poster

Nežádej svůj poslední tanec 2

  • USA

    Save the Last Dance 2

  • Slovensko

    Nežiadaj svoj posledný tanec 2

Drama / Hudební / Romantický / Taneční

USA, 2006, 88 min

Režie:

David Petrarca

Scénář:

Kwame Nyanning

Kamera:

David A. Makin

Producenti:

Eric Hetzel

Střih:

Trudy Ship

Scénografie:

Taavo Soodor

Kostýmy:

Gersha Phillips
(další profese)
  • Evii.B
    ***

    Co to mělo být? Co to má proboha společného s Save the Last Dance 1. Hlavní herečka s předchozího dílu nechce pokračovat, ale stejně netočí dvojku? Dobře to bych ještě pochopila. Upřimně Izabella Miko mi byla mnohem víc sympatičtější. Ale nejhorší je, že naprosto změnili charakter hrdinky. Chovala se naprosto jinak. To bych na jednu stranu brala jako kladnou věc, ale jinak film byl dost o ničem. Stále obehraný scénář (potkají se, vše OK, naštvou se na sebe, happy end). Celkově lepší 3*(2.8.2013)

  • Kryton
    *

    Zív.........po celou dobu filmu se člověk nudí a nejradši by spal. Ano užitečnější by bylo 88 minut prospat. Taneční scény průměrné o hudbě se dá říci to samé. Proč tam je několikrát zmíněný hip hop, když jsem ho za celou dobu neslyšel? Sice ho celkově neposlouchám, ale rnb se tam objevovalo hodně. Celková kostra filmu je pak ještě chudší a člověk si asi má něco domyslet.(6.6.2009)

  • jafuska
    ***

    kdo nemá rád tanec a vše co s tím souvisí, tak tohle není film pro něj a je logické, že se mu to nemůže líbit, ale tanec je nádherný, když člověk cítí rytmus, a ví co hce opravdu dělat, klasický balet, nebo hip hop? obojí má své kouzlo, i když balet je pro mě mnohem bližší, hi hop docela vzdálený, ale je to obojí tanec, hlavní představitelé fajn(24.7.2010)

  • terunka003
    *

    Taneční, svižné, chvílemi i melodické × obehraný děj. Co to bylo? Další film pro mladé diváky, věkově tak 11-14-ti leté holčičky, které chtějí být jako perfektní tanečnící svíjející se na podiu v kalhotech pod kolena. Film o tom jak bílá baletka naučí tancovat městské tance všechny obyvatele ghetta a nechá dráhu úspěšné baletky. Přišlo mi to přehnané. Včetně toho, že nakonec stejně zvítězila láska. Asi si ve škole zapíšu předmět Hip-hopové teorie..(6.6.2009)

  • mikalana
    *

    Milovníci tance ve filmu si nepřijdou na svoje. Nežádej svůj poslední tanec měl jako v prvním díle myšlenku spojení kultur, osobních rozhodnutí a postavení se na nohy a o tom, že život se mění. S odchodem Julie Stales se tento kousek propadl do dějin zapomění, film přišel o osobitou a jedinečnou herečku, která se do role hodila a nahradil ji slečnou, které jsem nevěřila ani lásu k hiphopu, ani jejímu filmovému partnerovi. Sářin partner nedostal příležitost k usmíření s matkou, ani prostor k projevu, přitom scéna, ve které představuje pásky zachycující zvuky jeho života je celkem zajímavá a dobře vymyšlená. Sára sama vlastně nic konkrétního nakonec neudělala, rozhodla se dělat choreografii anebo tančit anebo jenom praštila se školou? Taneční scény hiphopu se jsou nepřehledné a postrádají správné osvětlení, kroky nejsou ničím zajímavé, nenavazují na sebe a jsou to prostě jenom kroky. Tanec v klubu vypadá spíš jako parodie a hudba je velice průměrná. Hvězdičku ode mne dostávají celkem ucházející scény ve škole a celkem zajímavá postava učitelky ve skutečnosti jenom zkušené a proto přísné, která bohužel nedostala dostatek prostoru. Autoři nevyužili nabízející se šanci - opravdový vnitřní rozpor mezi snem a skutečností a všechno jenom okecali a nenechali divákovi možnost k procítění. Sny se mění a diváci nedostali dostatečnou možnost k pochopení tohoto sdělení.(21.8.2007)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace