Nastala chyba při přehrávání videa.
  • verbal
    ***

    Je smutné, že když už scénáristu konečně napadne poměrně neotřelá myšlenka s několika opravdu vychytanými detaily, místo aby jí dotáhl k dokonalosti, splácá stereotypní honičku o tom, jak si metrosexuální Džastýn snaží dobít digitálky. A tak jediné, co člověku utkví je, co dokáže s už tak hnusnou Amandou Seyfried udělat rezavé mikádo! Asi budu mít nějaký pokřivený vkus, protože když se tady jeden trochu začte, aby si pomalu vytíral z očí čerstvý ejakulát zdejších pubescentů!(6.12.2011)

  • petero
    ****

    Super decentné sci-fi od Andrewa Niccola (Gattaca, Lord of War) kde po dovŕšení 25 rokov človek nestarne (preto matku Justina Timberlaka môže hrať Olivia Wilde), ale mu naškočí časový limit znázorňujúci dĺžku jeho života. Problém je v tom, že čas nahradil menu, takže sa platí časom a naviac čas nikdy nepostojí...(5.12.2011)

  • flanker.27
    *****

    Film bohužel končí v nejlepším. Otázka, co by nadbytek času udělal na "trhu", tedy s lidskou společností, je v závěru vlastně jen nakousnutá (fabriky se zastavily). Sledování časové hyperinflace, ať už by vedla ke zbourání systému nebo k válce o čas, by bylo zajímavé. Tenhle boj časového Robina Hooda a jeho lady Marion (zatraceně pěkné a vždy na vysokých podpatcích) je takový uvedení do tématu. Každopádně myšlenka sama je perfektní, a vlastně jen víc zvýrazňuje prvky sociálního darwinismu (jenž s Darwinem nemá nic společnýho), který už jsou dávno v "provozu", tedy víc peněz=lepší přístup ke zdravotnictví, lepší strava=delší život, aniž by přitom ty peníze byly výsledkem lepší a užitečné práce. Stoupenci nadvlády kapitálu přitom dělají stejnou logickou chybu jako autoři myšlenky o nadvládě germánské rasy, protože neberou v potaz, že evoluční vývoj je boj neustálej a neexistuje v něm nějaký permanentní vítězství. Nedá se tak žádnej stav zakonzervovat, protože to vede ke stagnaci a degeneraci. Musí bejt neustále z čeho vybírat, ne vyšlechtit jedinou možnou variantu. Film sám je hodně podobnej Niccolově prvotině Gattaca, a to nejen dějově, ale celkovým výrazem, chladnými strohými lokacemi, trochu retro automobily (žádný product placement), a samozřejmě celkovou myšlenkou boje jedince proti nespravedlivýmu systému. I když film určitě není dokonalej (plný nevyužití myšlenky, člověk by řekl, že není nic jednoduššího než ukrást trochu času navíc), ale stejně se mi to líbilo.(6.11.2011)

  • robbiee
    ***

    [imdb: 6.7/10] | me: Skvelý nápad,... výborný rozbeh ... no a potom už len stále to isté. A to u mňa začalo po istom čase rovnomerného nestupňujúceho sa deja pôsobiť nezáživne, čo malo za následok, že som si začal všímať nezrovnalosti a diery celkovej myšlienky a to nie je nikdy dobré. Film je deravý ako ementál..., zvyčajne takéto veci neriešim vôbec pokiaľ to celkovo prispieva k dynamike náboja, ale tentokrát to malo na mňa úplne opačný efekt. Herecké výkony - OK, takže v globále to hodnotím ako slušnú snahu o zaujimavé sci-fi, ktoré však nenaplnilo svoj potenciál. For a few immortals to live, many people must die. (5.12.2011)

  • StarsFan
    **

    Zajímavý nápad zabalený v neoriginálním, předvídatelném, patetickém, nedomyšleném a místy i nudném pojetí. Jakkoliv je totiž celá úvodní premisa s časem jakožto platidlem zajímavá, jakkoliv je rozdělení města podle cennových zón chytré (a celkově i realisticky působící) a jakkoliv jsou rozdílná barevná pojetí jednotlivých čtvrtí sympatická, mou pozornost stejně poutaly naprosto odlišné věci. Třeba to, jak je možné, že Will hrál v pokeru o více než tisíc let, ač sám nemohl vsadit více než něco málo přes stovku. (A ještě se mu podařilo dorovnat cosi, na co neměl.) Nebo to, jak bylo možné, že se z něj při prvním usednutí za volant stal profesionální, zkušený závodník a že jeho auto jelo na zpátečku stejně rychle jako policejní auto v plné rychlosti. Nebo to, jak je možné, že orgány člověka nestárnou a že se ani po stovkách let tělesná schránka neopotřebuje. Nebo to, proč se hlavní dvojice neustále vlastním přičiněním pohybuje na hraně života a smrti a ačkoliv si každou chvíli mohou "dobít" čas na stovky let dopředu, nikdy si, snad v rámci nějakého sebepoškozování nebo návyku na adrenalin, nedají více než pár hodin nebo jeden den. (Čímž pak dochází ke všem těm uměle dramatickým situacím aneb "zbývá nám třicet vteřin, co budeme dělat?") Nebo to, proč v tom filmu někteří herci vypadají na čtyřicet, ač nikomu nemůže být víc než 25. A když se mi v závěru začaly navíc potulovat myšlenky kolem Hobbese, jeho ospravedlňování existence státu a možnosti, za kterých se lidé mohou proti panovníkovi vzbouřit, došlo mi, že je tu něco špatně. Správný film vás má vtáhnout a nepustit, ne donutit vás přemýšlet o něčem, co s filmem nemá naprosto co dočinení.(1.11.2011)

  • - Zbrane, ktoré používajú strážcovia pri zastavovaní Willa (Justin Timberlake) sú STEYR AUG Bull-Pup Assault Rifle. (Johnny.ARN)

  • - Většina použitých vozidel ve skutečnosti pochází ze 70. a 80. let 20. století - některé byly vzhledově mírně upraveny, u všech byl nahrazen zvuk motoru za jiný - "futurističtější". (Adrai)

  • - Natáčení choulostivých scén okomentovala Amanda Seyfried slovy: Justin byl opravdu super. Přišel na plac po tom, když dotočil snímek Kamarád taky rád (2011), kde měl sex prakticky každý den. Dá se říci, že byl ve formě." (Sufferer)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace