Reklama

Reklama

VOD (1)

Charismatický Jean Reno jako Charly Matteï hraje ve francouzském thrilleru bývalého mafiána, který poslední tři roky vede klidný život v ústraní a věnuje se své rodině. Jednoho rána ho na parkovišti přepadnou maskovaní muži a zasáhnou 22 kulkami. On však střelbu přežije a jeho krutá pomsta na sebe nenechá dlouho čekat. Minulost Matteïa dožene, když se objeví jeho kamarád z dětství. Přísahali si věrnost na život a na smrt, ale věci se mají po letech jinak… Film vypráví o podsvětí francouzské mafie v Marseille. Režisér Richard Berry staví na části románu L´lmmortel. Film je fikcí založenou na faktech a realitě každodenního života. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (342)

Radyo 

všechny recenze uživatele

Stáří? Senilita? Podle odezvy řady uživatelů nejspíše postihly Jeana Rena a projevily se tím, že vzal roli v (přinejlepším) tuctovém filmu, natočeném kameramanem s Parkinsonovou chorobou. V tom případě ale stáří a senilita postihly i mě - 22 výstřelů mě totiž bavilo a té "chvějící se ruky" kameramanovy jsem si vlastně ani nevšiml a došlo mi to až teď při čtení komentů plných výrazů jako "nasralo mě to", "v prdeli" a dalších milých a citlivých slůvek. :-P No, asi mám delší vedení. A proč mě to bavilo? Inu, dost možná nehledám v úplně každém filmu NĚCO, co prostě ani v každém filmu být nemůže, takže si pak (i když ne vždy, pochopitelně) dokážu více užít i tuctový, banální a klišovitý příběh, pokud nepřekypuje donebevolajícíma blbostma. A Reno je prostě... Reno. On už jiný nebude - ale ve srovnání se Stallonem má Reno v zásobě asi o 5 mimických výrazů víc! Kdo z vás to má! :-P Btw. Bylo zvláštní vidět Kada Merada během 3 dnů ve dvou tak různých filmech, jako jsou Mikulášovy patálie a 22 výstřelů. ()

Historik 

všechny recenze uživatele

Tohle natočil člověk s nějakou úchylkou. Je to patrně nejbrutálnější francouzský film, co jsem kdy viděl. Navíc natočený stylem, který se mi příliš nelíbil. Když přihlédnu ke scénáři, který není bůhvíjak vynalézavý, nemohu hodnotit nijak vysoko. Možná, kdyby to dostal do ruky jiný režisér, dalo by se z tohoto námětu něco udělat. ()

Reklama

kOCOUR 

všechny recenze uživatele

Reno leží 40 minut v posteli, pak se 10 minut proplétá ostnatým drátem a mezi tím jednorázově 5x vejde do scény a stejným stylem někoho zastřelí. A v těch scénách, kde je nucen k psímu pohledu, polemikách o životě a rodinných hodnotách, mi ho bylo opravdu upřimně líto. V takhle špatně napsaném a nudném filmu nemá herec Leonova formátu co dělat! ()

Vojťas 

všechny recenze uživatele

Vůbec nejde o špatný film, ale 4* si opravdu nemohu dovolit dát. I přes (po dlouhé době) skvělého J. Rena je snímek (bohužel v rámci své škatulky) nepřehledný ba dokonce místy nudný, a proto ani není možné být plně pohlcen. Jednoduše řečeno: ryze mafiánský film, který bohužel nevybočuje z řady svých kolegů, ale který se spíše lehce dostává pod tuto úroveň a který pouze sází na herecké umění mafiánských představitelů - což zde nestačí! ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Když mafie snižuje v rámci krize stavy, jde vesměs o hodinové výpovědi bez udání důvodů. To mají francouzi z toho, že nevolili socany. Renovic Jeník má pak v těle 24 kulek. Těžko ho ale zabít, protože zná číslo na Segalova chirurga. Ten mu nechá dvě. To je dost na to, aby Jeník se standardně koženým xichtem obpajdal všechny své dárce a vcelku nudně a s patřičným klišovitým patosem jim těch 22 s díky vrátil. ()

Galerie (41)

Zajímavosti (15)

  • Keď je Charly Matteï (Jean Reno) vo vile svojho nepriateľa má doráňanú tvár. V nasledujúcich záberoch však jeho rany miznú a znovu sa objavujú. (Johnny.ARN)
  • Karin Viard bola pôvodne najatá, aby hrala rolu Marie Goldman, ale kvôli problémom s plánovaním sa jej to nepodarilo. Namiesto nej rolu dostala Marina Foïs. (Arsenal83)
  • Kad Merad hrá po prvýkrát v kariére „zlú“ postavu vo filme, pričom Berry o tom povedal: „Radšej som si vybral herca s vzhľadom sympatického chlapa a tlačil ho smerom k šialenstvu, než aby som si vybral tvár zlého chlapa, ktorému by som sa pokúšal dodávať ľudskú hĺbku. Je naozaj veľmi zaujímavé popísať všetky tieto fázy v jednej osobe. Kde si môžeme na sekundu myslieť, že sme s ním mohli byť kamoši predtým, a v nasledujúcom okamihu nás desí. Kad bol skutočne vhodnou osobou na zahranie tejto rôznorodosti pocitov.“ (Arsenal83)

Reklama

Reklama