záhadou, jak se Moneyho řitní pošta vypořádala se vstupní prohlídkou při posledním nástupu do vězení. Falešné dno konečníku?(9.8.2017)

  • 3DD!3
    ****

    Výborná kriminálka se skvělým obsazením. Z finančníka vraždícím muklem ve dvou jednoduchých krocích. Coster-Waldau zvládá přeměnu s přehledem. Režírující Roman Waugh vymačkává z příběhu maximum. Vězeňské filmy mu jdou. Nejlepší jsou scény s Bestií uprostřed ničeho.(5.1.2018)

  • Sarkastic
    ****

    „Otázkou je, co uděláš, když se tady chceš plácat s náma ostatníma, protože naše ochrana není jen tak. Nic tady není zadarmo. Všichni v tom jedou, ať jsou s námi nebo ne.“ Od Trestance jsem si nesliboval zbytečně moc, a snad i proto u mě ani nedošlo na nějaká nenaplněná očekávání. Naprosto klíčové je u tohoto filmu si položit zásadní otázku; dokážete hlavní postavě uvěřit proměnu ze spořádaného, nekonfliktního a nijak zvlášť „nabušeného“ finančníka na bezskrupulózní, (v rámci přežití?) všehoschopné hovado s tahem buldozeru? Pokud je vaše odpověď záporná, filmu se asi raději vyhněte. V tomhle ohledu působí tématem opravdu velmi podobný Blok 99 mnohem uvěřitelněji (a také podstatně přímočařeji). Já však na pravidla hry přistoupil a film si převážně užil. I přes to krapet problémové obsazení Nikolaje, který vás možná o své buldočí zarputilosti zcela nepřesvědčí, ale sympatie a potřebu mu fandit vyvolá spolehlivě. Hodnotím slušnými 4*. „Bojovníkova nejsmrtonosnější zbraň...je jeho mysl. Vítej do rodiny, bratře.“(10.3.2018)

  • Kaka
    ****

    Protipól Shawshank Redemption. Darabontův opus byl filmem, kde bylo násilí a spousta drsných scén. Zároveň ale, a to všichni fandové dobře vědí, je to film plný životní vitality a melancholie. Je skoro až nasáklý nenápadnou poetikou a pozitivní náladou, která se divákovi postupně vkrádá do mysli čím déle film sleduje. Shot Caller je rovněž vězeňské drama. Rovněž svým záběrem měřítka téměr epochální. Ale psychologický efekt má přesně opačný. Tedy místo kam člověk přijde jako silák, avšak těžko někdy odejte. Místo, které odjímá svobodu, zároveň však může dramaticky měnit osobnost. Přerod miláčka z GoT je více než impozantní a Waldau potvrzuje jak vyjmečný herec je. Scénář vcelku sofistikovaně kombinuje vězeňský film bez příkras s typicky USA gangsterkou (točí se v L.A.). Manipuluje dobře i s časovou narací děje, takže scénář díky tomu působí složitě, zamotaně. Jasně, režijní virtuozitu Darabonta tam nenajdete a ani takové ambice film nemá, proto nemůže být nikdy milníkem a kultem. Ale je to jeden z těch snímků který vynikne postupně, časem a bude spíš pro fajnšmekry, než pro střední proud. Má malý marketing a zřejmě ví proč. Waugh chtěl natočit depresivní příběh muže který měl všechno a to ztratil. A podařilo se mu to náramně. Surově, stroze, bez kompromisů.(21.8.2017)

  • castor
    ****

    Bavil se s přáteli, jenže sedl do auta pod vlivem a přehlédl semafor. Z několika měsíců vězení bylo 17 let. A nakonec podstatně víc. Měl rodinu, spořádaný život, předtím slovo gangster neuměl skoro ani vyhláskovat. Jak se k nim a mezi ně dopracoval, divák postupně zjistí. A je to moc fajn odkrývání, protože ve vězení není nic zadarmo, zvlášť když okolo jsou jen samí vrazi a drogoví dealeři. Ve finále to do sebe docela solidně zapadá, páč nám nesedí, čeho je hlavní postava s ohledem na svou „poklidnou“ minulost schopná (a samotnou vzrůstající reputaci bych rozhodně víc popsal). Vězni možná melou cosi o respektu a úctě, ovšem rodina tam venku je nejvíc. A soustředěný Nikolaj Coster-Waldau nám to dokáže. Jeho vývoj občas sice skřípe, atmosféra je ovšem pohlcující. Samozřejmě jsme ve filmu, takže i tady mezi těmi alfa samci je třeba přivřít oko (pochopíte proč). Nicméně ve výsledku solidní syrové drama, kterak tenhle systém sežvejkne všechno a každého.(12.8.2017)

  • Spiker01
    ****

    Pro mnoho lidí možná obyčejný thriller, na který si za rok nikdo nevzpomene, ale už kvůli Nikolajovi, kterého tak často ve filmech nevídáme, pokud nezabrousíme do jeho domoviny, to mohu jenom doporučit. 2 hodiny jsou tak akorát, ačkoliv filmy z toho ranku většinou bývají kratší, alespoň se tvůrcům daří trošku rozvinout příběh a vtělení se do duše člověka zlomeného systémem. Na konci to ve mně zanechalo velmi niterné pocity a celkově jsem dostal mnohem víc, než jsem původně čekal...a samozřejmě nesmí chybět Jon "Frank" Bernthal, bez něj by to prostě nešlo. 👌🏼(11.8.2017)

<< předchozí 1 2 3 4 5 9 13 17
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace