Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Beatle
    **

    Nope. Feminizace čehokoli se u mě stále nesetká s pochopením. Debbie a Danny (a jejich rodiče, kteří očividně znali jen jedno písmeno v abecedě), jsou možná rafinovaní lupiči, ale mám ráda svého George Cloonehyho hezky učesaného, elegantního a bez prsou. Jsou to prostě Dannyho parťáci v sukni! Opět ta stejná písnička, nic nového, nic světoborného. Chválím tak maximálně nápad s 3D tiskárnou. Kdyby tohle byl první film, řekla bych si, že to bylo fajn. Ale je to kopie a to mě zklamalo.(27.8.2018)

  • corpsy
    ****

    Podobne, ako ma svojím spôsobom potešilo ženské preobsadenie KROTITEĽOV DUCHOV, aj tento ďalší feministický kúsok na motívy ´´mužského´´ námetu, mi spôsobil príjemné chvíle strávené pred obrazovkou. A to dokonca ešte s omnoho väčšou dynamikou, ako spomínané paranormálne javy skúmajúce baby. Je to viditeľne film svojej doby ( všetko sa teraz krúti okolo gender problémov bla bla bla ), ale aj napriek tomu je to svižná lúpežnícka zábava, ktorú by som označil za to najlepšie ( tí ,,rýchlozbesilí,, sú predsa len iná kategória ) od DANNYHO JEDENÁSTKY.(13.10.2018)

  • MrHlad
    **

    Sandra Bullock a její parta se chystají ukrást tříkilový náhrdelník z diamantů. A taky u toho chtějí skvěle vypadat. Debbie a její parťačky by chtěla být stejně pohodová podívaná jako Dannyho parťáci, na to ovšem téhle bandě chybí šarm a nějaká pořádná zlodějská výzva. Místo toho tu je spousta luxusu, drahých hadrů a šperků a až příliš často i pocit, že koukáte do katalogu s předraženou módou než na zlodějskou krimi komedii.(27.7.2018)

  • JohnMiller
    **

    Nie, že by ma to nejak extra nudilo, dokonca ani tá silená splnená multikulti "povinnosť (bez rasizmu!!!) mi nebila až tak do očí, ale z dobrej zápletky a postupného odhaľovania, postáv a veľkej lúpeže, by sa dalo spraviť viac, ako len pohodovú, nenáročnú oddychovku na voľný večer. Na tento účel, je film viac, ako len vhodný, no vyfučí z hlavy rozhodne rýchlejšie ako Dannyho trilógia.(5.9.2018)

  • Matty
    ***

    Debbie a její product placement. Taneční párty, během které běží na plátně Jules a Jim. Helena Bonham Carter mluvící plynně francouzsky. Sandra Bullock křičící německy „boty do mrazáku". Další momenty pozvedávající film z průměru si nevybavuji. Všechno je tak nějak OK, což mi při podobném obsazení rozhodně OK nepřijde. Herečky, z nichž většina výborně ovládá i umění komedie, skoro nemají možnost být vtipné či vůbec něčím zaujmout. Jména všech parťaček poprvé slyšíme zhruba po hodině filmu, což dobře dokládá, nakolik autorům scénáře záleželo na postavách. Stejně malý důvod zajímat se o ně máme v důsledku toho také my. Je přitom poměrně žádoucí pociťovat určité sympatie ke skvěle upraveným ženám (vč. rastafariánské hackerky a kapsářky žijící na ulici), které se oblékají do elegantních šatů a kostýmků a přesto mají potřebu přilepšit si o několik desítek milionů dolarů. Motivace k činu je jakžtakž srozumitelná pouze v případě Debbie (osobní pomsta), pro ostatní dámy se zjevně jedná pouze o zpestření a přivýdělek. Bylo mi lhostejné, zda jejich plán, velmi jasně vyložený a s podivuhodnou samozřejmostí naplňovaný (což pohřbívá veškerou napínavost), vyjde. ___ Učinit dějištěm loupeže Met Gala, tedy opulentní přehlídku snobismu, umožňující ženám a mužům u televizních obrazovek slintat nad šaty, které si v životě nebudou moci dovolit, se navenek zdá jako „soderberghovsky“ podvratný tah (hrdinky poškodí akci posilující přesvědčení, že základem šťastného života je vydělávat hromadu peněz a dobře vypadat před objektivy fotoaparátů). Film ve skutečnosti dělá akci a všemu, co je s ní spojováno (časopis Vogue, drahé šperky, šaty od špičkových módních návrhářů), skvělou reklamu. Nejenže k ní není kritický, ale navíc se zakládá na stejném okouzlení krásným povrchem. Každý záběr (a herečka v něm) musí primárně dobře vypadat. Jeho přínosnost pro vyprávění je sekundární. Proto film obsahuje spoustu vycpávkových záběrů, které jej hlavně v roztahané první polovině zpomalují. Sice to nedosahuje stejně obludných rozměrů jako v Padesáti odstínech svobody, což bylo v podstatě jen pásmo reklam s pohlednými herci, ale občas jsem z toho měl podobný dojem. Debbie a její parťačky zkrátka nechtějí okrást bohaté lidi, protože jimi pohrdají, ale aby mohly být jako oni a nosit stejně luxusní konfekci. Jde o značně problematické poselství, zvlášť s ohledem na ženy coby cílovou diváckou skupinu (a tedy předpoklad, že přesně po tomhle ženy touží). Vlastnit luxusní zboží je nezbytné. Kde na ně seženete peníze, není podstatné. Ať žije marnivost! 55%(7.6.2018)

  • - Stejně jako ve filmech Dannyho parťáci je pohlaví všech členů party stejné jako pohlaví hlavní postavy. V Dannyho parťácích se tedy jedná o pohlaví mužské. V Debbie a její parťačky pak o pohlaví ženské. (honza.kuzel)

  • - Stejně jako ve filmu Dannyho parťáci (2001) je číslovka v originálním názvu filmu Ocean's Eleven odvozena od počtu členů skupiny. V Dannyho parťácích se jednalo o jedenáct (eleven) členů party. V Debbie a její parťačky o osm. (honza.kuzel)

  • - Počas filmu Sandra Bullock viackrát hovorí po nemecky. Bullock prežila väčšinu svojho detstva v Norimbergu a má aj dvojité občianstvo, americké a nemecké. (Astonko)