Nastala chyba při přehrávání videa.
  • verbal
    ***

    Znáte ten pocit, když máte krásné, dlouhé a všemi ženami obdivované péro, které však nechce stát? Já ne, ale po zhlédnutí tohoto filmu se do něj dokážu docela dobře vcítit. Na jedné straně mi to vcelku esteticky lahodilo a chvílemi mě to i bavilo, na straně druhé jsem se upřímně děsil nad dalším impotentním, uměle zkomercionalizovaným, plagiátorským literárním patogenem. Jako by už nebylo dost všech těch zkurvených Hery Potratů, Tvajlajtů, Hangrgejů a jejich nesčetných, stejně neoriginálních a trapných klonů. Tomáš Robert Kovář, jehož vizáž už sama o sobě prozrazuje, že se nakladateli v jeho konečníku určitě převelice líbilo, je prostě jen další Jana Rohlíková v kalhotách. Svou erektilní dysfunkci provinčního babrala vyřešil po absolvování kurzu tvůrčího sraní tím, že bezskrupulózně hodil do kopírky scénář k vynikajícímu Občanu X, doblil do něj milostné drama, jeho finále zhyzdil ukrutným holyvudským sračkoidem, no a pak už stačilo jen lubrikovat a polykat. A na světě je další slavný s-piss-ovatel, co se pouze vlastní „fantasií, pílí a kreativitou“ vykradl až na výsluní. Takže co s tím? Inu co by, z pěti jednu odervat za tu prachsprostou zlodějinu a druhou za místy naprosto kokotistické díry ve scénáři. Další už nechám s dovětkem, že být fešácký herec jako Tomáš Tvrdýy, docela by se mě dotýkalo, že mě poslední dobou ve filmech furt milostně párují s žijící reklamou na sexuální asketismus, která je s přibývajícím věkem čím dál víc k nerozeznání od Merylyn Mensna.(20.7.2015)

  • Rocky62
    **

    Pět ódy mohu jedině na formální stránku a autentické znázornění atmosféry z dob, kdy vládl SSSR jeden z největších dobytků v dějinách lidstva. Veřejné obavy z režimu a neustálý strach z gulagů jsou ztvárněny skvěle, ovšem příběh dosti zaostává a ve většině chvílích mu chybí tah na branku. Režisér u mě zkrátka nespojil tyto dva aspekty tak, aby vznikl hutný příběh doprovázený osudovostí a napětím, jinými slovy nuda bez ambicí. 45%(13.9.2015)

  • castor
    **

    Letecký pohled na čadící lokomotivu uhánějící do podzimu zbarvené české krajiny je stejně fajn jako velké množství šedivých tuzemských uliček, ve kterých se natáčelo. Jenže další -pro- se už hledají obtížně. Nejen v návalu velkých ambicí, ale hlavně z pohledu odvedené práce – a to špatně hned na několika frontách. Hraje se na náhodu, hodně se stříhalo, přitom se měl onen schizofrenní scénář spíš hodit do koše. Děj a motivace postav jsou v řadě případů v lepším případě nepochopitelné, jednotlivé scény se dramaturgicky rozpadají, jsou hloupé i směšné (pasovou kontrolou přes negramotného vojáka, parodie na ruský akcent), mnozí herci jsou nevhodně obsazení, Tom Hardy jen huhlá a dle mého znovu ukázal, že je coby hlavní herec přeceňovaný. A režisér Daniel Espinosa je tak trochu patlal. Přitom námět á la v socialistickém ráji zločin oficiálně neexistuje a inspirace zločiny skutečného sériového rostovského řezníka vypadaly slušně. Hlavním protivníkem našeho vyšetřovatele není magor, co ujíždí na malých klucích, ale státní aparát. Jenže tady jsem se nic nového o ovládání společnosti strachem nedozvěděl. Jako detektivka to nefunguje, jako psychologické drama také moc ne. Pokud mě někdo zaujal, tak zbabělý kariérista Joel Kinnaman. I když pokud by ve snímku jeho postava nebyla, asi by se tolik nestalo. A to vlastně platí i o celém filmu. Kdyby vůbec nevznikl, tak …(30.7.2015)

  • cukorek
    ****

    Prečo tento film? Lebo tam hrá Tom Hardy. Je to ozaj môj obľúbenec a nepotrebuje mi už dokazovať svoje kvality, jednoducho siahnem po každom filme v ktorom hrá. Ja som ten film vnímal v prvom rade ako detektívny thriller, pretože sa hlavné postavy snažia dopátrať k úchylnému vrahovi. Všetko ostatné ako voľba vtedajšej vlády a spôsob života pôsobili druhorado, ale zároveň dej dobre dopĺňali. Koniec mi prišiel trocha vypustený, dosť ľahko bol popravený vrah bezmocných detí a navyše sa neobjasnilo na čo mu boli tie orgány, ktoré im amputoval. V konečnom dôsledku film hodnotím na 80%.(2.1.2016)

  • Zeck
    **

    Čirá schizofrenie na place a plátně, která pokud by neměla ďábelské bolševiky, atakovala by Angelínky Neposraného o nejambicióznější hollywoodské hovno vysrané na diváky za poslední kalendářní rok. Tomáš je klasicky čestný a Noomi klasicky hnusná, komouši jsou zlí, Gary už je Starýmuž i na herecké štěky, všude je parodie na politickou paranoiu a celý to nedává sebemenší smysl. Logika a dějová linie jsou znásilňovány do análu v mnohem větším měřítku než ty zavražděné děti, kdy největší padouch není pedofilní nekrofil a masový vrah, ale jakýsi bolševický kretén, který sebere Tomášovi místo, chce mu šukat manželku, umí se teleportovat na všechna důležitá místa a bez následků střílí kolegy z práce přímo ve své kanceláři za bílého (pracovního) dne. Autor předlohy, který se „inspiroval“ totálními režimy měl buďto nulový vliv na scénář, nebo měl v hlavě nasráno. Nejvíc má ale v hlavně nasráno scénárista a režisér tohoto braku, kde nedává smysl absolutně nic od doby, co Otužilý vytáhne nedobrovolně paty z Moskvy, aby vyřešil nejzapeklitější případ celé své kariéry, logiku vztahu s vlastní manželkou. To se mu bohužel nepodaří, ale skončí to všechno dobře, Tomáš se vrátí do práce, kde sice bude nadále notovat zkurvenému režimu, zatýkat imperialistické živly a držet hubu, ale to už se od každého kladného hrdiny v dnešní době přece očekává. 40%(27.7.2015)

  • - Film se mimo jiné natáčel v Kladně či ve studiích na Barrandově a také v pražském metru. Hollywoodští filmaři projevili zájem konkrétně o stanici Anděl, a to kvůli tomu, že nejvíce ze všech stanic připomíná moskevské metro – děj filmu je totiž situován do Moskvy 50. let. Stanice Anděl se původně jmenovala Moskevská, byla otevřena v roce 1985 a její výstavby se zúčastnili sovětští inženýři a architekti. Současně pracovníci československého Metrostavu budovali v Moskvě stanici Pražská. Obě stanice měly představit styl stanic v "družebním" hlavním městě. Proto byla stanice Anděl vyzdobena inkrustacemi a v prostoru nástupiště byly umístěny bronzové odlitky, zobrazující soudobé tradiční motivy socialistického realismu, jako československo-sovětské přátelství, dobývání vesmíru apod. Celkový profil nástupiště této stanice je podobný střechám pravoslavných kostelů, bílá barva mramoru připomíná barvu sněhu. V Moskvě je Andělu nejpodobnější stanice metra Rimskaja. Natáčení ve stanici probíhalo ve dnech 23-25. 8. 2013 ve večerních i ranních hodinách, kdy byl přerušen provoz v úseku Smíchovské nádraží–Florenc. Dopravnímu podniku štáb uhradil ušlý zisk i náklady spojené s náhradní tramvajovou dopravou XB a výdaje na výrobu informačních nosičů. Bylo to vůbec poprvé v celé historii Prahy, kdy se kvůli natáčení omezila doprava. Filmové záběry ze stanice Anděl pak posloužily ve filmu rovnou pro stanice 3. Vstup do moskevské stanice byl vytvořen z budovy Ministerstva práce a sociálních věcí v ulici Na Poříčním právu. Vedle dveří místo květin pak umístili filmaři busty Lenina a Stalina. (Aelita)

  • - Lev Demidov (Tom Hardy) používa pištoľ Makarov – v čase odohrávania sa príbehu úplne nový model. (DJW)

  • - Jedná se o již čtvrtou spolupráci Toma Hardyho a Garyho Oldmana. Setkali se spolu jako herci už u filmů Jeden musí z kola ven (2011), Země bez zákona (2012) a Temný rytíř povstal (2012). Ve filmu Země bez zákona (2012) se setkali i s Jasonem Clarkem. (Lucasion)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace