• Roseinka
    *

    Nevydařená kopie Cameronova velkofilmu: dialogy, podobné postavy a osudy, dokonce i některé scény. Jsem znechucená. Na to, že je to tako nový film, je to trapně natočené. Herci nemají šťávu, nedokáží zahrát ty správné emoce. Možná jsem trochu ovlivněná tím, že Cameronův Titanic je můj nejoblíbenější film, ale přece jenom jsem toho viděla dost na toto téma, abych dokázala trochu objektivně zhodnotit, že tohle je brak.(15.4.2012)

  • Agatha
    ****

    Jak píší jiní, dramaticky a herecky velmi dobré, ale výprava a efekty kvůli televiznímu zpracování ošizené. To je tak vše co se k tomu dá ve stručnosti říct. Potěšila mě spousta výborných britských herců, pozornějšímu divákovi jistě neuniklo, že velká většina z nich si zahrála v nějakém tom dílu s velkým Herculem Poirotem. Naopak mě zklamala hudba, která na začátku vypadala hodně nadějně, ale další vývoj k lepšímu nebo nějakému stupňování až k samotnému vyvrcholení se jaksi nedostavilo a bohužel i samotný konec si zasloužil lepší scénu nebo alespoň nějaký dovětek... Ale na televizi pořád slušné a odvážné zpracování.(15.4.2012)

  • Big Bear
    ***

    Je pravdou, že proti Cameronovi bude každý další Titanic jen odvárkem a divák chtě nechtě bude srovnávat. Přesto bych doporučoval se porovnávání vyvarovat. Tento Titanic je spíše kostýmním dramatem a rozehrává před námi různé osudy z řad zejména chudších cestujících a posádky. Příběh staví na těchto osudech a na nadějích které většina těch chudých od příjezdu do zaslíbené Ameriky měla. A snad proto vás i z tohoto důvodu snímek zasáhne. I když tenhle film evidentně nehodlal z hlediska vizuálu velkolepě ( a draze) zpracovávat tuto katastrofu, samo potopení lodi bylo uděláno velmi věrohodně, stejně tak interiéry lodi atd... Závěr (i když notoricky známý), kdy moře pohlcuje tento luxusní parník na mne opravdu zapůsobil ! Měl bych jen dvě výtky, u některých rozhovorů ústředních postav na člunových palubách je až neskutečné ticho a klid. Hrdinové konverzují a davy za nimi víceméně mlčí. Přitom při spouštění posledních člunů byl na člunových palubách docela zmatek a při zvětšujících se náklonech lodi i křik. Další co mi vadilo, že se trosečníkům ve vodě nepářilo od úst. Ačkoliv se třásli a voda byla temná, působila teple.... Ale když zhodnotím oba díly dohromady tak to na vystačí nejenom na jednu WHITE STAR, ale rovnou na tři červené. * * *(16.4.2012)

  • manonfire
    **

    Hned čtyři zamilované páry, jejichž lásky se do své "hluboké osudovosti" vyvinuly během několika hodin......Ach a všechny odsouzené k zániku ve vodním výru parníku. Co takhle zkusit konečně zkázu Titaniku pojmout bez té více či méně debilní růžové knihovny? Myslí si snad krom filmařů ještě někdo, že utopených, kterým zrovna hormonky nepopletly hlavu, bude menší škoda? Kouknul jsem na to kvůli Ruth Bradley, ale to jsem netušil, že má roli další blbky omámené fluidem jižanského polocigoše. 40%(14.11.2014)

  • FIBO
    ****

    Těžko volit slova, která by jednoznačně vyjadřovala můj názor vzhledem k tomu, že se o Titanic zajímám hlavně coby fenomén doby. Moje hodnocení: konečně verze, která znázorňuje historicky společenskou úchylku doby, kastování lidí do jednotlivých tříd, které tehdy vypovídaly mnohé o postavení lidí ve společnosti. Snobství, arogance a tehdejší postavení některých, kteří si mysleli, že mají právo soudit ostatní, zde více než jinde vidíme v plné nahotě. Ač se to může zdát až přehnané, tehdejší doba skutečně taková byla, lidé měli nepsaně různá "práva" podle toho, do jaké třídy patřili. Velké plus za to, že oproti jiným verzím tohle je docela dost vidět, i když těžko si dnes něco podobného představit. Historický pohled: tady se najdou plusy i mínusy, některé pasáže jsou přesně podle skutečnosti, ať už rozhovory, výpovědi nebo ztvárnění lodi samotné (interiéry, exteriéry). Palec dolů za scény, které byly zcela mimo mísu domyšleny a dialogy, které se odehrály prokazatelně jinde a jinak (bezprostřední reakce kapitána po nárazu, sled událostí kdo co a jak,...). Palec nahoru za neopomenutí života pasažérů druhé třídy ať už před nebo po nárazu, historicky přesné interiéry i lokace, které např. v Cameronově verzi nebyly vůbec. Jídelna první třídy, kuřácký salónek, hodně věrohodné i v částech, které běžně divák nepozná. Ani ne tak mínus jako spíš škoda, že v této verzi když už jsou lokace a scény hodně věrné skutečnosti, tak je jich jen pár, stále se opakují a nakonec divák pozná, že se celý film odehrává na pár placech. Neuvěřitelná spousta scén se odehrává na 3-4 místech, kde se akorát pokaždé mění obsazení a úhel kamery, aby skryl skutečnost, že natáčecích lokací bylo opravdu málo. Logicky tady nemůže nastat lepší efekt než u Cameronovy životní makety, nicméně stále jsem se nemohl ubránit pocitu, že kamera se mnohým místům záměrně vyhýbá, používá úhly záběru a nasvícení tak, aby bylo vidět jen něco, což podává spíš krátkozraký pohled než komplexně ucelený pohled na místo činu. Další věc, která mi vadila, je málo lidí a málo paniky. Když se potápí příď, na zádi u vchodu pro druhou třídu rozmlouvají dva lidi, nerušeně, v tichosti, skoro sami, až to budí dojem, jako by na lodi nikdo jiný nebyl (a o sto metrů dál se na stejné palubě odehrává peklo). Těžko tohle vše smíchat a udělat z toho závěr - pro nezainteresovaného diváka jde o jeden z lepších a historicky relativně přesnějších ztvárnění, i když chyb by se našlo při bližším ohledání víc. Pro mě osobně referenční ztvárnění, které si zaslouží vyzdvihnout než odsoudit.(14.4.2012)

  • - Prvý film o Titanicu natočený digitálne. (Zaara)

  • - Řemeslníci vybudovali v budapešťských studiích například šedesát metrů dlouhou palubu s promenádou, padesáti metrový kus paluby se záchrannými čluny nebo pětasedmdesát metrů dlouhý koridor chodeb. (Olík)

  • - Maria Doyle Kennedy nahradila Emily Watson. (Zaara)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace